Neptejte se co, ale proč

Poslední komentáře

Střípky z diskuse

Zajímavé odkazy

Novinky na Svíci.cz

  • 30.11.2007: Nyní jsou nově přidané komentáře od poslední návštěvy zvýrazněny barevně
  • 13.4.2007: Možnost úpravy i zatím neschváleného článku
  • 22.6.2006: Zlepšeno vyhledávání
Proč používat Linux

Komentáře k článku

14.2.2012 22:49

Anonymous - Kam kráčíš?

Kybernetická válka, hackerský útok, hack-aktivisté či softwarový fantomové, tak se v současném informačním světě podobné výrazy skloňují snad ve všech pádech.

Kam spěje toto hnutí? Máme očekávat revoluci internetového světa? Dojde k odhalení zkorumpovaných vlád a tajných organizací? Naskýtá se zde možnost dát najevo jasný nesouhlas se soudobými institucemi, systémy a zákony?

Tyto otázky mohou vyvstávat, čím častěji se o těchto věcech dovídáme, nebo o nich přemýšlíme. S některými myšlenkami, které toto hnutí zaznamenalo za své působení, do jisté míry souhlasím, např. když prezident Spojených států, Barack Obama, přísahal věrnost Ústavě, jenž bude hájit, ji pak podepsáním „Stanného Práva“ jednoduše vyhodil do koše.

Vzhledem k tomu, že hnutí Anonymous není strukturně konzistentní, a nemá zcela triviální ideu, domnívám se, že neobstojí, ale že se brzy rozpráší. To proč jsem věnoval článek tomuto tématu, není tak ani samotnému hnutí Anonymous, nýbrž značný potenciál nebezpečí z důsledků tohoto hnutí. O čem hovořím? O „Novém světovém řádu“, který se snaží vládní tajné politické špice a mocenské organizace prosadit již už od 18. století.

Předem se již omlouvám příznivcům hnutí Anonymous, ale obávám se, že je celý tento internetový povyk zvláště kolem tohoto hnutí, jedna velká zakomplexovaná fraška, která vyústí k zámince cenzury globálního internetového světa, jako jeden z mezikroků centralizace jedné Světové vlády, což se v důsledku podepíše a nepochybně dotkne všech občanů i jejich osobního soukromí a právních svobod. Internet je totiž jediný veřejný komunikační kanál, který není globálně cenzurován, a každý může prezentovat své stanoviska nebo sdělovat nezbytné informace.
Pocit vzrušení z nových očekávaných změn, který Anonymous a jiné hackerské skupiny vyvolávají, tak může být jedna velká iluze, která spíše přinese hořké či frustrující zklamání.

Obávám se, že se neustále opakuje ta a samá pohádka, počínajíc naposledy pohádkou o „válce proti terorismu“ – což je totální nesmysl, jaká kdy válečná historie mohla zaznamenat. Jaký je princip této pohádky? „Najdi si bič, udělej chaos, a v chaosu pak řád.“ – tento princip se v historii neustále opakuje.

Když chcete prosadit např. nějaký zákon, můžete zvolit dvě možnosti. Ta první; můžete zavést způsob systematické indoktrinace za pomocí propagand, kampaní či masmédií, který není typu rázu převratného/revolučního, co se týká prezentace myšlenek (ideologie), ale víc působí na názorové podprahové vnímání lidí. Tato možnost, je značně časově nákladná a lidem chvilku trvá, než začnou papouškovat myšlenky, o kterých si údajně myslí, že jsou jejich.

Ta druhá možnost - myslím, že i časově výhodnější, je, že, vy sami vytvoříte „imaginárního nepřítele“ – tzv. „iniciační bod“, který napáchá mnoho škod, čímž utvoříte dva tábory, samozřejmě zároveň vytvoříte stranu „hodných“, kteří usilují o dobro lidí, o jejich potřeby, a proto „v zájmu bezpečí všech“ jednoduše vydáte zákon, který jste chtěli od začátku prosadit, a lidé jej jednoduše a snáze přijmou.


Na závěr mohu shrnout své obavy, že právě hnutí Anonymous dělá všechno proto, aby k cenzuře internetu vážně došlo, ač sice prohlašují, že jim jde o svobodu internetu.


Uvidíme, zda se uvedené premisy v budoucnu naplní, já jenom doufám, že pro nás nebude již pozdě…

A co třetí možnost. "Vystřelit z...
zákys, 15.2.2012 11:09

A co třetí možnost. „Vystřelit z Aurory“.

věcná
mulen, 15.2.2012 12:13

Ja bych mel jenom vecnou poznamku, ze se, z technickeho hlediska, nejedna o hackerske ani crackerske utoky. Cely utok spociva v celkovem pretizeni sluzby, ktera je z bezpecnostniho duvodu odstavena a tim je docileno jeji celkovy restart, ktery neni zrovna trivialni - ve skutecnosti se prilis nepocita, ze by se mela CELA resetovat. Nedochazi ke ztrate dat, jejich poskozeni ci zneuziti. Utok ma pouze jednu fazi. Myslenka utoku je jasna a dala by se prirovnat ke vzpoure. Co je spatne, tak pokud si deti na zakladni skole uvedomi, ze to dokazou taky, tak vicemene neni obrany. Proste lumparna, jako nacpani brambory do vejfku.

Odp: věcná
Jimmy, 15.2.2012 17:34

Ještě bych doplnil, že většinou se útočí na stránky, které nemají za běžného stavu žádnou velkou návštěvnost a proto jejich zázemí není dimenzované na větší provoz. Takže je snadné je zahltit a tím je odstavit, ale prakticky nikoho to nijak neomezí.

Např. je efektní zaútočit na web vlády, ale drtivé většině většině lidí je úplně jedno zda web vlády funguje či nikoliv, protože tam stejně nechodí. Zaútočit např. na seznam by mělo mnohem větší efekt, ale seznam je na velký provoz připraven a tak je skoro nemožné ho tímto způsobem shodit.

Nechápu pointu
Jana, 15.2.2012 14:19

Pointa asi měla být, že Anonymous způsobí pravý opak toho, co zamýšlí - tedy místo větší svobody Internetu přinesou více cenzury a kontroly.
Ale chybí mi nějaké řešení - co navrhujete dělat? Neprotestovat a nebránit se, aby to nebylo ještě horší? Není to trošku slabota? Opravdu je tohle řešení?

Odp: Nechápu pointu
Sidrach, 15.2.2012 15:26

Co navrhuji nebo navrhujeme udělat? To se ještě během diskuze k tomuto článku snad dozvíme...

Hnutí Anonymous nemá na svědomí pouze...
Sidrach, 15.2.2012 15:24

Hnutí Anonymous nemá na svědomí pouze přetížení webových stránek, nýbrž zveřejňuje osobní údaje, emaily, hesla, jména, rozhovory atd.). Nicméně i tak stojí nějaké peníze jsou-li zablokovány internetové stránky daných společností...

Odp: Hnutí Anonymous nemá na svědomí pouze...
mulen, 15.2.2012 15:35

To je Wikileaks......

Jestli na internetu jde jak se...
zákys, 15.2.2012 17:10

Jestli na internetu jde jak se proklamuje o svobodu, ptám se:
1. čí svobodu?
2. jestliže jde o svobodu všech, tak o svobodě se nehadrkuje (zde se říká diskutuje)! Za svobodu se bojuje.
3. při boji teče krev. Kdo ponese náklady.
4. vyjít do ulic a spustit revoluci když mi zablokují PC říká něco o revolucionářích.
5. co když ten humbuk má dávno připravená Velký bratr. Třeba je připravena horká válka. A její spuštění je na spadení.
Co navrhuji?
Pro jistotu koupit dokud je čas a co, a zahrabávat konzervy. Na chvíli to pomůže.
Těm co mají u města ještě malou zahrádku připravit se na její obranu s kalašnikovem v ruce. Na chvíli to pomůže.
Ti co nemají děti raději u tohoto stavu zůstat.
Přestat věřit na zázraky. Za mysticismus jako ve středověku popravovat. Masová hysterie umí dělat divy!
Poslední poznámka: Nejhlubším instinktem člověka je válka proti pravdě, proti skutečnosti... Jack London

Odp: Jestli na internetu jde jak se...
vlasta, 17.2.2012 9:46

Jak se poslední dobou v Českých zemích říká : Optimista se učí anglicky a německy,pesimista se učí rusky a čínsky a realista se učí střílet :-)! Myslím si,že se dostáváme do totality, která nemá obdoby.Naším problémem nejsou lidé s politickým názorem,jak Ti z prava či Ti z leva nejsou nebezpeční,ostatně každý z nich má svůj díl pravdy, nebezpečí u nás představují lidé kteří se spřáhnou s kýmkoliv,jen aby měli z dané situace prospěch a zaprodají nás, jen aby mohli vládnout.Obvzlášť češi by tohle měli ze své historie vyčíst. Konzum,Dluh a Exekutoři z nás nadělají novodobé otroky,chceš studovat,zadluž se,chceš bydlení ,chceš rodinu,chceš všeobecný standart zadluž se.Nepatříš-li do úzké skupiny lidí, nemáš na vybranou.A budeš li se vzpěčovat,my si tě najdem a zošklivíme Ti tvou snahu.Bouře v islámském světě jsou názornou ukázkou proč se internetových sítí bojí.Nevěřím,že jde o autorská práva,je to jen zoficielnění špehování které se děje,jen nemá zákonnou podporu.Nedávno proběhl netem článek,jak dva mladí byli vyhoštěni z USA proto že ve svém studentském slengu se po síti domlouvali,že se půjdou zbořit a program velkého bratra je okamžitě ocejchoval,jen proto,že použili nebezpečná slova.

Odp2: Jestli na internetu jde jak se...
Sidrach, 17.2.2012 15:16

velmi dobrá úvaha...

Kříženec
Vlastimil Čech, 15.2.2012 21:11

prezident Spojených států, Barack Obama, přísahal věrnost Ústavě, jenž bude hájit, ji pak podepsáním „Stanného Práva“ jednoduše vyhodil do koše.
... A co jste čekal, pane Sidrachu?

Odp: Kříženec
Sidrach, 17.2.2012 15:20

Čekal jsem, že má alespoň špetku soudnosti, ale nijak mne to nepřekvapilo, už tak je jenom otázkou roků, kdy vydají nedělní zákon.

Odp2: Kříženec
Vlastimil Čech, 17.2.2012 16:56

nevím, co je to „nedělní zákon“, ale černoch, nebo kříženec, zůstane pořád tím samým... Z pohledu V.Č. to vypadá tak, že USA směřují pod velením (bývalého?) muslima Baracka Husaina (O´Samy) k něčemu HODNĚ ŠPATNÉMU...k další civilní válce? bankruptu? surové diktatuře? zámořské válce? Co si myslíte Vy, pane Sidrachu... a co je to nedělní zákon?

Odp3: Kříženec
Sidrach, 19.2.2012 20:14

Vzhledem k tomu, že dějiny světa sleduji dosti z širokosti perspektivy, má odpověď proto nebude zřejmě dostatečná i srozumitelná, navíc postihnout toto pojetí v jediném příspěvku je takřka nemožné. Ale abych málo naznačil: USA dle mých poznatků je již dávno ovládaná a ztracená, kým a kdo jí ovládá se nechám pro sebe. Co je to nedělní zákon? Taktéž je toto pojetí na dlouhé diskuze, nicméně až padne, a bude prosazen, všichni jej budeme muset zachovávat. Všechno dění se však bude řídit podle proroctví Bible, která mnohé události, které se staly, již předpověděla.

Přeji pěkný den

Zdraví Sid.

Odp4: Kříženec
Vlastimil Čech, 19.2.2012 22:36

Pane Sidrachu, prosím, nebuďte tak tajemný (jako hrad v Karpatech) a alespoň naznačte co máte na mysli... mám v USA provdánu jednu ze svých dcer, sám tam mám několik známých... napovězte alespoň co víte, když už to nechcete, či nemůžete prozradit úplně... a proč vlastně neprozradíte?

Odp5: Kříženec
zákys, 20.2.2012 7:27

Člověk se neustále potkává s „paky“. Geniální vhled do porblematiky velké země na základě „široké“ studnice znalosti, o kterých se ukáže že jsou pouhým potratem splašeného mozku. Nebo dcerka, která ... ale co!
Prohlédněte si tuto mapu, http://projects.nytimes.com/census/2010/map

aby jste viděl čím žijí současné USA.
Pro ty, kdo chce vědět více, tak se bez velkého úsilí prokliká na další stránky The U.S. Census Bureau's.
Ale hlavně nežerte. Trpí tím mozkové buňky, zjistili vědcis USA -- Chááá§

Odp6: Kříženec
Vlastimil Čech, 20.2.2012 18:20

... a sakryš !!! :-(

Odp7: Kříženec
Ufonek, 20.2.2012 19:07

Nedělní zákon je ,že se v neděli nesmí nic dělat . Bůh ,ale nařídil lidem aby nedělali nic v sobotu .
A podle bible bude masakr .............................

Odp7: Kříženec
zákys, 21.2.2012 6:59

Zdá se že to dobře začíná. Tak jděte na tohle:http://www.sheppardsoftware.com/web_games.htm

Nebo při tomto se dá také vyřádit.
http://www.surfnetkids.com/games/united_states_geography.htm

Pro začátek to zatím stačí

Odp7: Kříženec
Tlapka, 21.2.2012 13:06

Pane Čechu mohl byste mi ty jinotaje přeložit - jak to s tím USA je?

Odp8: Kříženec
Vlastimil Čech, 21.2.2012 13:40

Slečno Tlapko, nejsem si jist zda jste své přání adresovala ku správné osobě. Ty stránky, na které odkazuje pan Zákys jsou dosti obsáhlé a přeložiti je sem by bylo asi nemožné... v každém případě soudím, že o jinotaje nejde... V tom prvním odkazu pana Zákyse, na který jsem reagoval jen zděšeným „sakryš“ se popisuje, kterak v jednotlivých státech ubývá a hlavně přibývá obyvatelstva a jaké je rasy... pokud mohu soudit z uvedeného, nebudou USA ani zdaleka dobrou adresou („s excelentním sousedstvím“ -jak eufemisticky označují „nerasističtí“ američani čistě bílou čtvrť :-)) Takže opravdu toto jsou vážné starosti, které na USA čekají... Lze se obávati, že se USA s takovou stanou zemí s barevným obyvatelstvem a s těmi problémy se kterými se takto obydlené země obvykle potýkají...Pokud se týká druhých dvou odkazů pana Zákyse, jsou to odkazy na zábavné (dětské) stránky, které jim mají pomoci naučit se zeměpis... pokud jste se chtěla ode mne dozvědět něco jiného, prosím za odpuštění, že jsem Vás nepochopil... Rozhodně se ovšem nejedná o „jinotaj“...

Odp9: Kříženec
Tlapka, 22.2.2012 13:41

Děkuji Pane Čechu, to jsem skutečně netušila a je mi to líto, myslela jsem si dosud že v USA si vždycky dobře poradí se vším. Barevné obyvatelstvo a s tím související potíže.. na to se musím ještě zaměřit jaké to má sociologické příčiny.

Odp5: Kříženec
Sidrach, 22.2.2012 20:21

Zdravím Vás, Pane Vlastimile Čechu.

Tajemným být nezamýšlím, pokud to není nezbytné nebo nutné.

Řeknu Vám jen jedno, a to nejdůležitější. Když pochopíte, co je to pohlédnout na Krista, pak pochopíte, kdo je Kristus. Jestliže toužíte pochopit, kým je Kristus, pak jste na cestě tajemství moudrosti nikoli lidské, ale Boží, kterou Bůh nastínil a prokazoval prostřednictvím svých proroků, které povolává od počátku světa. Když tedy skutečně pochopíte, kým je Kristus, pak jste našel víc, než vlastní dceru, víc, než manželku, víc, než sám sebe.

Vám naprosto je k ničemu, když bych Vám řekl, věci, které by vaše srdce ještě více zatížilo, prohloubilo bezvýchodnost v tomto nejistém světě, když byste neznal pravé světlo světa - Naději, v tomto proradném světě.

Odp6: Kříženec
ivan, 23.2.2012 7:47

Teda, vy ale umíte laskavě strašit, pane Side.

Neustálé znejisťování lidí a přetahování do vlastní stáje zájmů není zrovna křesťanská láska, ale tvrdá a účelová propaganda podobající se nabídce půjček bank lidem v potížích, nebo tvrzení reklam, že kdo nemá boty od té správné značky tak je pozadu a není plnohodnotným člověkem ve srovnání s těma co je mají.

Jestlže hovoříte o proradném světě, tak si račte uvědomit, že ho spoluvytváříte!

Na rovinu!

...Né Já, ale Kristus.
Sidrach, 23.2.2012 15:28

Dobrý den, Pane Ivane.

Nedávno jsem o Vás přemýšlel , o tom, jak se zajímáte o letadla, někdy mne napadlo, že byste se mohl s námi podělit o nějaké ty zajímavosti. No... zpátky tedy k vašemu příspěvku.

„Jestlže hovoříte o proradném světě, tak si račte uvědomit, že ho spoluvytváříte!
Na rovinu!“

Kdybych řekl, že jsem bezhříšný a dokonalý, pak bych byl lhářem, proto jako hříšný a nedokonalý člověk přispěl jsem sice nedobrými rozhodnutími či nedomyšlenými skutky, které zplodily hřích, ale když jsem však ochutnal lásku Boha, ztělesněnou skrze Krista, pak chci, aby tento proradný svět poznal Ježíše Krista jako Mesiáše, aby tak chápal v čem je skutečná láska k Bohu a k druhému člověku, který i třeba o tu lásku nestojí.

Dokud tu jsem, budu bojovat proti hříchu, který zotročuje člověka, neboť jeho plody jsou jenom nenávist, svár, zloba, svévole, krádež, pýcha, vypočítavost, domýšlivost, vraždy, cizoložství, chamtivost, lakota, zhýralost ... které činí svět proradným, do záhuby řítícím.

Není to však v mé moci, abych čelil tomu, o co se snaží lidské zákony, které nedokonalé a děravé jsou. Mým mečem a mocí je Duch Svatý, ten nehledí jenom na zlé viditelné činy, nýbrž prostupuje celého člověka až do rozhraní morku kostí. Ten mění srdce člověka k obrazu Boha, aby i třeba dokázal milovat a činit dobře svým nepřátelům. Proto ne já, ale Duch.

Lidmi ustanovené zákony bojují proti plodům zla, Duch Svatý skrze Boží Zákon zjeveným v Kristu, však bojuje proti kořenu zla - hříchu.

Že bych se snažil zatahovat lidi do vlastních zájmů? Všechny články, které jsem napsal, a to nejen zde na Svíci, ale všude jinde, času mnoho kterého jsem strávil, vše co jsem udělal ve svém osobním životě pro ostatní lidi, dělám a budu dělat pro jediné.


To je pro Ježíše Krista. Proto né já, ale Kristus.

Odp: ...Né Já, ale Kristus.
Ufonek, 23.2.2012 15:53

Udělají Klause papežem , když máme 2 kardinály ?:-)

Odp6: Kříženec
Tlapka, 23.2.2012 12:19

Ve vší úctě - jsou lidé, kteří to vidí z jiného úhlu.

Odp7: Kříženec
Sidrach, 23.2.2012 15:31

Však ano, proto nemám problém si Vás vyslechnout.

Dobrý večer.Podle mého skromného názoru...
Novotna, 18.2.2012 20:05

Dobrý večer.Podle mého skromného názoru se ukazuje,že se svoboda slova, projevu,atd.,začíná uzavírat. Je ovšem také pravda,že část jedincú a není jich málo,neumi s touto svobodou zacházet. Nevyjadřuji se k pirátstvi,jako takovému,ale k tomu,co všechno je možné přes nová média. Uz nic není tabu,nic není svaté a odtajnují se i věci,které by se dle mého názoru mohly krutě vymstít . Jen se udivuji,kolik je krutých , násilných, nestydatých videí,skoro se nestane, otevřu-li i serioznější média,vykoukne na mne nahotinka atd. Ti,kteří jsou zodpovědni, by neměli přidávat balast tam,kam jasně nepatří. Nedivme se,že přibývá násilí,loupeže,znásilnování... Já si mohu odfiltrovat,to co nechci, ale pochybuji,že to udělá náctiletý.... nehledě k tomu,že i dospělý,když se nikdo nedívá, jen se odreagovat... Nebojte se,neodbočila jsem...Druhá otázka je,komu bude sloužit případné omezení slova...Jaké diktatuře-chcete-li, skupině ,vládě...totalitě. Internet je dobrý sluha,ale špatný pán.

Odp: Dobrý večer.Podle mého skromného názoru...
Vlastimil Čech, 29.2.2012 9:50

Souhlasím s Vámi. Pokud se týká násilí, hrubosti, nenávisti... Ale prosím vysvětlete mi, co máte proti „nahotinkám“, jak píšete... naopak je to hezké, něžné... a vůbec, kde je v křesťanství zakázáno ukázat tělo? Je snad nějaké přikázání: „a dívčím prsíčkem se nepochlubíš“? Nebo je někde napsáno: „Koupat se budete jenom oblečení“? Dílo Boží-totiž tělo-kteréž učiněno jest k obrazu hospodina je věc nemravná?
Ano souhlasím,je psáno:nezabiješ, ale taky je psáno: milujte se a množte se tedy se nejedná jen o lásku duc-hovní, ale o lásku tělesnou... Ačkoliv jsem bezvěrcem, Bibli mám... kdybyste byla tak hodná a odkázala mě na boblické místo, které křesťanům výslovně zakazuje radovat se ze svého těla, nebo z těla bližního (bližní), tedy radovat se z díla Božího... konec konců i Hospodin se podivil, proč si Eva a Adam udělali sukénky...

Odp2: Dobrý večer.Podle mého skromného názoru...
Juras, 3.3.2012 21:45

Pornografie je něco jako prodávcáníse (těla). Nevím, jestli to považovat za zlo nebo ne.

S uvolněnými mravy ale počítají i nějaká stará proroctví. Jako znaky období před koncem světa jsou zmiňovány veřejné prostopášnosti a nošení oděvů opačného pohlaví. To tady v dnešní době máme. :-)

Odp3: Dobrý večer.Podle mého skromného názoru...
Vlastimil Čech, 5.3.2012 8:06

ale pane Juras, proč hned „pornografie“ ... paní Novotná se zmínila doslova o „nahotinkách“... nemyslím, že každá „nahotinka“, (nebo „nahotinec“ :-)) je rovnou pornografie... Myslíte, že se třeba Marie z Magdaly koupala a ve vodě plavala v plavkách? V bikinách? Souhlasím s paní Novotnou bezezbytku v tom, že NÁSILÍ, SUROVOSTI, ZABÍJENÍ by mělo ze zobrazování zmizet... totéž ta pornografie... ale nikde v Bibli není napsáno, že je třeba celý život chodit oblečen od hlavy k patě... nikde není napsáno, že tato a tato část těla je neslušná a pohoršlivá... dědovi, jako je V.Č už moc radosti nezbývá, tož podívat se na hezké dívčí tělíčko- povedené dílo boží- nikomu neublíží, ani V.Č., ani modelce...
Přesto se nechám rád poučit.
1-Kde jsem se mýlil v mém předchozím příspěvku?
2-V čem se mýlím v tomto příspěvku?
3-Kde Bible nařizuje používání plavek?

Odp4: Dobrý večer.Podle mého skromného názoru...
Juras, 5.3.2012 20:18

Nahotinky za zlo nepovažuju. Jeden specifický druh nahotinek jsem vypíchl coby zajímavější téma, kde už by nějaké kontroverze mohly existovat.

Nereagoval jsem na Vás, že bych s něčím nesouhlasil. Spíš jsem rozvíjel téma.

Odp5: Dobrý večer.Podle mého skromného názoru...
Vlastimil Čech, 5.3.2012 20:58

Tak to jsme v této věci zcela ve shodě...

Odp6: Dobrý večer.Podle mého skromného názoru...
Juras, 5.3.2012 21:01

Já vím, já jsem to jenom původně nenapsal moc srozumitelně. Od Tlapky se učím stručnosti, ale vždycky mi to nevyjde tak výstižně, jak to umí snad jen ona. :-)

Který z Biblofilů mi vysvětlí proč...
vzdorumil, 29.2.2012 9:26

Který z Biblofilů mi vysvětlí proč Vánoce slavíme 24.12.? Pokud vím, v Bibli stojí, že se Ježíš narodil v období, kdy se hlídající pastýři střídají u hlídky (kvůli jehňatům)... Kde by se tehdy vzali v zimě jehňata?
Kdo ví, jak doopravdy Anymous smýšlí...

Odp: Který z Biblofilů mi vysvětlí proč...
ivan, 29.2.2012 15:32

Fakt to nevím, jenom mě napadlo proč by se nemohla ve středozemí, kde je průměrná teplota v zimě 9 stupňů rodit jehňata? Myslím, že v tuto dobu tam budou mít lepší pastevní podmínky než v letních vedrech.

Odp2: Který z Biblofilů mi vysvětlí proč...
Jana, 29.2.2012 16:59

Aha, našla jsem, že v Palestině je „lambing season“ únor. Ale údajně se jehňata mohou rodit kdykoliv, záleží, kdy se ovce nechají připustit.

Odp3: Který z Biblofilů mi vysvětlí proč...
Jana, 29.2.2012 17:03

Docela dost lidí na interntetu tvrdí, že se Ježíš narodil v září.
Dvacátý pátý prosinec byl datem římských Saturnálií.

Odp4: Který z Biblofilů mi vysvětlí proč...
Vlastimil Čech, 29.2.2012 18:38

Určitě! Dokonce jsem četl pojednání o starých Egypťanech, kteří oslavovali po zimním slunovratu narození nějaké nové persony kteréhosi jejich Boha... a dokonce v tom egyptském hraje roli i souhvězdí kříže... a autor toho textu dokonce tvrdí, že ty nebeské události nemohly zůstat dlouho utajeny žádnému z národů a akorát si navzájem předávaly legendy, pověsti, báje... takže nejen Saturnálie, ale přes Židy i křesťani převzali různě pozměněné pohádky...no hádat se o to nebudu, ani si nepamatuji, kde jsem to četl...

Odp4: Který z Biblofilů mi vysvětlí proč...
ivan, 29.2.2012 20:37

Lidé si potřebují občas uklidit v hlavě.

Škoda, že se najde vždycky někdo, kdo z potřebného odpočinku vytvoří ,, jeho slavnosti" a formalizuje je podle jeho pravidel.

Odp4: Který z Biblofilů mi vysvětlí proč...
Tlapka, 1.3.2012 9:54

Kdy se narodil Ježíš, to nevím, prý to bylo za nějakého zvláštního postavení hvězd. Vánoce jsou svátky proto, že slunce se vrací opět k nám, spíše že Země se přiklání a muselo to vzniknout na polokouli Severní.

Odp4: Který z Biblofilů mi vysvětlí proč...
zákys, 1.3.2012 18:55

Když to tvrdí na netu, tak to musí být pravda, že.

Odp5: Který z Biblofilů mi vysvětlí proč...
Jana, 2.3.2012 12:28

A já si jako myslím, že je to pravda? Jenom jsem nenarazila na zdroj, ze kterého vycházeli. Beru to jako zajímavou informaci.
Mně osobně o kritickém přístupu k informacím opravdu poučovat nemusíte.

Odp5: Který z Biblofilů mi vysvětlí proč...
Tlapka, 2.3.2012 13:37

Kdybychom měli psát jenom ověřenou pravdu tak tobychom toho mnoho nenapsali- žejo

Odp3: Který z Biblofilů mi vysvětlí proč...
ivan, 29.2.2012 20:23

Mláďata se většinou roděj v klimaticky i potravně vhodnou dobu, když jsou vhodné podmínky, tak celoročně, proč ne?

Klokani, zebry, nebo některé antilopy,- třeba pakoně, umí zarazit vývoj plodu a zpozdit porod pokud okolnosti naznačují, že nebude ta správná doba, nebo když je ve stádě příliš mnoho gravidních samic a došlo by ke kulminovaným porodům.

Jak se domluví, které si dají na čas a které ne, ví čert! ;-)

(čichové receptory řídí uvolňování vývojových hormonů)

Odp4: Který z Biblofilů mi vysvětlí proč...
Jana, 1.3.2012 17:28

Jojo, přerušit to umí i srny. To je to pravé přerušované těhotenství. Ne jako u lidí, umělé přerušení těhotenství rovná se potrat.
Jo a klokanice to taky ovládají.

Odp3: Který z Biblofilů mi vysvětlí proč...
zákys, 1.3.2012 19:04

Máte zcela pravdu. U ovcí je sexualita stejně jako u lidí trvale aktuální a neomezeně tvárná. Říje u ovce je jenom klamání tělem!
Otázka. Mají v Palestině čtvero ročních období?

Odp4: Který z Biblofilů mi vysvětlí proč...
Jana, 2.3.2012 12:32

Co víte o ovcích? Říje u ovce je vyvolaná přítomností beranů. I když je ovce plodnější na podzim, připuštěná může být kdykoliv.

Jste vážně protivný člověk, který soustavně podceňuje a ironizuje ostatní.

Odp5: Který z Biblofilů mi vysvětlí proč...
Platfus, 2.3.2012 14:25

Zákys je svébytná životní forma. Živí se rozkladem, parazituje na myšlenkách jiných, to vše za vzniku kyselého pH prostředí, které kolem sebe šíří. Ber ho jako přírodní jev ;-).

Odp3: Který z Biblofilů mi vysvětlí proč...
vzdorumil, 1.3.2012 22:18

Opravdu si myslíte, že už tehdy lidé parazitovali? Nepřišlo to s Descartem?

Odp4: Který z Biblofilů mi vysvětlí proč...
zákys, 2.3.2012 7:40

Pokud myslíte jeho okřídlené rčení „coitus ergo sum“, které ovlivnilo teorii poznání od 17. století až do současnosrti máte určitě pravdu. Jak jinak...;-)

Odp5: Který z Biblofilů mi vysvětlí proč...
Jana, 2.3.2012 12:34

Jestli jste chtěl parafrázovat výrok „Cogito, ergo sum.“, tak bude lepší sloveso „coito“

Odp6: Který z Biblofilů mi vysvětlí proč...
zákys, 3.3.2012 9:31

Polohy „orto“, „meta“, „para“ a co já vím, mně zajímají hlavně u parazolu. ;-) Zase místo vyjasňování mlžím. Tak k věci. Pardon mezi ovce: http://www.metacafe.com/watch/1163066/misko_pasaka/

Odp4: Který z Biblofilů mi vysvětlí proč...
Jana, 2.3.2012 12:32
Odp2: Který z Biblofilů mi vysvětlí proč...
zákys, 4.3.2012 22:09

Rodí se děti, ...ore. Jehňta jako další zvířata, se líhnou. Líhnivost oplozených ovcí, to by bylo téma na Svíci.
Hysterický vztah ke zvířatům umožňuje ovšem ještě další „zhůvěřilosti“.

Odp3: Který z Biblofilů mi vysvětlí proč...
Vlastimil Čech, 5.3.2012 7:49

:-) pak ovšem proč se selata nevyrábějí v „líhních“ ale rodí v „porodnách“.... že by právě prasátka měla výjimku?
viz třeba: http://cs.wikipedia.org/wiki/Technologie_chovu_prasat ;-)
ale nic ve zlém...nejde o nic...

Odp4: Který z Biblofilů mi vysvětlí proč...
zákys, 5.3.2012 8:56

Vážený pane. Protože nejsem odborník na chov prasat, když něco nevím, jdu za odborníkem. Zpravidla mají v tomto případě titul MVDr. Mám mezi nimi dost veselých kamarádů, kteří velice šťavnatě častují podobné pseudo...! jak zde produkujete také vy. Od ranného dětství (jsem dítko z vesnice) vím, že prasnice neporodí selata, ale selata vrhne. Přestaňte si hrát spolu s podobnými objevitely Ameriky 500 let po Kolumbovi na etymologa amatéra. Za vás to udělali kvalifikovaně jiní.
Já měl ovšem na mysli něco jiného, co s tímto jevem tak zaujatě pěstovaném na Svíci, plně souvisí. To co zde provozujete je rozvolňováním významu pojmu, deformující kulturní rámec ve které žijeme. Nejste pochopitelně sám. Jsou vás plná masmédia. V podobných snahách nejde o bohatost konotací, ale o změnu významu denotátu, rozumíte-li o čem píši. Já tomu říkám plíživý převrat.

Odp5: Který z Biblofilů mi vysvětlí proč...
zákys, 5.3.2012 9:27

Och, ta čeština.

Odp5: Který z Biblofilů mi vysvětlí proč...
Tlapka, 5.3.2012 11:21

Jen ať se převrací, za nic to nestálo ani doteď ani s konotátem ani denotátem.

Odp6: Který z Biblofilů mi vysvětlí proč...
Tlapka, 5.3.2012 11:24

Navíc myslím že líhnou se pouze kuřata nebo něco z vajíčka. Savci se rodí protože jsou živorodí.

Odp7: Který z Biblofilů mi vysvětlí proč...
Vlastimil Čech, 5.3.2012 14:46

Pan Zákys by řekl, že ssavci jsou: „živolíhní“... :-)
lidičky, nechejme toho, asi se to dá říci tak i tak, ono ani ta Wiki není slovo boží, terminologie se mění, třeba se od zítřa budou selátka líhnout v líhni... s klidem v duši uznám, že se prasátka třeba klubají...ono na řeznickém háku je to jedno... není? A rybí potěr se „vykuluje“... nebo je to dnes taky jinak?

Odp8: Který z Biblofilů mi vysvětlí proč...
zákys, 5.3.2012 15:52

Vážený pane já nic neříkám. Jen opakuji to, co je majetkem lidí této kultury. Součástí kultury je také věda se svými co nejpřesněji definovanými pojmy. Ty jazykové patvary co zde zarputile s několika dalšími prosazujete produkují vaše, no nazvěme to mozkové buňky beru, ale jen jako hru s různými významy, slovy. Sedíce při tom jako správný epigon – dadaista, pod reprodukcí obrazu Tristana Tzary .

Odp6: Který z Biblofilů mi vysvětlí proč...
zákys, 5.3.2012 14:14

S konotací!

Odp7: Který z Biblofilů mi vysvětlí proč...
Platfus, 5.3.2012 15:46

Já bych především trval na důsledném odlišení termínů denotace a detonace, jinak si vnesem do věci bordel. Navrhoval bych používat v mezilidském styku obraty typu: „narodil se z druhého vrhu“, „dívka zabřezla a povila“. Proč nám to jen nezní, vždyť podstata zůstává podobná? Nepochybuju, že nám to Zákys vysvětlí.

Odp8: Který z Biblofilů mi vysvětlí proč...
Tlapka, 5.3.2012 17:09

Když je holka pěkná a má štěstí tak se může okotit.

Odp9: Který z Biblofilů mi vysvětlí proč...
zákys, 5.3.2012 20:09

Nechybí vám tam ještě jedno „ko“?

Odp9: Který z Biblofilů mi vysvětlí proč...
Juras, 5.3.2012 20:20

A nepříjemná otelit.

Odp10: Který z Biblofilů mi vysvětlí proč...
Tlapka, 7.3.2012 14:29

:-):-) To by mě nenapadlo !

Odp8: Který z Biblofilů mi vysvětlí proč...
Jana, 5.3.2012 19:10
Odp8: Který z Biblofilů mi vysvětlí proč...
zákys, 5.3.2012 20:08

Už jsem vám jednou, myslím doporučoval, jít s těmi vašimi nápady do nějakého populárně-vědedeckého časopisu. Třeba Vemíru. Upozorňuji vás ale tam kde vy píšete(mluvíte) o podstatě, rezonuje pouze zbytnělá prostata. Přeji hezké sny!

Odp9: Který z Biblofilů mi vysvětlí proč...
Juras, 6.3.2012 9:54

Toto už je slovní inkontinence.

Odp10: Který z Biblofilů mi vysvětlí proč...
ivan, 6.3.2012 15:05

Koukám co se nám to vylíhlo, jestli se to přímo nevykulilo.

Odp11: Který z Biblofilů mi vysvětlí proč...
Juras, 6.3.2012 15:15

možná se to vykuklilo z kokonu bource zakysaného.;-)

Odp12: Který z Biblofilů mi vysvětlí proč...
ivan, 6.3.2012 16:58

Třeba se to ani nenarodilo, ale odněkud vyklubalo, nebo dokonce slehlo, nedej Bože zmetalo. Co my pitomci víme? Představ si, že by se to zživilo dělěním.

Pane Bože měj nás rád, hlavně ať se to nedá klonovat.

Odp13: Který z Biblofilů mi vysvětlí proč...
Tlapka, 7.3.2012 14:37

Je to přímo případ pro odborného.. v podstatě přírodovědce.

Odp3: Který z Biblofilů mi vysvětlí proč...
Jana, 5.3.2012 19:09

Líhnou se tak akorát kuřata nebo housata. Z vajíček. Jehňata se samozřejmě rodí, tak jako mláďata všech savců.

Odp4: Který z Biblofilů mi vysvětlí proč...
Tlapka, 7.3.2012 14:45

Přeji všem savcům zdárné sání ;-)

Odp: Který z Biblofilů mi vysvětlí proč...
santiago, 14.3.2012 13:38

Ono tam je pár věcí, čeho se chytit ... sčítání lidu (a posléze odečítání neviňátek), na nebi žena oděná sluncem a pod jejíma nohama měsíc, inspekce mágů a králové ze Sýrie a Sáby zaplatili daně.
Ale možná to mám z Pratchetta: Noc Prasečí hlídky a tak.

iy
vzdorumil, 29.2.2012 9:30
Odp: iy
Tlapka, 14.3.2012 14:20
Včera postih naší oblast rozsáhlý...
Platfus, 2.3.2012 10:42

Včera postih naší oblast rozsáhlý výpadek internetu. Na chvilku jsem si říkal, jestli snad Anonymous splnil svoje hrozby. Na škole nás učili, že internet byl navržen s ohledem na vojenské požadavky právě jako distribuovaná technologie, která nemá žádné centralizované řízení, aby mohla odolávat případným útokům. Neplatí to zcela - jsou páteřní sítě, národní domény, globální DNS servery a nevím co ještě...

O co jde hnutí Anonymous sám moc dobře nechápu. Jejich „shození internetu“ by asi nepotěšilo vůbec nikoho. Svým jednáním akorát dávají protivníkovi nejednu záminku, proč vést právní válku ještě nekompromisněji. Aktuálně skoro jako kdyby hráli za protistranu. Jsem zvědavý na další vývoj, vypadá to, že svoboda na internetu bude muset být v příštích letech nově vymezená. Z jedný strany zesílenou ochranou duševního vlastnictví, z druhý strany zárukami soukromí a anonymity.

Před časem kamarád s hrůzou zjistil, že jeho chytrej mobil si uchovává „pro vlastní potřebu“ údaje o jeho poloze rok nazpět. Nemám rád konspirační teorie, ale úplně mě neuklidňuje ani fakt, že stačí se připojovat ze stejnýho místa na Google, a někde má uživatel svojí „osobní složku“, se všemi dotazy a dalšími daty, která se dají marketigově (i jinak) využít.

Odp: Včera postih naší oblast rozsáhlý...
ivan, 2.3.2012 17:22

Abychom si jednou nepřipláceli za telefony co neuměj nic.

Prodavač: Je úplně blbej, ale je za příplatek.

Odp: Včera postih naší oblast rozsáhlý...
Jimmy, 3.3.2012 8:54

I dnešní internet a především jeho páteřní prvky jsou decentralizovány dostatečně. Např. globálních DNS serverů je 13, ale jsou zrcadlené na zhruba 260 kopií, z nichž ještě některé poběží na více fyzických strojích a pod tím je ještě funkce ukládání posledních dotazů, takže shodit globální systém DNS je v podstatě nemožné. Obdobně spojení se sice většinou realizuje přes různá centra jako je např. český NIX, ale k tomu stále ještě existuje spousta přímých spojů mezi jednotlivými ISP.

Takže páteře jsou na tom dobře. Co není moc dobře zálohované jsou ty konce sítí s uživateli. Málokdo má doma či ve firmě dvě nezávislá spojení (pokud se nepočítá internet v mobilu) a i firmy poskytující internet nemají své koncové větve zálohované. Ono to totiž stojí peníze, které zákazníci moc nechtějí platit, takže se zálohují pouze ty části které by při výpadku znamenaly moc velký problém.

Nicméně ani záloha není 100% garance že vše vždy pojede, protože nic není bez chyb.

Odp2: Včera postih naší oblast rozsáhlý...
Platfus, 13.3.2012 15:13

Díky za osvětlení, zajímal mě názor někoho, kdo se v tom víc vyzná...

Odp3: Včera postih naší oblast rozsáhlý...
ivan, 13.3.2012 18:00

Co nové místo? Přineslo čekávní a následné zlepšení?

Odp4: Včera postih naší oblast rozsáhlý...
Platfus, 14.3.2012 8:56

Ivane, těší mě tvůj zájem. V nový práci se rozkoukávám a snažím se nacpat do hlavy spoustu věcí, ale docela to jde. Mám to štěstí, že je pro mě práce do značný míry i koníčkem, takže mě to baví. Po dvaceti letech na platformě PC jsem se pustil do světa Apple.

Doufám, že tobě se daří. Myslel jsem na to, jak asi odbavuješ zakázky v těch mrazech, jak jsi psal, zvlášť když už vím, jak to u tebe vypadá.

Odp: Včera postih naší oblast rozsáhlý...
iva, 14.3.2012 7:44

Pro mně třeba by bylo hodně zajímavé dozvědět se, kde jsem byla před rokem? Tohle nechápu, proč teda ten mobil má? A kdo je protistrana a která je ta strana co ty hájíš ti co si brání svoje duševní bohatství a co je kopírování a co jen inspirace a napodobování. Mně mrzí, že chtějí všechno z netu smazat co tam, teda bude? Jak sji mi poslal to stahování za peníze to je pro mně moc drahé dát 249kč za hudbu co ani nevím, jestli se mi bude líbit to je zlodějna. To si radši místo netu pořídím psa, jak na tom budu hůř tak ho sním a bude po srandě. Tak jsem na tom my, co už máme jen na teplo, elektriku a jídlo anějaké ty oděvy o botech nemluvě. Cena za stahování jsou velké vzhedem k tomu, kolik lidí si to může dovolit. Jasně, že jsou takoví co si koupí originály, ale kde je ta úměra. Taky chci žít, dívat se na filmy seriály. S anonymous souhlasím, ale nemělao by to být úplně zadarmo to ne.

Odp2: Včera postih naší oblast rozsáhlý...
Platfus, 14.3.2012 9:46

Mít možnost podívat se, kde jsem byl před rokem, může být zajímavá. Tyhle data by se ale měly shromažďovat se souhlasem uživatele. Navíc by měly být ochráněny před zneužitím kýmkoliv dalším. Spousta lidí uvádí přes různé sociální sítě svojí polohu za veřejnou informaci a moc to neřeší - následně vznikají projekty jako tenhle, které se na to snaží poukázat.

Informace o poloze sama o sobě vypadá docela nevinně - „k čemu by to někomu bylo?“. V celkovém měřítku je ale velký rozdíl, pokud by nějaký softwarový gigant jako třeba Google měl nebo neměl informaci o poloze o každém z nás. Obchodní řetězce jako Tesco nabízí různé zákaznické karty, protože jim to dává možnost sledovat kde kdo bydlí a co nakupuje - doslova skladbu nákupního košíku (ekonomický pojem). A podle toho přizpůsobovat svojí nabídku za účelem většího zisku. Podobně i informace o poloze se dá využít.

Příklad. Když zadám do vyhledávače heslo „instalatér“, mohl bych tak dostat „v rámci zkvalitňování služeb“ seznam instalatérů od nejbližšího po nejvzdálenějšího. Pokud by nějaký instalatér stál o to být zobrazen mezi prvními 5 výsledky (málokdy nás zajímá víc výsledků), i když je třeba vzdálenější, musí za to vyhledávači zaplatit.

omlouvam se ale mam ted anglickou...
Ras, 4.5.2012 1:58

omlouvam se ale mam ted anglickou klavesnici, takze bez hacku a carek ;-)
Jsem moc rad, ze se v nasi zemi ve ktere momentalne nejsem diskutuje o vecech vaznych, jako je Novy Svetovy (Ne)Rad. Je to velmi vazne tema.
Tihle hackeri popravde momentalne obhajuji uspesnou roli v Hollywoodskem stylu, ale nic neni tak jednoduche a ciste jak se nekterym zda. Pro me osobne je to ale stale jen o nasich teoriich. Proto se oni jmenuji jak se jmenuji. Vetsi hrozbou je prave dlouha leta cela podstata a okoli pripravovaneho sileneho Radu, ktery doslova vydrti populaci na celem svete, rozdrti tyhle smesne vlady jako je ta nase a absolutne vyhladi svobodne nazory lidi jako jsme tady my.
Ted jde o to, jak a kdo je s kym propojenej a jakou strategii pouziji oni a jakou my ...

Ja si nikdy nenecham vimplantovat chip do tela, staci, ze mam obdobny chip v mem pasu a tim i pod velkou kontrolou. V roce 1939 H.G Wells prohlasil tuto vetu: " Countless people will hate the new world order
and will die protesting against it. A my myslim, ze ted musime byt vseci a vsude obezretni, pokud chceme vedet pravdu a nejak s ni pak nalozit aby sme si zachranili nasi pr... . My stejne budeme muset stejne jako oni vytvorit celosvetovou protichudnou reakci jestli s timto chceme bojovat ... jak tady kdosi rekl ... svoboda je boj !

Návrat
Lumen, 25.8.2012 22:35

Zdravím, dlouho jsem tu nebyl a rád bych se zeptal - proč nikdo tak dlouho nenapsal žádný nový článek? Děje se něco mimořádného?

Proč by psal ? Není důvod !
Pročbypsal, 26.8.2012 20:30

Pane Lumen, proč by se někdo namáhal a psal zbytečný článek ! My znalí SVÍCE už víme, že reakce na Svíci na cokoliv jsou zcela nepřínosné. Je to jen několik variant odpovědí:
1) Autor článku a nějaké nové zajímavé myšlenky se dočká pouze posměchu a opovržení.
2) Autor nemůže očekávat pomoc, pokud po ní volá.
3) Nic se nezmění na politické scéně, ani se nic nezmění v zákonech.
4) Dokonce mnoho odpovědí napíší lidé, kteří autorovi opravdu nerozumí, nebo jen dělají, že nerozumí.
5) Některé reakce jsou „Mimo mísu“, to znamená, že vůbec s tématem původního autora nesouvisí.

Tak proč psát ? Lidé už nemají potřebu se dovědět něco nového ani najít si anonymní přátele. Bojí se.

Odp: Proč by psal ? Není důvod !
Lumen, 26.8.2012 23:45

Rád bych věděl, co přesně vás k tomuhle přesvědčení vede. Myslím, že se tu najde i pár lidí, co mají skutečně zájem o seriózní diskusi. Je ale fakt, že díky jisté bandě ignorantů, jejichž cílem je akorát se vším opovržlivě nesouhlasit, to tu za moc nestojí.

Jsem si jistý, že by to tu mohlo dobře fungovat, kdyby se tento web trochu předělal a kdyby se dodržovalo pár základních pravidel diskuse a konstrukce článků.

Odp2: Proč by psal ? Není důvod !
Vlastimil Čech, 27.8.2012 9:22

Promiňte, ale mám ten dojem, že „Svíce“ funguje výborně... není tedy co předělávat... aspoň mne tedy nenapadá, co by mohlo být ještě lepší... A taky se mi nezdá, že by nikdo žádný nový článek nenapsal... spíše mi připadá, že sám VELIKÝ TVŮRCE „Svíce“ na nás nemá čas a nové články nevsunul...

Odp3: Proč by psal ? Není důvod !
Lumen, 27.8.2012 18:30

Je pravda, že možnost, že články jen nebyly zveřejněny, mě nenapadla :).
Nicméně že to tu funguje výborně, bych netvrdil. Podle mého by neuškodila menší modernizace stránek a jistá pravidla mi tu vyloženě chybí.

Odp2: Proč by psal ? Není důvod !
Tlapka, 27.8.2012 16:53

Jak se někde začnou nařizovat nějaká pravidla, tak to je konec. Naco pravidla, vždyť virtuálním kontaktem nikdo škody nenadělá.

Odp3: Proč by psal ? Není důvod !
Lumen, 27.8.2012 18:36

Jo, ale užitku tímhle způsobem taky ne. Když se lidé baví naživo, také dodržují určitá pravidla pro konverzaci, aby vůbec komunikace měla nějaký smysl.

Odp4: Proč by psal ? Není důvod !
Tlapka, 28.8.2012 18:47

Komunikace byla vymyšlena aby jeden druhého oblboval tak jaký užitek.

Odp5: Proč by psal ? Není důvod !
ˇ, 28.8.2012 20:50

... tedaTlapko, to jsi tedy tentokrát „přestřelila“ ! Vlastně tvrdíš, že se nás zde na Svíci snažíš všechny a pravidelně OBLBNOUT. Velmi často tedy Tvé velmi stručné „oblbování“ nikomu nic nepřináší, není k žádnému prospěchu.

Odp6: Proč by psal ? Není důvod !
Tlapka, 29.8.2012 14:00

Jaktože to není k prospěchu když mě to baví ?

Odp7: Proč by psal ? Není důvod !
ivan, 29.8.2012 14:07

Ha ha ha ha hááááá. :-)

Jo, jo, to je ono. He he he..

Tak mě to přišlo k smíchu, že jsem úplně vyprsknul.

Odp8: Proč by psal ? Není důvod !
Tlapka, 30.8.2012 19:16

Doufám že ses nepoškodil :-)

Odp5: Proč by psal ? Není důvod !
Lumen, 8.9.2012 17:03

Přesně o tom mluvím - lidé jako Tlapka brání ostatním se někam dostat.

Odp6: Proč by psal ? Není důvod !
Tlapka, 10.9.2012 13:07

Vysvětlete, upřesněte,

Odp7: Proč by psal ? Není důvod !
Lumen, 10.9.2012 16:59

Rád. Nemám nic proti legraci, ale přiznejme si to - většina z nás má o humoru jinou představu.
Co třeba představit nějaký ucelený názor? Co třeba se pokusit o konstruktivní diskusi? Není cílem ostatní přesvědčit, ale seznámit s vaším pohledem a -což je neméně důležité- pochopit pohledy druhých.

Většina problémů na Svíci představených tu je právě proto, že jejich řešení se opravdu nehledá snadno, ba dokonce nelze nalézt vůbec, proto ztrácí smysl přesvědčovat ostatní o „univerzální pravdě“.

Zkrátka jediné co chci, je serióznější přístup, dodržování pravidel pro úspěšnou komunikaci a samostatný vývoj zdejšího prostředí. Klidně řekněte, jestli jsou moje vize přehnané.

Odp8: Proč by psal ? Není důvod !
Tlapka, 11.9.2012 18:06

Váš názor je správný, budu o tom přemýšlet, ale pravděpodobně vytvořit ucelený konstruktivní názor je mimo moje schopnosti.

Odp8: Proč by psal ? Není důvod !
Sidrach, 13.9.2012 20:36

Zdravím, dlouho jsem tu nebyl, tak jenom krátce: Proč mám pocit, jako by zde hovořil i správce tohoto serveru pod jiným nickem?

Odp9: Proč by psal ? Není důvod !
Lumen, 15.9.2012 18:56

To je opravdu jen pocit. Správce Svíce se tu příliš neangažuje.

Odp2: Proč by psal ? Není důvod !
ˇ, 11.9.2012 12:48

Pane Lumen,
souhlasím s Vámi. Jenom doplňuji, že Vámi zmíněná „banda ignorantů“ se vůči ostatním diskuterům na Svíci projevuje zejména nepěknou vlastností zvanou HULVÁTSTVÍ, jehož podmnožinou jsou negativní vlastnosti jako hrubost, bezohlednost, terorisování a shazování seriózních příspěvků posměchem.

A domnívám se, že autoři „hulvátských příspěvků “ na Svíci jsou stejní hulváti i v běžném životě, a že jim to kupodivu přináší prospěch: ostatní lidé se jich proto bojí, a proto hulvátům plní jejich přání a bez odporu jim slouží.

Vždyť i na místech nejvyšších jsou takoví: jinak by přece slušně a eticky vychovaní lidé ve vládní garnituře nemohli např. souhlasit s legálním ožebračováním důchodců a lidí nějak vůči ostatním znevýhodněných !

Odp3: Proč by psal ? Není důvod !
Tlapka, 12.9.2012 14:01

Velmi pesimistické - až melancholické pojetí. :-(

Odp4: Proč by psal ? Není důvod !
ˇ, 12.9.2012 16:18

...a nejen to Tlapko. Ti hulváti se svými hrubými výlevy zde na Svíci „ukájejí ve svých sadistických choutkách“. Jinak řečeno: mají radost, jak někoho potrápili.

Odp5: Proč by psal ? Není důvod !
ivan, 12.9.2012 21:35

Proboha, Romantiku, přestaň brečet nebo mě to taky rozpláče.

Víš jak jsem citlivý a jak mě to ponižuje a rozrušuje, přitom bych chtěl být tak statečný, tak statečný. !!

Odp6: Proč by psal ? Není důvod !
ˇ, 13.9.2012 22:20

...proboha Ivane, Ty jsi snad „dotčený“ ?

Dosud jsi se nikdy neprojevil jako citlivý a NIKDY jsi dosud NEPLAKAL !!!

Odp5: Proč by psal ? Není důvod !
Tlapka, 13.9.2012 17:53

Myslíš, že Jenom na Svíci?

Odp6: Proč by psal ? Není důvod !
ˇ, 13.9.2012 22:30

...Tlapko, jiný podobný diskusní web neznám a ani nenavštěvuji.

Je možné, že to hulvátství někdo v nějaké diskusi zavedl. Slušní diskutující z diskuse proto vycouvali a ti sadisti to hulvátství na Svíci přijali jako normu, nic jiného neumí a ani umět nechtějí. Pro SADISTU je totiž potěšením pouze někoho týrat.

Odp7: Proč by psal ? Není důvod !
Tlapka, 14.9.2012 8:58

Tak jsem to nemyslela, ale všeobecně ve společnosti je hodně sadistů- takže i na Svíci. Já ještě jsem sledovala blog Indes a je to podobné. Navíc myslím, že sadisté jsou chudáci a kompenzují si vlastní méněcennost.

Odp8: Proč by psal ? Není důvod !
Zákys, 14.9.2012 10:33

... a ještě si k tomu zpívají „V tom je můj půvab, v tom je můj sen...“.
V říši hmyzu je největším sadistou kudlanka nábožná. V létě jsem je viděl na Pálavě (pro geogaraficky méně gramotné, to je u Mikulova). Pohled jen pro silné nátury. Než na kudlanky, raději se dívám na kozy - bezoárové!!!
Ale koho to zajímá? A byl jsem vůbec tazaný?;-)

Odp3: Proč by psal ? Není důvod !
Lumen, 13.9.2012 15:31

Určitě bych to neviděl tak černě. Každopádně všem nekorektním příspěvkům by zabránilo pár pravidel a někdo, kdo by mazal příspěvky, které tato pravidla nedodržují.

Odp4: Proč by psal ? Není důvod !
Juras, 25.9.2012 1:12

O pravidlech diskuse byla řeč zde http://www.svice.cz/clanek755-Uroven-tohoto-fora-a-nabizejici-se-moznost-cenzury

Občas se zde nějací trolíci objevili a celkem brzy je to přestalo bavit. Od doby, co se objevil zakysanec, je to ale dost zabité. Občas sem nakoukávám, ale po přečtení nových příspěvků nemám většinou potřebu cokoliv říkat.

Odp5: Proč by psal ? Není důvod !
Zákys, 25.9.2012 13:14

Moja řeč. I když nemáte cokoliv říkat, můžete být jistotý, že na vaše slova určitě dojde! ;-)

Odp5: Proč by psal ? Není důvod !
Tlapka, 25.9.2012 14:02

Mně ten Zaky moc nevadí, dokonce mi připadá legrační ;-)

Odp6: Proč by psal ? Není důvod !
Lumen, 28.9.2012 8:48

Ještě aby ti vadil, vždyť jste skoro stejní, co se týče příspěvků ;-)

Odp7: Proč by psal ? Není důvod !
Zákys, 29.9.2012 8:21

S tím jste se musel narodit. To se nedá naučit. Ta úroveň rozlišovacích schopností je hodna obdivu.Ale to se „Kulanům“ stává i na výročí sv. Václava.
Mám pro vás hádanku. Běhá to po světě, vypadá to jako osel, hýká to jako osel, je to osel... Co to je?

Odp8: Proč by psal ? Není důvod !
Lumen, 29.9.2012 9:41

Zákys? ;-)
Neberte to osobně, jen žertuji.

Odp9: Proč by psal ? Není důvod !
Zákys, 29.9.2012 15:14

Vždyť jsem to napsal výše. Ta úroveň rozlišovacích schopností...Hned jsem věděl, že jsme se museli již někde potkat. Občas si nevšimnu, že jsem do něčeho šlápl.

Odp10: Proč by psal ? Není důvod !
ivan, 29.9.2012 21:56

....do něčeho šlápnul, uklouzl a kecnul si do toho. Proto smrdíte jako zákys, pane Zákysi.

Strom poznáš po ovoci, Zákyse podle smradu.

Ještěže jste na to hrdej, normálnímu člověku by to vadilo.

Odp11: Proč by psal ? Není důvod !
Zákys, 29.9.2012 22:15

Běž domů Ivane, čeká tě Nataša...
A jestli něco vy cítíte, tak to vám smrdí nos!

Odp12: Proč by psal ? Není důvod !
Vlastimil Čech, 30.9.2012 7:50

Pane Zákysi, Vaše poznámky, kterými jste přispíval dříve, když jste se k této debatní společnosti připojil, byly na úrovni, věřím, že byly přínosem nejen pro V.Č.,byly to příspěvky člověka sečtělého i když trochu svérázného. Promiňte pane, ale nyní to vypadá, že upadáte do jakési tísně. Vždyť se proti Vám obrací kdekterý besedník. Netrápí Vás něco? Zažil jste něco nepěkného s čím se srovnat nemůžete? Tak zatrpklí a skutečně (promiňte) „zakyslí“ bývají zhusta mrzáci. Vážím si sečtělých lidí... ale vážím si i lidí vlídných, přívětivých a chápavých. Každý besedník přináší do našich debat něco zvláštního a osobitého. Úspěšný pan Ivan, životem (pardon) „otřískaná“ paní Iva, romantický a něžný pan *, stručná a vtipná slečna Tlapka, zkušený pan Neuvedeno, moudrý pan Sysel...S Vašimi znalostmi, pane Zákysi, byste měl býti pro naše debaty mimořádným přínosem... Proč se snažíte kdekoho urážet? Pokud cítíte, že jsme hluboko pod Vaší úrovní intelektuelní, proč tedy ztrácíte svůj drahocenný čas s plebsem?
Měl jsem kdysi kamaráda, který se při výkonu služby vážně poranil. Zůstal zmrzačen doma a musím říci, že zranění tělesné se po čase začalo projevovat i a jeho povaze. Začal býti nevrlým a svým chováním společenským nás, své kamarády, od původně častých návštěv spíše odpuzoval... i když samota byla pro něho zcela jistě ještě tíživější. Asi zde o svém trápení mluvit nechcete, pane Zákysi, ničeho nám po tom není, máte pravdu...Ale zvažte raději, zda je nutné vystupovat tak agresivně proti všem... co Vám to v důsledcích přinese...

Odp13: Proč by psal ? Není důvod !
Zákys, 30.9.2012 9:29

Před snad třemi - čtyřmi lety jsem zabloudil na tento blog a byl jsem příjemně překvapen jednou diskusí. Nějaký autor - zřejmě doktorant na VŠ ekonomické - si hledal oponenty, aby mu pomohli objevit případné dotazy při obhajobě jeho doktorské práce(moje hypotéza). Diskuse byla kvalifikovaná a kvalitní. Považoval jsem to za originální a chytré.
Když jsem sem nedávno nahlédl, měl jsem pocit, že jsem na tomto webu: http://diskuse.doktorka.cz/zviratka-jejich-zdravi/
nebo: http://diskuse.doktorka.cz/panicka-porucha-pp9/archiv/10240/
Tak jsem se mu přizpůsobil. Nedalo mi to moc práce.
Ale proč vysvětluji. Kdo vysvětluje, nechtíc se už brání. Muž má i když se mu pokoušejí zabít „Ferdinanda“ kráčet,zasévat a zpívat.
;-;-)

Odp14: Proč by psal ? Není důvod !
Lumen, 30.9.2012 13:47

Víte, možná by stálo za to, kdybyste se s námi pokusil úroveň fóra zvýšit, nalákat odborníky, zavést diskusi,...
Nečině přihlížet, jak to tu jde do kopru, a ještě tomu napomáhat umím taky.

Odp5: Proč by psal ? Není důvod !
Lumen, 28.9.2012 8:40

Nemyslím, že by za všechno mohl jenom Zákys. Článek, na který dáváte odkaz, jsem četl. Jenomže po jeho zveřejnění stejně zůstalo vše při starém.

Je třeba si uvědomit, že ještě stále je tu řada inteligentních lidí, kteří mají chuť diskutovat a není problém nalákat sem nové. Jenže nikdo takový tu moc dlouho nevydrží, jakmile zjistí, jak to tu chodí. Nebo spíš nechodí.
To je podle mě velká škoda, protože jistý potenciál to tu mělo.

Odp6: Proč by psal ? Není důvod !
ˇ, 28.9.2012 12:30

Tak tu na Svíci zůstaňte pane Lumene alespoň Vy. A napište do nového lepšího období nový zajímavý článek. Třeba:
1) Proč někteří lidé v honbě za penězi jsou ochotni otrávit methanolem své spoluobčany.
2) Proč žáci v současné škole nemají zájem o učení a trápí své učitele.
3) Proč v kapitalismu musí být chudí lidé stále víc a více ožebračováni a bohatí lidé musí všemi i nelegálními prostředky bohatnout.
4) Proč si lidé váží více člověka bohatého a nemorálního než člověka chudého slušného a poctivého.
5) Proč musel být zlikvidován socialismus a kdo to způsobil.
6) Proč se církve „rvou o majetek“ na úkor nemajetných občanů této země, když Kristus kázal, že se církevní hodnostáři obohacovat nemají.
...Jiná témata.
Ještě Vás prosím, nechtějte články na zmíněná témata
ode mne, protože já tu na Svíci mám už historicky „v patách smečku rafajících pitbulů“ (omlouvám se těm skutečným psům), kteří slintají radostí, když moje příspěvky mohou nějak zlomyslně napadnout, zničit a přetrhnout diskusi.

Odp7: Proč by psal ? Není důvod !
Zákys, 29.9.2012 9:10

„2) Proč žáci v současné škole nemají zájem o učení a trápí své učitele“.
To se má týkat všech žáků, nebo jenom některých?
Existuje takový školní svět, který se nazývá Středoškolská odborná činnost. Když občas nahlédnu na http://soc.nidm.cz/archiv/rocnik34 a otevřu si některé vítězné práce které v 18 oborech mapují co hýbe tvořivostí mnohých mladých lidí, jsem vždy příjemně překvapen. V archivu SOČ je 8 posledních ročníků. V každém oboru jsou 3 nejlepší práce. Tak si zvídavý muž nebo žena může prohlédnout 432 prací. To už může vést ke kvalifikovanému názoru (pokud jim bude rozumět).
Na celostátní přehlídce jsou vítězové krajských kol. Na krajských kolech vítězové okresních kol. Na okresních kolech vítězové školních kol. Tedy se jedná o veliký počet (každý rok o několik set) chytrých mladých lidí.
Co je SOČ zvídavec, (pozor, ne majitel hotových předsudků s kterými jej šoupnou 2.5 m pod zem) najde na této adrese: http://www.soc.cz/
Tož tak.

Odp7: Proč by psal ? Není důvod !
Lumen, 29.9.2012 9:39

Děkuji vám za důvěru, uvidím, co se dá dělat :)

Závěr
ˇ, 29.8.2012 21:18

Dle názoru Tlapky tu je Svíce pouze proto, aby Tlapka na ní svými velestručnými příspěvky „oblbovala“ ostatní čtenáře Svíce, a tím se pouze sama (=Tlapka) bavila.

Tak toto asi bude pro pana Aleše Jandu velkým překvapením, protože tak nicotný cíl Svíce jistě neplánoval.

Odp: Závěr
Zákys, 30.8.2012 7:10

A vy si myslíte, že je něco jiného?
Nebo jste přesvědčen o „hře“, kdy hlubokomyslný hýkavec se postaví před zrcadlo, předpaží a rozvlní debatu otázkou na přihlížející, ukáže na zrcadlo, ve kterém září jeho „kompetentnost“, „která ruka je pravá“! Potom udělá dvakrát za sebou čelem vzad a s vážným ksichtem otázku „která ruka je pravá“ zopakuje". Po vyčerpávající odpovědi ty obraty udělá čtyři, později šest atd. a větev poznámek vesele pokračuje. Jóóó Svíce je Svíce.
A teď Tlapka ve své naivní prostotě to řekne naplno. Tlapko, ani nevíte co jste řekla. Jaké svatokrádeže jste s dopustila.

Odp2: Závěr
Tlapka, 30.8.2012 19:16

Když já nevím, co je to svatokrádež, tak za to nejsem zodpovědná.

Odp3: Závěr
Zákys, 3.9.2012 19:59

Za tuto neznalost v 17. století ve Velkých Losinách takové ženy upalovali. Říkali jim čarodejnice. Pozor pozor! Historie ráda postupuje zamaskovaná když se vrací na scénu z předcházejícího výstupu.... Neznalost pravidel neomlouvá ani v Nebi, natož na Zemi a k tomu v Česku.

Odp4: Závěr
Tlapka, 4.9.2012 15:55

Momentálně mi nebezpečí a trest za svatokrádež nehrozí a proč myslet na budoucnost když dnešek má dosti na svém trápení...

Odp5: Závěr
Zákys, 5.9.2012 7:19

Možná bude pravdivější když napíšete že jste přesvědčena o tom, že myšlení je matkou omylu. Nebo mi napíšete že nevíte co je to myšlení? Nebo je to s vaším myšlením jako s uklízením kočičích exkrementů, které u vás jak píšete, uklízí někdo jiný?

Odp6: Závěr
Tlapka, 5.9.2012 13:25

To souhlasím, myšlení je makou omylu, vidím to všude kolem sebe. Taky že je dosti dobré nechat za sebe myslet jiné. Skoro ve všem máte pravdu.

Odp7: Závěr
ˇ, 19.9.2012 10:09

...teda Tlapko, asi máte bohaté zkušenosti s krocením sadistů, a to vysvětluje Vaši velmi mírnou a souhlasnou reakci.

Dle mého názoru by se panu Z mělo připomenout,
že sice „ geogaraficky“ ( -:) ví, ale gramaticky zapomněl.

Možná tam na Pálavě,
že šlápnul na hrábě ( -:).
Možná, že v tom je hlavní háček,
že „sadistická kudlanka“ do oka mu střelila máček. ( -:)

Odp8: Závěr
Tlapka, 19.9.2012 18:03

Pan Z bude myslet stejným způsobem ať se děje co se děje. Je to jeho software. Proč bych jej měla vychovávat- zadarmo.

Odp9: Závěr
ˇ, 19.9.2012 21:10

...To je fakt.

Odp9: Závěr
Zákys, 20.9.2012 8:31

Tlapko, neposlouchejte, nebo raději pečlivě selektujte, co zde píše zkušenostmi „obtěžkaná“ biologická nevyhnutelnost. Fakt je ...., jak bych to napsal... . „Jedné dívce co neměla takt, se vesnu zdál pohlavní akt. A když začne bdíti, tu s rozkoší cítí, že je to naprostý fakt“. ;-)
Fakta si má člověk prohlédnout a okamžitě zůstat němý!!!

Odp10: Závěr
Tlapka, 20.9.2012 11:56

Máte pravdu jako vždy ;-)

Odp8: Závěr
Zákys, 21.9.2012 7:42

Pan ˇ, má zřejmě snahu unudit čtenáře k smrti svými inkoherentními poznámkami, připomínajícími blábolení člověka, postiženého Alzheimerovou chorobou... Jako jedinou šanci vidím útěk do pralesa. Tam se pan ˇ, neodváží, mohl by tam být Zákys.

Odp: Závěr
Tlapka, 30.8.2012 19:15

Však zde nejsem jenom já. Kvalitu obstarávají jiní, já nejsem tak veskrze důležitá.

Odp2: Závěr
Lumen, 10.9.2012 16:47

Nikoho by tvrdit opak ani nenapadlo :-D

Odp3: Závěr
Tlapka, 11.9.2012 11:55

No právě. Je však třeba si to vědomě uvědomit.

Odp: Závěr
Lumen, 10.9.2012 17:01

Možná to tak je, ale Tlapčin názor si raději přečtu od ní.

Jan Pavel
Luba, 4.9.2012 13:25

Aneb jak by to zhodnotil papež Jan Pavel - „Je v tom svinstvo?? tak to vypněte . Není nic jednoduššího.“

Odp: Jan Pavel
Zákys, 10.9.2012 16:22

Svatá pravda.
Mladý Karol Wojtyla (budoucí polský papež Jan Pavel II.) je v roce 1943 v polském Krakově pronásledován ulicemi mladým německým esesákem se samopalem. Wojtyla se bojí o život a vroucně se při běhu ve snaze zachránit se modlí k Bohu: „Zachraň mi život, obětuji ti celou svou existenci! Zachraň mi život, obětuji ti celou svou existenci! Zachraň mi život, obětuji ti celou svou existenci!“ Pořád nic. Wojtyla se dostane do slepé uličky a mladý esesák se samopalem ho už dohání. Wojtyla poklesne na kolena a zoufale se z posledních sil před esesákovým samopalem modlí k Bohu.

Tu se na poslední chvíli rozestoupí nebesa a ozve se boží hlas: „Nezabíjej ho, to je budoucí papež mojí Církve!“ promluví z nebes Bů

Esesák sklopí samopal, obrátí se k nebi a osloví Boha: „A co já?“

Bůh: „Ty budeš papežem“ :-)

Tlapce
*, 22.9.2012 19:15

Tlapko, jsme na „stejné lodi“, i když někdy dost daleko ( -: ).

Sy Káz je prachobyčejná drbna, stříknutá narcismem a tím stejným bez r. Sečtělost možná pouze hraje. A já vím, že Vy to už také víte. Ten skřet nestojí za pozornost.

Zdravím Vás i Vaše čtyřnohé kamarádky.

Odp: Tlapce
Tlapka, 24.9.2012 17:40

Děkuji Hvězdičko taky myslím že Nic se neděje Ať je kdo jaký chce já bych se tím nezabývala :-)

Muj nazor je takovy, ze skupina...
Jack, 14.1.2013 21:42

Muj nazor je takovy, ze skupina Anonymus jsou bojovnici za pravdu v 21.stoleti. Maji kuraz a podnecuje kuraz v mnoha lidech, kteri se jiz probudili, sundali ruzove bryle a snazi se zmenit svet k lepsimu. Spoustu lidi o nich nevi, nebo je, uz jakehokoliv bezducheho duvodu zesmesnuje nebo kritizuje. Nekomu proste nevadi zit v bubline, byt ignorant a myslet si, jak je tento system spravedlivy a vse ostani je spatne. A kdyz se jim snazite neco vysvetlit, tak vas narknout, ze jste komunista. Jak ubohe. Proste spoustu lidi ma prehled o tom co se skutecne deje ve svete a sleduje nezavisla media a spoustu lidi nevi, nechce nebo se boji toho, ze by se zhroutil jejich dosavdni pohled na svet a tim padem se s nimi neda bavit.

´
´, 20.2.2013 5:58

Máte k článku co říct? Máte názor? Je jedno, že článek nevyšel dneska, téma je aktuální stále! Váš komentář se nám zobrazí, tak napište!

Přidat nový komentář

Pokud jste registrován(a), zadejte heslo:

Pouze Vaše jméno (přezdívka) a vlastní příspěvek jsou povinné položky.

Prosím můžete-li, používejte diakritiku - píše se to stejně dobře a mnohem lépe se to čte. Příspěvky naprosto mimo téma nebo obsahující vulgární výrazy budou bez odpovědi smazány - poškozují tuto diskusi.
Formátování: [bold]tučně[/bold], [ital]kurzíva[/ital], [url=adresa]text odkazu[/url] (viz Formátování textu).
Děkujeme za Váš názor.

Nahoru
O serveru, právní ujednání, přístupnost
Založeno na vlastním redakčním systému a vlastním fóru.