Nefilozofujte u piva, přijďte na Svíci.cz!

Komentáře k článku

1.3.2009 22:39

Je počítač v normální míře opravdu tak hrozná věc?

Předem bych se v tomto článku rád představil, jmenuji se Honza je mi 16 let a studuje SOŠ obor Právní administrativa. Toto je můj první článek, ano první článek v životě, proto možná nebude úplně dokonalý. Nicméně...

...jde mi o věčný problém rodiče x potomek. Počítač, respektive doba na něm strávená. Já osobně ve volných dnech, kterých mám v zimě mnoho na jaře a v létě ukrutně málo, jelikož mám sezonu, zápasy, tréninky a samozřejmě se radši bavím na párty, na bazéně nebo někde s kamarády než doma. Ale to už odbíhám, vrátím se k těm volným dnům.
Školu mám průměrně do 15:00, s občasnou návštěvou hospůdky (ano vím je mi 16 neměl bych ale bohužel je to tak) se to někdy protáhne na 16-17:00. Takže řekněme, že přijdu domů ve 4 odpoledne. Když je potřeba vyvenčím psa nebo třeba dojdu nakoupit a pak pokud mi nikdo z kamarádů nenapíše, nezavolá jdu k PC. A tady to většinou začíná být problém. Jakmile přijdou rodiče domů jejich obvyklá věta je: ,,Už zase sedíš u počítače, to je hrůza!´´ Ale popravdě, co jiného mám doma dělat? Já nejsem tip co by šel sám ven, pokud prostě napíšu 10 lidem na ICQ a nikdo z nich nic dělat nechce proč se ničit? Stejně tak nejsem ,,pařan´´ na počítači většinou sednu k ICQ, popovídám si s kamarády (třeba i s těma co mám mimo Prahu a vídám je jen na turnajích atd.), něco si přečtu nebo prostě jen tak brouzdám netem. Proč je v očích rodičů počítač takové zlo? Vždyť oni také tráví mnoho času u televize, která je IMHO (pokud se teda nedívají na CNN nebo tak něco) mnohem větší ztráta času.
Jejich další častý argument je ,,Proč si nejdeš něco přečíst?´´ Fajn. Knihy jsou určitě důležité, zrovna teď mám rozečtenou sérii knih od mého oblíbeného autora. Jenže, ty knihy mám ve formě E-Booků v Mp3přehrávačí pro případ cest a v počítači, když jsem doma. Jenomže v očích rodičů je jakákoliv přítomnost u PC špatná, podle mě je to dokonce tak moc, že nerozlišují jestli se koukám (teď to přeženu) na porno, a nebo dělám-li si referát do školy.
Závěrem bych chtěl říct, že určitě není správné se u počítače zavírat a utíkat do on-line světa od reality, ale prostě dnes už dokáže počítač nahradit ty rodiči tak opěvované knihy(já si prostě nemohu dovolit knihy kupovat a zároveň nemám náladu objíždět 120 knihoven abych našel tu správnou, když si můžu 5x zaťukat do klávesnice a je to), v některém případě i učebnice a například mě osobně šetří nestydím se říct několik set korun na kreditu, jelikož díky SMSkám z internetu a ICQ mi je telefon skoro na nic.

Děkuji, že jste si můj článek přečetli a rád bych se zeptal: Jak to vidíte vy? Zakazujete dětem počítač nebo ne? Vidíte v něm dobrou věc nebo ne?

S pozdravem Honza.

jj, z hlediska pokroku v tom vidím...
Skynet, 2.3.2009 23:59

jj, z hlediska pokroku v tom vidím prospěch. V morálce ne , lidé jsou víc ubozí koukajíc na porno , vraždy, ubližování druhým. Závislost na Pc, stejně jako na televizi je špatná. Hraním ti utíká život mezi prsty , vzpome si na nějaký okamžik z minulosti, vzpomeneš si na dobu kdy jsi se bavil z přátely u piva nebo povídal ze slečnou. A hraní to už je zvyk. Jako člověk jsi část přírody a ztrácejíc pudy , tím že se od ní vzdaluješ sezením v betonové kleci, je v neprospěch pro lidský druh.

Odp: jj, z hlediska pokroku v tom vidím...
Alfons, 3.3.2009 7:48

....vzpomeneš si na dobu kdy jsi se bavil z přátely u piva nebo povídal ze slečnou....to si teda vzpomenu! Před sametem (i když se to nebude někomu líbit) to byla pohoda, po našem lébuňg. Bez PC se žilo vesele, družně a kolektivně v jednom tahu v přírodě a často v lihu, ve zpěvu a tanci. Dnes jsou vztahy mezi lidmi úplně pod psa. Jsem rád že jsem se dřív narodil a že jsem si života užil. To co je dnes jsou chronické křeče, stres a blbnutí.

To je těžký
Juras, 3.3.2009 5:46

Existuje spousta důvodů, proč vyhánět potomky od počítače. Já mám o pět let mladšího syna, než jsi Ty, ten zatím s PC nedělá skoro nic jiného než že hraje hry nebo sleduje filmy. Jenom asi dvakrát psal nějakou práci do školy a v poslední době dělá internetovou přípravu na přijímačky. U nás je důvodem, proč ho vyháníme, nesplnění jiných povinností, které má. Většinou slovy „ty máš čas sedět u počítače, když nemáš hotové úkoly?!“. Občas jsme mu počítač zakázali třeba na týden za trest, ale pokud ho potřeboval např. aby si vygooglil něco k tématu do školy, dostával výjimku a mohl si to jít najít.

Odp: To je těžký
slayd, 3.3.2009 7:32

Tak tohle už to bylo - no coment. P.S.

Ale vůbec ne!
Vlastimil Čech, 3.3.2009 12:42

Počítač není hrozná věc... Je to ohromná pomůcka ku spoustě věcí, které asi nemusím vyjmenovávat... Přestože mám už docela hezkou tlupu vnoučat, jsem v této technologii naprostý začátečník, tož se Honzo nediv, že jsem tou věcí stále okouzlen... Ano, některé děti si na tom přístroji hlavně hrají... ale zase záleží na tom CO si hrají... třeba je hra Civilisace... dokonale logiku rozvíjející, s rozsáhlou osvětovou částí, dokonce v angličtině... to se dneska žádá... na internetu nejsou jen nahaté obrázky, ale i tuny poučení ze všech možných oborů...zprávy... a co se mi líbí naprosto nejvíc, jsou zde k nalezení i popisy událostí a názory „ze všech stran pohledu“ ... pravda, většinou v angličtině, ale jsou ohromné třeba i stránky ruské, polské, slovenské...tož anglicky se asi, Honzo, učíš, ne? N, někdy se mi diskuse pod články líbí víc, než články samotné... to je úžasné, jaké názory mohou mít, na co všechno nepřijdou... co si myslí, jaké mají všelijaké zkušenosti...No, žasnu. Možná by Tvoje rodiče přesvědčilo, že na tom počítači nehraješ jenom hry- „střílečky“, kdybys třeba řekl něco jako: „Hele, tati, tady v Miami Herald píšou o ....“ ,nebo tak něco...
Prostě aby páni rodičové viděli, že Internet je pro Tebe knihovnou, nebo něco, co Ti rozšiřuje obzor...já vím, že rozšiřuje, ale rodiče to musí sami vidět...
Mimochodem, znáš tu hru Civilisace?
Mám ji. Hraju si ji taky někdy... ale ještě jsem nevyhrál...:-(

Odp: Ale vůbec ne!
Kráča, 3.3.2009 13:05

Ahoj, jo Civilizaci znám, stejně jako spousty dalších strategií. Na takovýhlech hrách jsem vyrůstal, ale jak řikám, teď už hraju jen minimálně.

Odp2: Ale vůbec ne!
slayd, 3.3.2009 13:49

Ještě chvilku a poznáte, že nejlepší joystyck má muž mezi stehny... Hodně zdaru v objevování netušených možností při vypnutém PC. P.S.

Odp: Ale vůbec ne!
opičák, 3.3.2009 19:55

civilizace je naprostá klasika:) vydržel jsem u ní leta.

jinak - pc a internet je rozhodně menší ztráta času než sledování seriálů u tv. v pubertě jsem musel řešit s rodiči přesně ten samej problém jako autor ... a vyřešil jsem ho tak, že jsem tátovi ukázal kouzlo internetu a her (začlo to právě civilizací).

Správně Kráčo, mít počítač bez knihovny...
Shipper, 3.3.2009 16:14

Správně Kráčo, mít počítač bez knihovny je rozhodně lepší, než mít knihovnu bez počítače (bez ironie).

Odp: Správně Kráčo, mít počítač bez knihovny...
slayd, 3.3.2009 17:50

Kam kráčíš člověče? /bez ironie/ a stručně prosím. P.S.

Odp2: Správně Kráčo, mít počítač bez knihovny...
Shipper, 3.3.2009 19:58

K Bohu, ale nevím, jestli jdu správně.

Odp3: Správně Kráčo, mít počítač bez knihovny...
slayd, 3.3.2009 20:05

Já taky tím směrem mířím... a jedno vím: člověk může být na té cestě nějak složitě aktivní nebo v klidu - pasivně většinu času očekávat konec - rozuzlení hádanky. Tak či onak se nakonec stane tragikomickou obětí /objektem/, vesmírného řádu bytí... P.S.

Odp4: Správně Kráčo, mít počítač bez knihovny...
ivan, 3.3.2009 23:03

Příliš složité, zbyteně složité. Prostě si tady odžiju svých přibližně 25000 dní, pak se uvidí, nebo taky ne! To je všechno, zdá se Vám to málo?... Mě taky! Každý z nás, co vyleze na ten svůj kopec uvidí, že takových je spousta a ten váš je jenom jedním z mnoha. To je všechno.Tak jednoduché, že se z toho ani nedá poučit.

Odp4: Správně Kráčo, mít počítač bez knihovny...
Shipper, 4.3.2009 7:27

Jednou to zazvoní a já už to nezvednu ale než to zazvoní bude se účtovat.

Odp5: Správně Kráčo, mít počítač bez knihovny...
Yardasan, 7.3.2009 1:08

Účtují jen Ti, co si na tom sami zakládají. S pozdravem jK.

Odp4: Správně Kráčo, mít počítač bez knihovny...
(:-), 4.3.2009 11:07

S některými výjimkami, např. „slavná B.Š.“ se nikdy nebude považovat za „tragikomickou oběť“ čehokoliv; ta si bude vždycky myslet, že obětí jsou a musí být všichni ostatní, kromě ní.

Odp5: Správně Kráčo, mít počítač bez knihovny...
slayd, 4.3.2009 12:00

V jistém případě se i odsouzený k smrti může cítit jako vítěz... P.S.

Odp5: Správně Kráčo, mít počítač bez knihovny...
Juras, 4.3.2009 13:10

Je to lepší než se celý život trápit a považovat sám sebe za oběť s tím, že všichni okolo jsou grázli.

Odp6: Správně Kráčo, mít počítač bez knihovny...
slayd, 4.3.2009 14:22

Kdo si o sobě myslí, že žije sám čestný mezi grázli, bude nejspíše egocentrický zmetek, bez schopnosti vlastní sebereflexe a pokání. Ve své omezenosti se ovšem bude cítit rozhodně lépe, než člověk uvědumující si své chyby a nedostatky. Takže z hlediska vlastní duševní spokojenosti je nejlépe na světě idiotům. P.S.

Odp7: Správně Kráčo, mít počítač bez knihovny...
Alfons, 4.3.2009 15:45

A kde je největší koncentrace idiotů?

Odp8: Správně Kráčo, mít počítač bez knihovny...
Juras, 5.3.2009 13:07

V krajské lékárně?

Odp7: Správně Kráčo, mít počítač bez knihovny...
Tlapka, 18.3.2009 13:11

Sám mezi grázly může být jedině paranoik. Jinak jsou jen malí a velcí grázlové pospolu.

Odp4: Správně Kráčo, mít počítač bez knihovny...
,,M,,, 18.4.2009 15:00

Předem mé otázky podklad- fyzikální jev, představující AKCI A REAKCI Ti není (předpokládam) cizí? Pomoc mi s mou ideou (způsobenou marihuanou - kourenou za ucelu hlubsiho vnimani estetiky ) Představíme-li si jako AKCI konec veškeré existence !! Zanikne i REAKCE ??? čekam v Tvůj obrat

Odp3: Správně Kráčo, mít počítač bez knihovny...
Alfons, 9.3.2009 5:04

To stačí se Boha zeptat. Pozoruji, že komunikace s Bohem dělá někteým svíčkařům problémy. Bůh je v každém z nás, takže komunikace je přece snadná. Není potřeba daleko chodit.

Odp4: Správně Kráčo, mít počítač bez knihovny...
Vlastimil Čech, 9.3.2009 12:25

Když člověk mluví k Bohu pak je věřící a jeho místo je v kostele...

Když Bůh mluví k člověku, tak je člověk chorý a jeho místo je v ústavu...

Odp5: Správně Kráčo, mít počítač bez knihovny...
Juras, 9.3.2009 12:41

Co by dělal třeba takový muslim v kostele?

Odp6: Správně Kráčo, mít počítač bez knihovny...
Vlastimil Čech, 9.3.2009 19:42

nu, muslimové v kostelích dělají neplechu (Holandsko?)... ale měl jsem na mysli jejich svatostánek, tedy v případě mohamedánů patří do mešity, v případě židů do synagógy, v případě budhistů do pagody... stačí?;-)
ovšem pokud Bůh odpovídá, pak všichni tihle (křesťani, mohamedáni, budhisti, židi a jak se všichni jmenují) patří do ústavu!
potřebujete ještě nějaké doplnění?:-)

Odp7: Správně Kráčo, mít počítač bez knihovny...
slayd, 9.3.2009 21:01

Já bych nebyl tak příkrý k těm věřícím pane Čech.
Pokud vysílám dotaz k Univerzu, Bohu nebo jen tak do Vesmíru - odpověď dostanu do své schránky. Někteří tu schránku nachází ve svém srdci někteří hovoří o svém mozku. Ateista může říci: zeptal jsem se Boha a odpovědět jsem si musel sám sobě. Svoji odpověď tedy vydoloval ze svého nevědomí... Ale přeci nemůže dokázat, že ji tam předtím někdo neuložil. Možná tam má každý člověk uloženo dávno odpověď na každou otázku, kterou si položí. Ale někdy... taky ovšem někdy je mu odpověď neposkytnuta. Je nedostupná! Asi pro ni nebyl připraven... atd. Je to dost jednoduché a zároveň záhadné... protože všechno prostě vědět nebudeme nikdy. Já tomu věřím a přitom nic nevím... stejně jako ten nevěřící... Můžeme si podat ruce. P.S.

Odp7: Správně Kráčo, mít počítač bez knihovny...
Juras, 10.3.2009 8:19

Je spousta věřících, kteří nepotřebují žádnou církev ani svatostánek. Jestli ten, komu bůh odpovídá, patří do ústavu, to nemůžeme vědět.

Odp8: Správně Kráčo, mít počítač bez knihovny...
Tlapka, 18.3.2009 13:25

Záleží na tom, kdo se to doví.

Odp7: Správně Kráčo, mít počítač bez knihovny...
Yardasan, 13.3.2009 19:50

Většině titulovaných je třeba obyčejné věci dlouze vysvětlovat. Netrapte se tím, je to zcela normální. Víte, v dávných časech by jich tolik nebylo, protože by nad nimi zvítězila „krutá“ příroda. S pozdravem jK.

Odp8: Správně Kráčo, mít počítač bez knihovny...
Tlapka, 18.3.2009 13:25

dnes zase vítězí krutá společnost.

Odp9: Správně Kráčo, mít počítač bez knihovny...
slayd, 18.3.2009 14:28

A právo nad spravedlností!! P.S.

Odp7: Správně Kráčo, mít počítač bez knihovny...
Tlapka, 18.3.2009 13:17

Ještě pro pana Čecha: Dovoluji si připodotknout, že do ústavu je nevezmou pokud neohrožují okolí. Ústavy jsou přeplněné.

Odp5: Správně Kráčo, mít počítač bez knihovny...
Alfons, 9.3.2009 13:13

Člověk může komunikovat s Bohem KDEKOLIV A KDYKOLIV! A umí to každý. To jen vyvolení, kteří se sami ustanovili za vyvolené dělají z ostatních pitomce. Pozoruji takové jemné náznaky, že se zde objevují vyvolení, kteří se sami vyvolili a dělají zde machry.

Vaše pozorování je správné.
(:-), 10.3.2009 0:19

Správně to Alfonsi pozorujete. A je to totéž, jako mezi lidmi mimo svíci. Přestože nevidím perspektivní Vaši JEDINOU CESTU, přesto si Vážím Vašeho JEDINÉHO CÍLE a oceňuji Vaše BRILANTNÍ HODNOCENÍ.

V rámci svého nemoderního pesimistického myšlení se bohužel domnívám, že ti „vyvolení“, kteří sami sebe vyvolili, budou i nadále z ostatních lidí dělat pitomce, protože přece „pitomci“ jsou nejlepší a nejspolehlivější hostitelé pro nenasytné parazity.

Odp: Vaše pozorování je správné.
Alfons, 10.3.2009 2:53

Být pitomec není hřích. A použití pitomce ve vlastní prospěch také ne. Na to Desatero zapomnělo.

Odp2: Vaše pozorování je správné.
slayd, 10.3.2009 7:37

Ohlašuji: blíží se můj osobní morální bankrot. Ten materiální už klepe na dveře. Žil jsem nad své poměry. Bídně ale přesto nad své finanční možnosti. Záchraný limit v hotovosti se blíží k částce 1.000 Kč a to mi včera bývalá žena oznámila že jsem nezaplatil za únor výživné v částce 2.000Kč. Výplata je až 15.3. a to mne čeká ještě návštěva zubaře. Budu se modlit, abych to přežil... a snižovat náklady... odkládat platby... internet doma platit nebudu... a o víkendech budu sedět na prdeli doma u TV... nebo raději potmě, protože to zase žere moc elektřiny... Hříchy konzumu a následuje spravedlivý trest od neviditelné ruky! P.S.

Odp3: Vaše pozorování je správné.
Alfons, 10.3.2009 8:34

Chce to koupit zavčas špagát. To je nejlepší a totální řešení krize.:-(

Odp4: Vaše pozorování je správné.
zemanka, 10.3.2009 14:59

Ale na ten špagát je třeba pověsit spodky a na hřebík si pověsíme kabát a čepici ukryjeme do rukávu. zemanka

Odp3: Vaše pozorování je správné.
ivan, 10.3.2009 16:16

No, to je mi opravdu líto, nikomu nepřeju nic špatného, ale za dobu co se známe jsem pochopil, Slayde, že na Vás pasuje: mladej Vejskal = starej Stejskal. Slayde, už to nikdy nebude lepší, protože už nikdy nebudeme mladší. No, jak Vás už znám, tak je mi jasný, že ty peníze, po kterých dneska pláčete za Vás propěnil někdo jinej. Že?

Odp4: Vaše pozorování je správné.
slayd, 10.3.2009 22:23

Kdyby to bylo tak jednoduchý, tak bych si to celé nechal patentovat. Nejde jen o chlast, slast, banány a vložky s křidélky... Ani o mládí ani o stáří. Kterej vůl si na svíci myslí, že chce bejt Slayd mladej? Radši mrtvej než mladej to mi věřte. Lepší už to nebude? Potom je všechno jasný. Já bych to dal do ústavy: jako že obyvatelstvo musí počítat s tím, že systém je nastaven tak, že bude hůř a ještě hůř a bude to bez pardonu jasné všem od narození až do smrti. P.S.

Odp3: Vaše pozorování je správné.
Yardasan, 13.3.2009 19:53

Nevěřím, že takový humorista by zůstal ležet ladem. Už pro setrvání zde na Svíci, zveřejněte Váš bankovní účet. Budu mezi prvními, kdo Vám hodí lano. S pozdravem jK.

Odp4: Vaše pozorování je správné.
(:-), 14.3.2009 7:23

Yardasane, já se také hlásím o Vaše „ lano “ prosím prosím smutně koukám. Také se na svíci občas „snažím“, i když ne s takovou intenzitou, jako Slayd. :-)

Odp5: Vaše pozorování je správné.
Tlapka, 18.3.2009 13:22

Já Opravdu ale opravdu nevím co vidíte na těch penězích !

Odp3: Vaše pozorování je správné.
(:-), 13.3.2009 20:41

Slayde, nejste sám . Podobně počítá mnoho z nás. Ještě Vám sdělím svůj úsporný vynález z posledních pěti let, který bohužel není patentovaný, a proto se ho zmocnil jeden zahraniční podnikatel. Zde je ten vynález:
Odpadová voda z pračky se zachytává a splachuje se s ní WC. Divil byste se, že té vody z pračky na splachování WC je dostatek, a normální splachování čistou vodou je možné úplně vypnout. A několik stovek Kč úspor pro domácnost za rok to udělá. Vyzkoušejte, doporučuji.

Odp4: Vaše pozorování je správné.
ivan, 14.3.2009 0:40

V takovémto uvažování právě leží záludnotsi. Když si dáš do spachovací nádobky petflašku s vodou, tak na každém spláchnutí ušetříš její objem. V domácnosti úspora funguje, ale na čističkách překračuje hustota splašků projektovanou kapacitu. Při masívním rozšíření takovéto rady se stane totéž co s komíny. Jeden nevadí, ale tisíc otráví vzduch. Romantiku, že by si byl stejný padouch jako odporný podnikatel-zloděj vynálezů a chtěl nám svými zlepšováky škodit? ;-) ;-) ;-)

Odp5: Vaše pozorování je správné.
(:-)neromantické sdružení, 14.3.2009 8:38

Tedy shrnuto podtrženo:
1) Ivan má ve své splachovací nádobce pet láhev naplněnou vodou a tím zvyšuje hustotu splašků v čistírně odpadních vod nad projektovanou mez. :-)
2) Neromantické sdružení vodou z pračky nezahušťuje v čističce hustotu splašků nad projektovanou mez.
3) Ivan má komín odvádějící do ovzduší otravné kouřové plyny ze spalování dřeva. :-)
4) Neromantické sdružení neprodukuje otravné kouřové plyny ze spalování dřeva.
5) Manageři čističek odpadních vod jsou neschopní
, protože si neumí kreativně s pozitivním myšlením poradit s hustotou splašků překračující projektovanou mez. :-) (Poznámka: To snad není možné, protože normálně technicky a ekonomicky myslící podnikatel by naopak zajásal, že se mu tím sníží náklady na zahuštění a následné odfiltrování pevných kalů.)
6) Ivan náhle nemyslí pouze NA SVOU KAPSU
, ale také na společný vzduch a na čističku ! Že by se pomalinku točil vlivem svíce trošku doleva ? :-)
7) Ivan považuje za škodlivé všechny zlepšováky, na které nepřišel sám. :-)
8) Ivan hrubou terminologií uráží ego neromantického sdružení , což odporuje neformálně stanoveným pravidlům diskuse.
9) Je možné konstatovat, že se Ivan oproti loňsku mírně zlepšil ve výběru slušnější terminologie, ve slohu, i v pravopise. Možná má novou mladou asistentku absolventku SEŠ, která mu v době zkušební dělá na všech frontách pomyšlení a poskytuje mu v rámci všeobecného praktického zaučení i z českého jazyka cvičení. :-)

Odp3: Vaše pozorování je správné.
Tlapka, 18.3.2009 13:20

Rada pro pana Slayda. Navštivte stránky o konci světa a bude líp.

Odp2: Vaše pozorování je správné.
Tlapka, 18.3.2009 13:24

Dělat z bližního pitomce je první vynález živé hmoty.

Odp5: Správně Kráčo, mít počítač bez knihovny...
Tlapka, 18.3.2009 13:16

Pro pana Čecha: Není velký výběr. Když mluví člověk k člověku, jeho místo je v hospodě. Když člověk nemluví s nikým sedí u počítače. Když Bůh nemluví s nikým... a vlastně netrpí pán Bůh samotou když je jen jeden?

Odp5: Správně Kráčo, mít počítač bez knihovny...
,,M,,, 18.4.2009 15:04

Každopádně se nebojim tvrdit že Bůh by nechtěl aby náboženství bylo stavěno z cihel bordelu ...

Odp: Správně Kráčo, mít počítač bez knihovny...
severak, 4.3.2009 17:50

Počítač bez knihovny? A kam dáš knihyJak na Wokna, Jak chytit padající Windows, Unix printed man pages, Linux pre lamy a 999 tipů a triků pro Mac(jen anglicky)

s ironií:-)

Odp2: Správně Kráčo, mít počítač bez knihovny...
Shipper, 4.3.2009 19:06

To řeší fachidioti, kdo by to hledal v příručkách.

Odp3: Správně Kráčo, mít počítač bez knihovny...
severak, 7.3.2009 0:50

jj, možná je lepší CTRL-ALT-DEL:-)

jo počítač je fakty dobrá věc je k...
Skynet, 3.3.2009 18:17

jo počítač je fakty dobrá věc je k užitku , ad už sledování socialních problémů , najdění si vlastních informací bez censury. Jenže by o chtělo víc humanity .. A to co je dnes společnost z mého pohledu děvky , chlast , chlebíčky .... Někdo si snad myslíte že jsme civilizovaní a to jistě do určité míry jsme ale případy (odhazovaní dětí, ubližování ženám , oblbnutí žen a následné terorizování pasákem,děti koukajíc na nahotu všude ,berouc ji jako přirozenost , pomoc od druhých už nikdo nežádá (nedůvěra) Kde jsou časy že mohl muž ženě pomoct z nákupem a nebála se .. Kde jsou časy kdy děti byli dětmi, a hráli si v 16 na schovku. Ted jim k radosti stačí poč. proč-_-

Odp: jo počítač je fakty dobrá věc je k...
slayd, 3.3.2009 18:25

Jo Skynete - vývoj nezastavíš. Čekají nás skvělé zítřky: kupředu pravá... zpátky ni krok! P.S.

Odp: jo počítač je fakty dobrá věc je k...
Alfons, 4.3.2009 6:34

Ty časy byly před sametem. Ale za jakou cenu! Nebyly banány!!!

Odp2: jo počítač je fakty dobrá věc je k...
janacz, 7.3.2009 10:24

Jo před sametem.. to byla ale nuda k ukousání.

Odp3: jo počítač je fakty dobrá věc je k...
slayd, 8.3.2009 9:40

Klídek - smrádek - ale teploučko... P.S.

Odp4: jo počítač je fakty dobrá věc je k...
Alfons, 8.3.2009 11:12

Prostě k nepřežití.

Odp: jo počítač je fakty dobrá věc je k...
(:-), 4.3.2009 12:09

Kde jsou časy, kdy jízdní kola bez zámků stála před školou nebo před hospůdkou nepřipoutaná, a nikdo je neukradl, právě tak jako povoz se dvěma zapřaženými koňmi.
Kde jsou časy, kdy mládež i dospělí jezdili na brigády na pole a dostávali v deset hodin dopoledne svačinu, v poledne celý oběd a ještě odpolední svačinu, to všechno jim přivezli až na pole. Kde jsou ty časy, kdy lidé dělali jarní úklid v domech, ve společných dvorech a v zahradách, a ještě si při tom zpívali. Kde jsou ty časy, kdy děti chodily pěšky nebo jezdily na kole přes les do školy a rodiče se o ně nebáli a nemuseli děti do školy doprovázet.

Odp2: jo počítač je fakty dobrá věc je k...
Alfons, 4.3.2009 18:07

To bylo v době nesvobody když zde zuřila předsametová totalita, kdy za krádež byl trest smrti. A svačiny? Dnes si lidé zajedou svobodně do lepší restaurace a necpou se knedlíkama na mezi. A zpěv? Ten měli nařízený uličním výborem a jen vybraný budovatelský repertoár. A děcka přes les? komunisti přece žrali děti! Dnes vítězí pravda a láska a máme se tak, jak jsme se v životě neměli a to je fakt pravda!!

Odp3: jo počítač je fakty dobrá věc je k...
(:-), 5.3.2009 22:02

Teda Alfonsi, Vy si ale umíte udělat bezvadné mimikry ! Ještě že Vám někteří z nás rozumíme. Anglosasové v jejich rodné řeči by Vám asi vůbec nerozuměli.
Jinak ty knedlíky „na mezi“ tenkrát chutnávaly daleko lépe, než předražené „menu“ v současné lepší restauraci. Asi na té mezi tenkrát rostlo více voňavé mateřídoušky, nad mezí zpívalo více skřivánků a kolem pracovalo více usměvavých lidí.

Odp4: jo počítač je fakty dobrá věc je k...
Alfons, 14.3.2009 10:58

Je s podivem kolik lidí tu dobu chronického děsu a strádání (bez WC papíru) ve zdraví přežilo a žijí do dneška. A radovánky v naší svobodě rád přenechám mladším. Dobře jim tak!!!

Odp: jo počítač je fakty dobrá věc je k...
severak, 4.3.2009 17:58

Ale ty nejsou pryč....:-)
Představte si následující situaci - můj kamarád, vlasy „TROJKOU!“ bombr zelenej dokonalej skin - a zcela dobrovolně pomáhal vykládat ROMCE kočárek z tramvaje. Fakt nekecám, to se skutečně stalo.....

Neviďte ten svět tak černě.....

Opět jde o průzkum!
Pozor., 3.3.2009 20:45
Odp: Opět jde o průzkum!
slayd, 4.3.2009 7:24

Jasně že jde o průzkum. Tak ať to vědí, co si lidi myslí nebo ne? Hlavně aby s tím začali něco konečně dělat! P.S.

Odp2: Opět jde o průzkum!
Alfons, 4.3.2009 10:01

Kdo ZAČALI? To musíme MY SAMI !!! Jdeme na to spojenými silami. Co si neuděláme nemáme. Nechrápat, nespoléhat se na ONI a makat!!;-)

Odp3: Opět jde o průzkum!
slayd, 4.3.2009 12:49

Nebojte - tady nikdo nic skutečně dělat nechce. Pokud chcete sehnat revolucionáře, tak nejlevnější jsou na Kubě... P.S.

Odp4: Opět jde o průzkum!
Alfons, 4.3.2009 15:46

Chudáci děcka!

Odp3: Opět jde o průzkum!
Tlapka, 4.3.2009 17:57

Nesouhlasím. Vrozená lenost mi tuto myšlenku nepřipouští. Já počkám, jak bude.

Odp4: Opět jde o průzkum!
Alfons, 4.3.2009 18:11

Správný přístup. Já jsem lenil za komoušů a svoboda se dostavila sama!! Stejně současná krize. Ta odezní sama a blahobyt se dostaví sám. Nic se nedá uspěchat. ;-)

Odp5: Opět jde o průzkum!
slayd, 4.3.2009 19:47

Nakonec ten budhismus přeci jen zvítězil? Člověk nemusí v podstatě nic dělat a za ničím se pachtit. Všechny současné problémy se postupně nahradí problémy jinými a vše bude pokračovat v bludném kruhu do skonání věků... Člověk míní a zákony se mění. Je to moc složité? Nejsem ve formě: Alfons byl mnohem vtipnější. Až mi zuby vypadnout nebudu už potřebovat zubaře? Já nevím nějak jsem do toho úplně zabředl... cítím se jako idiot a je mi fajn. Copak musím psát něco logického? Pro koho? Na nějakém psaní vůbec nezáleží... no a hlad ani žížeň nemám... tak co mi sakra chybí? Co tady na svíci vlastně lidi hledají? A jinde co hledají? Vyplňují něčím svůj vesmírným řádem přidělený čas... Už musím na WC - tak pardon... Člověk si nevybírá ani svůj čas k vyprazdňování. Jsme podřízeni nechutné fatalitě bytí. P.s.

Co udělá Budhista?
Alfons, 5.3.2009 6:54

Jak reaguje Budhista na násilí, příkoří, ubližování atd. na něm páchané? Stále točí motlitebními mlýnky nebo se modlí v klášteře? Nebo čeká v klidu na svoji úplnou likvidaci? Nebo s úsměvem na rtech táhne pluh, do kterého ho nepřítel zapřahne a přestoupí na jinou víru?

Odp: Co udělá Budhista?
Bára Š., 5.3.2009 10:58

Však se podívejte, jak na to šel Gándhí ;-)

Odp: Co udělá Budhista?
slayd, 5.3.2009 11:12

Kdybych já byl budhista, tak bych útočníka zkusil trefit modlitebním mlýnkem do hlavy.
Kdybych byl politikem tak bych ho odstřelil a zavolal paní Vesecké, že se stala nemilá nehoda, ať to odloží.
Kdybych zvýšel jako zaměstnanec své pracovní úsilí na 125% dostal bych na výplatu HOVNO a čtvrt! P.S:

Odp2: Co udělá Budhista?
Tlapka, 5.3.2009 12:49

Myslím že jak budhisté tak politici jsou tak na tom, že nejsou schopni ani házet, ani střílet, tak jako my nejsme schopni zvyšovat úsilí a zaměstnavatel plat.

Odp6: Opět jde o průzkum!
Tlapka, 5.3.2009 12:44

Správně, třeba poslouchat zvláště vlastní vnitřnosti, nebo naslouchat podvědomí a dostaneme správné rady. Psaní je taky potřebné- je zde možnost někoho manipulovat a to je dobrý pocit.

Odp5: Opět jde o průzkum!
Skynet, 4.3.2009 19:50

Taky si to myslím..;-)

Odp5: Opět jde o průzkum!
Tlapka, 5.3.2009 12:41

AŤ děláme co děláme, psí ocas nenarovnáme.

Odp6: Opět jde o průzkum!
Alfons, 5.3.2009 17:15

Usekneme a useknutý lehce narovnáme.;-)

Možná bychom si nejdříve měli ujasnit...
Maximus, 4.3.2009 19:42

Možná bychom si nejdříve měli ujasnit, co znamená to „v normální míře“ z titulku.

Civět denně osm, deset hodin do monitoru, protože to mám „v popisu práce“ (kromě programátorů i mnoho dalších profesí) je normální nebo ne?

Většina lidí považuje za „normální“, když někdo vykonává (třeba na počítači) nějakou ubíjející a vyčerpávající činnost, zatímco půlhodina hry s krumpáčem, lopatou, ... atd. je pro ně přinejmenším podezřelá.

Odp: Možná bychom si nejdříve měli ujasnit...
Tlapka, 5.3.2009 12:50

NORMÁLNÍ je vždycky to, co se líbí mě. Od toho se to odvíjí.

Tak jak to popisuješ se mi zdá všechno...
Leondegrance, 4.3.2009 23:02

Tak jak to popisuješ se mi zdá všechno v pohodě, rodiče se prostě snaží ;-)

... a zároveň nemám náladu objíždět 120 knihoven abych našel tu správnou, když si můžu 5x zaťukat do klávesnice a je to

Víš kolik při tom objíždění knihoven můžeš potkat zajímavých lidí? Hodně ;-)

Odp: Tak jak to popisuješ se mi zdá všechno...
Kráča, 4.3.2009 23:30

Věřím, ale ne natolik abych to zkusil :)

Odp2: Tak jak to popisuješ se mi zdá všechno...
Leondegrance, 5.3.2009 0:14

A teď sem tě načapal, zase sedíš u toho počítače! :-)

>> Víš kolik při tom objíždění knihoven...
Juras, 5.3.2009 13:05

>> Víš kolik při tom objíždění knihoven můžeš potkat zajímavých lidí? Hodně

No právě. Další negativum a zdržení. On má potřebu ne potkávat zajímavé lidi, ale najít správnou knížku :-)

Odp: >> Víš kolik při tom objíždění knihoven...
Bára Š., 5.3.2009 13:22

Já znám psychicky „zajímavých“ lidí tolik, že komukoliv ráda jednoho půjčím :-(

Odp2: >> Víš kolik při tom objíždění knihoven...
slayd, 5.3.2009 20:21

Já šel tuhle do knihovny ulicí pokálenou lidskými hovny.
Tuším že to mohli býti psychicky zajímavá individua. Až je příště při činu uvidím, rád se s vámi o ty hovnivály podělím... P.S.

Odp3: >> Víš kolik při tom objíždění knihoven...
Alfons, 6.3.2009 6:58

Co na to Eurokomisaři, kteří tam byli na vycházce s našimi politiky? Šlápli na eurolejno?

Odp4: >> Víš kolik při tom objíždění knihoven...
slayd, 6.3.2009 18:19

Julínek šel do bufetu Vesmír, ale Cikrt neviděl vůbec přes pult, tak ten pokus o lidový oběd zabalili...
Uvidíme Kocába jak se válí na pelechu v Chomutovském ghetu? Asi těžko. Šlápl do hovna a smrdí mu z pusy! P.S.

Odp5: >> Víš kolik při tom objíždění knihoven...
Alfons, 7.3.2009 0:59

Ono se nějaký vážný důvod proč nebydlet v ghetu určitě najde.

kniHOVNY jsou zde
Alfons, 18.4.2009 18:00
Počítač je stará technologie radím všem...
Skynet, 8.3.2009 19:48

Počítač je stará technologie radím všem přejít na telepatii ;-)

Odp: Počítač je stará technologie radím všem...
Alfons, 9.3.2009 13:14

Máš špatný telepatický přijimač: Telepatii už dávno všichni používáme!;-)

Odp2: Počítač je stará technologie radím všem...
slayd, 9.3.2009 13:36

Nejvíc mne sere, jak jsou lidi dneska na sebe sprostý.
Ten pičítač je pěkná týčovitá bezbožná škříňka plná rudejch ďáblíků.... P.S.

Odp3: Počítač je stará technologie radím všem...
Tlapka, 9.3.2009 13:47

Můj názor je že Počítač je to Nejlepší co mě potkalo. Sedím zaníceně u počítače a okolí je mi ukradené. Rodině se to nelíbí, ale co mohou dělat, nemají na vybranou.

Odp4: Počítač je stará technologie radím všem...
slayd, 9.3.2009 17:29

Já bych Tlapko dokázal vyměnit PC za předplacený paušál nějakých střídajících se společnic VŠ, se kterými bychom různá témata probírali osobně v kavárně. No jo. Zase ty prachy! Internet je levnější..., ale kdyby to bylo stejně drahý... tak bych PC za společnice vyměnil ještě dnes. Je to přeci jen taková náhražka. Nemyslíš?
P.S.

Odp5: Počítač je stará technologie radím všem...
Tlapka, 18.3.2009 12:49

To bych nedoporučila. Taková společnice může mít hloupé řeči a různé jiné vady a nelze s ní tak operativně pracovat a hlavně ji nejde vypnout. Navrhuji společnice Virtuální Holografické.... co ty na to

Odp4: Počítač je stará technologie radím všem...
Alfons, 14.3.2009 11:02

Nemají na vybranou nebo si netroufají dráždit hada bosou nohou?

Odp5: Počítač je stará technologie radím všem...
Tlapka, 18.3.2009 12:50

nemají na vybranou prostě mám je v hrsti. Nemusím ani zasyčet.

Myslím si, že hodně záleží na tom...
kiwi, 18.3.2009 7:45

Myslím si, že hodně záleží na tom, jestli rodiče sami využívají počítač jako prostředek ke komunikaci s okolím a jako zdroj informací. Potom není problém očekávat totéž od dětí. Naopok když rodiče počítač moc neznají nebo znají jenom jako nástroj ke hrám a sledování „závadných“ filmů, nebudou nadšení z dítěte přirostlého k PC. Jako spousta věcí v našem životě - záleží hlavně na tom, k čemu a jak je používáme.

Zklamání.
(:-(, 18.3.2009 10:13

Poslední dobou je PC dobré pouze k vyhledání jízdního řádu, daňových informací, napsání úředního dopisu a možná napsání diplomky; také je na něm možné přeložit jednotlivá slova do cizího jazyka, nalézt vysvětlení a obrázek nějaké neznámé přírodniny, nebo se zasmát nějakému videu. Ostatní „Data“ pomalu ztrácejí na významu.

To důležité, tj. nalézt práci, změnit špatné zákony, zlepšit mezilidské vztahy, zabránit kriminalitě, zabránit diskriminaci a ožebračování lidí i země a chránit přírodu, to pomocí PC a internetu nelze.

Odp: Zklamání.
Tlapka, 18.3.2009 12:44

Samozřejmě k tomu ani internet vynalezen nebyl. Je to systém informační, nikoliv výkonný chvála bohu ještě aby nám poroučel a měnil.

Odp: Zklamání.
Alfons, 19.4.2009 9:43

A už jsi to zkoušel-a? A jak? Nebo jen teoretizuješ?

Autobaterie - Poradna...
HAGEN, 11.3.2013 18:31

Máte k článku co říct? Máte názor? Je jedno, že článek nevyšel dneska, téma je aktuální stále! Váš komentář se nám zobrazí, tak napište!

Přidat nový komentář

Pokud jste registrován(a), zadejte heslo:

Pouze Vaše jméno (přezdívka) a vlastní příspěvek jsou povinné položky.

Prosím můžete-li, používejte diakritiku - píše se to stejně dobře a mnohem lépe se to čte. Příspěvky naprosto mimo téma nebo obsahující vulgární výrazy budou bez odpovědi smazány - poškozují tuto diskusi.
Formátování: [bold]tučně[/bold], [ital]kurzíva[/ital], [url=adresa]text odkazu[/url] (viz Formátování textu).
Děkujeme za Váš názor.

Nahoru
O serveru, právní ujednání, přístupnost
Založeno na vlastním redakčním systému a vlastním fóru.