Malé úvahy o problémech kolem nás

Nový komentář k článku "Senioři a čekání na nádražích"

Odpovídáte na příspěvek:

Odp14: Přání k svátku
Vlastimil Čech, 21.4.2016 7:17

Úplně souhlasím. Což ovšem znamená, že ta šíleně drahá Pendolína nejsou tím, co určuje rychlost (tedy pomalost) dopravy. Tím určujícím prvkem rychlosti (-pomalosti) jsou obyčejné koleje. Tedy to, jak dobře jsou udělané a udržované.
Prostě klasicky: raději ti manageři utratí majland na nějaké piškuntálie (tedy například Pendolína), než by nechali řádně-pořádně-důkladně opravit samotné koleje. Pořád to samé: místo opravdu dobrých osvědčených věcí si nakoupí nějakou lesklou, načinčanou předraženou hračku. Tak jak jsme to tu už psali. Obyčejné, ale pevné, čisté a natřené lavičky v nezamčené uklizené a vytápěné čekárně. Uklizené a funkční záchody. Suchý a rovný peron. Žádná zpoždění. Ale to ne, to jim není dost nóbl.
A když už jsme u toho starouškovského sezení ve vlaku a na nádražích: Nejraději mám ty dřevěné z úzkých prkének tvarované lavičky. na těch se dobře sedí, nelepí se na tělo jako ty plastikové, nebo dokonce koženkové. V plyšových křesílkách první třídy se prý držely blechy a nedělala ta křesílka dojem čistoty. Jo, vytrhat plevel mezi kolejemi, natřít karbolínem pražce a kolomazí výhybky, dodržovat jízdní řád, to ne. Ale utrácet za chromové ptákoviny, to jo. Však co, cestující a přepravci to zaplatí.

Pokud jste registrován(a), zadejte heslo:

Pouze Vaše jméno (přezdívka) a vlastní příspěvek jsou povinné položky.

Prosím můžete-li, používejte diakritiku - píše se to stejně dobře a mnohem lépe se to čte. Příspěvky naprosto mimo téma nebo obsahující vulgární výrazy budou bez odpovědi smazány - poškozují tuto diskusi.
Formátování: [bold]tučně[/bold], [ital]kurzíva[/ital], [url=adresa]text odkazu[/url] (viz Formátování textu).
Děkujeme za Váš názor.