Malé úvahy o problémech kolem nás

Poslední komentáře

Střípky z diskuse

Zajímavé odkazy

Novinky na Svíci.cz

  • 30.11.2007: Nyní jsou nově přidané komentáře od poslední návštěvy zvýrazněny barevně
  • 13.4.2007: Možnost úpravy i zatím neschváleného článku
  • 22.6.2006: Zlepšeno vyhledávání
Proč používat Linux

Nový komentář k článku "Senioři a čekání na nádražích"

Odpovídáte na příspěvek:

Odp17: Přání k svátku
ivan, 24.4.2016 12:37

Já to znám z druhé strany. V letadlech různých typů a vlastností jsem už nějaké to sedadlo ošoupal. V tzv malém letectví s kvalifikací UL. UL instruktor a PPL-I PPL-II (Privat Pilot Licence) s náletem přes 1600 h. Tedy sportovní letadla vč. akrobatů a tř.experimental. (necertifikovaná, zkušební) V nevojenském a nedopravním letectví nejsou hodnosti ale po 1500 hodinách máš nárok na titl. ,,Starší pilot,, i když se v praxi neužívá. Tedy aspoň nevím, že by se tak někdo nechal oslovovat nebo se tak sám prezentoval. Lítal jsem seznamováky pro zájemce o piloťák, vyhlídky, žákovské výcviky a agenturní kurýrní lety, -- povětšinou nějaké dokumenty, zapomenuté klíče od trezoru, součásti lékařských přístrojů, prostě všechno možné co bylo potřeba dostat rychle na místo, většinou jsem ale ani nevěděl co vezu, prostě zásilka převzal-předal, podpis. Živou želvu do Mariánek, nebo vyhlídky pro prezentačky Toyoty. To byly akce typu Tatra pod bagrem, vzlet -Karlštejn Mořina, lomy Ameriky, krátké finále a další. Taky 27 vzletů za den. Toyota měla svoje akce vždy perfektně připravené, jejich agent po skončení akce přinesl připravené papíry, na místě provedl vyúčtování, vč.stravného, červenou reklamní péřovku, peníze na ruku a nazdar. Žádná ,, doba splatnosti„.

Z oblohy mně sestřelil cukr a věk.

Typuju, že se samokřídla ještě objeví i v dopravě ( ve vojenství nezanikly, naopak - např. Mirage, nebo B-2 ) Dříve ještě neexistovala automatika která by pohlídala centráže. Dneska jí jsou řízeny dětské hračky. Navíc, problémem samokřídel ve své době nebyla stabilita, ale délka a šířka RVY. Od doby před padesáti, šedesáti lety se na všech letištích tř.C zdvojnásobila. Někdy stav zůstane zamrzlý aniž by ho někdo po letech přezkoumal.

Tuším, že právě ekonomika a nižší hlučnost je vrátí zpět do provozu. Podmínky dorostly, navíc statisíce lidí bydlících v blízkosti letišť by je jistě uvítaly. Navíc je možné, že by klesly i výrobní náklady na křeslo.

Letctví je šílená konzerva, proč by si úředníci přáli nějaké ,, novoty“ když stačí aby věci zůstaly tak jak jsou.

Vsázím kilo, ale asi nebude kdo by tě zkasíroval. :-) Už se kácí v našem lese. Iv.

Pokud jste registrován(a), zadejte heslo:

Pouze Vaše jméno (přezdívka) a vlastní příspěvek jsou povinné položky.

Prosím můžete-li, používejte diakritiku - píše se to stejně dobře a mnohem lépe se to čte. Příspěvky naprosto mimo téma nebo obsahující vulgární výrazy budou bez odpovědi smazány - poškozují tuto diskusi.
Formátování: [bold]tučně[/bold], [ital]kurzíva[/ital], [url=adresa]text odkazu[/url] (viz Formátování textu).
Děkujeme za Váš názor.