Pro všechny přemýšlivé lidi

Poslední komentáře

Střípky z diskuse

Zajímavé odkazy

Novinky na Svíci.cz

  • 30.11.2007: Nyní jsou nově přidané komentáře od poslední návštěvy zvýrazněny barevně
  • 13.4.2007: Možnost úpravy i zatím neschváleného článku
  • 22.6.2006: Zlepšeno vyhledávání
Proč používat Linux

Komentáře k článku

16.3.2013 20:26

Zelená úsporám.

Celkem jistě platíte rádi cizí účty, třeba když se v restauraci někdo bezvadně nadlábne, zamlaská si a otočí se k vašemu stolu a zalibuje si jak jste si s ním pěkně nacpali bříško a chtělo by to ještě kafíčko, zatímco vy marně čekáte na číšníka který vám ve finále příjde říct, že tam má ještě nějaké kosti a zbytky od včerejška, ale kuchař už šel domů, tak třeba někdy příště!

,,Tak pánové dopíjet, dámy dokouřit a honem, honem, budeme končit, já mám po šichtě, už jsem měl být na cestě domů, tak v zájmu urychlení pěkně dohromady a šupky šupky!

To jsme se ale pěkně nadlábli, si zalibuje soused a rozloučí se s tím, že spěhá protože mu zateplují barák, tak aby na to dohlídl.

Jééé, to je ale náhodička, stoly jsme měli vedle sebe a auta taky a naskočí do svého tlustého naleštěnce, vy do své stopětky a rozloučíte se s tím, že také spěcháte, protože musíte letět zatopit a trochu prohřát tu vymrzlou haluznu.

Abyste dal najevo, že tedy opravdu závistivý nejste, tak vašemu spolustolovníkovi pochválíte pěkné auto.

Aááále, to víte, něco zbylo z vládního programu ,,Proti kručení v břiše,„ tak jsem to přetavil v program ,, Mléko do škol“ a odmázne.

Taky rádi přispíváte jiným aniž byste se kdy dočkali ani těch kostí a zbytků od včerejška?

Zelená úsporám, kotle, podhorské pastviny, mléko do šlol, počítače, dotace na hektar (řepky), dotace na větrné elektrárny, sluněční energie, stavební spoření, kůrovcová sanace, rybníky, druhý důchodový pilíř, výměny oken, energetické štítky rodiných domů a státem vlastněných budov, zelená nafta, bionafta-styreny, platy duchovních, vrcholový sport, tepelná čerpadla, žárovky.

Je promítání filmů kulturní počin, nebo komerční činnost? Je vyprávění vtipů kulturou jenom proto, že je někdo vypráví v divadle?

Jste rádi, že váš soused má z vašich peněz zhodnocený svůj dům a ušetří za topení, zatímco vy si mrznete za své a energetický štítek vám ještě sníží jeho hodnotu?

Přiznám se, že na mě tyhle věci příliš...
Platfus, 18.3.2013 11:55

Přiznám se, že na mě tyhle věci příliš nedoléhají, asi proto, že se nepohybuju v podnikatelském prostředí. Ale třeba by mělo, protože článek se netýká nutně jen podnikání. Jako člověk v klasickém zaměstnaneckém poměru dost dobře nevím ani jaký plat má kolega ve stejné funkci. Proto mi snadno unikne, jestli si soused zrovna renovuje střechu z peněz evropské unie.

Žijeme s rodinou dá se říct v „dobré čtvrti“ i když k prominentům rozhodně nepatříme. Rozdíly v majetku tu jsou jasně partné. Ačkoliv si taky nepřipadám závistivej, ani nežiju pocitem, že se bere z mého, člověka jenom napadne, kde na to ti lidi berou, zvlášť když je nevidím že by něco dělali. Jeden náš soused dokázal velkou část týdne proležet na opalovacím léhátku. Do tý doby jsem neviděl někoho s tak pasivním přístupem k životu. Právě proto mu nevěřím, že se v práci přetrhne. Moh bych pokračovat…

Nemyslím, že je to závist, jsem jenom pro nějakou aspoň trochu srovnatelnou míru zásluh na tom, jak si kdo žije. Nejde přitom o to, někoho, kdo je schopný, vrátit zpátky do řady. Jenom snad docílit určitej sociální smír. Vím, že jsem se odchýlil od tématu. Za určitou dotaci se dá považovat i progresivní zdanění (i když i to je na diskusi), což je věc, se kterou Ivan asi nemůže souhlasit a já bych se jí nebránil.

K dotacím obecně: Nemyslím si, že všechno nejlíp rozhodne trh. Dotace můžou být dobrý nástroj, jak ho regulovat. Aby se neminuly účinkem, tak musí být dobře zdůvodněné, adresné a individuálně posuzované, což se trochu špatně řeší s tím, aby byly vždy spravedlivé. Tohle zvládnout je umění vládnutí. A pochopitelně jako všechno se dají dotace zneužít.

Odp: Přiznám se, že na mě tyhle věci příliš...
ivan, 18.3.2013 22:56

Článek je samozřejmě vymyšlenina a nemá nic společného s podnikatelským prostředím, ale právě s tou měrou srovnatelných zásluh, kdy jedni tvoří nepochybné hodnoty, ať živnostníci nebo zaměstnanci vzniklý ze skutečné práce a na druhé straně lidi jejichž ,, práce„ je přerozdělovat vzniklý užitek nikoliv podle zásluh, ale podle čehosi nepojmenovatelného nazvaného dotace, program, fond ministra nebo jakkoliv jinak ve prospěch zpochybnitelného zájmu, kdy je účelm pod zminkou veřejného blaha vyvedení majetku ve prospěch zájmové skupiny.

Samo sebou, že jsem pro progresívní zdanění a rád bych platil daně v milionech. :-)

To, co mě skutečně vadí je systém trvalého přerozdělení kdy jsou přes daňový systém vyváděny peníze právě z míst které tvoří společenské bohatství a odkud jsou i vypláceny mzdy zaměstnanců!! Byl bych rád kydby každý zaměstnaný mohl brát třicet tisíc v místě kde se o ně svou prací zasloužil, a ne aby si za ně přes výběr daně kdokoliv zateploval barák nebo pobíral jakékoliv dotace třeba na bydlení v prospěch majitele ubytovny.

Špatnost je násilné přerozdělení ,,bohatství“ lidí kteří ho vytvořili ve prospěch lidí kteří o něm rozhodují a to neberu v potaz kvalitu pracovních podmínek a nerovnost výsad a jiných požitků.

Je úplně jedno jak takový systém pojmenuju. Píšu o tom protože mě jde právě o tu spravedlnost, Cítil bych se velice dobře kdyby každý kdo si to zaslouží mohl brát 30 - 40 tis za skutečně odvedenou a nikoliv předstíranou práci.

Když Evě uřízli nohu tak pracovitým úředníkům v kancelářích zařízených jako pokojíčky trvalo několik měsíců než ji vydali ,,kryplkartu" umoňující třeba vjezd na nemocniční parkoviště. V jejich pracovní a úřední době jsem po absolvování mnoha návštěv povětšinou narážel na zamčené a ztichlé kanceláře. Nikde nikdo! Všichni na nákupech, nikdo o nikom nevěděl kde je.

Uřízlá noha? No jasně tady to je!..by u nás trvalo minuty.

Už si rozumíme? Zaměstnanec by měl dostat do ruky 100% své mzdy a jít si sám zaplatit svoje daně aby viděl kdo ho ve skutečnosti okrade a kdo je skutečným parazitem na jeho práci!

(Sjezd ČSSD. soudruh Mládek)

Odp2: Přiznám se, že na mě tyhle věci příliš...
Zákys, 19.3.2013 6:36

Tož ten chudák Solón netušil když tvořil v letech asi 630 - 650 př.n.l. ty blbé daňové zákony, že „hora porodí myš“ a on se u tohoto experta na daně tak znemožní.
Mně by spíše zajímalo, jak se z odborníka na „šroubky“ stane odborník na daně. Ne to, jaké má názory na daně!!!
Že to je pekelně složité ví každý studentík obchodní akademie již od druhého ročníku. Daleko složitější než je metrický, nebo whitworthův závit. Zůstaňte raději u částí strojů a buchar Ajax vás bude milovat až do zaslouženého hrobu
A daně si nevymysleli komunisté. Ty především srali ti, co si daněmi nacpávali svá tlustá žokovitá břicha a co zasvěceně radili hladovým: „nemáte chleba? Tak jezte koláče“!
Mimochodem, nebyl váš otec za protektorátu u „Vlajky“?
Vaše poznámka o Baťovi a Benešovi za protektorátu by o tom svědčila.

Odp3: Přiznám se, že na mě tyhle věci příliš...
ivan, 19.3.2013 10:27

Kecy, kecy, kecy!

Na blafounky jsem si už zvyknul, nakonec vždy rozhodlo, že ukázaná platí. Zákysi, ústava ti zaručuje rovnost všech forem vlastnictví! Kde máš ty fabriky na cokoliv a v nich samé nadšené a usměvavé lidi nebo ty byty v kterých se bydlí skoro zadarmo a všichni se jenom usmívají a štěstí z nich jenom kape?

Zítra nastupuju ! Napiš kam!

Nebo si tady jen tak krafeš o tom co by bylo kdyby nebylo KDYBY !...a krom keců nemáš co nabídnout?

Teď poradím já Tobě. Zvedni prdel, jdi a udělej to!

Odp4: Přiznám se, že na mě tyhle věci příliš...
Zákys, 19.3.2013 11:21

Tak jak to bylo s tou Vlajkou. Nebo dělal vlajkonoše v kalhotách s mostem padacím v Kuratoriu?

A daňový systém nechte na pokoji. A kterou ústavu máte na mysli? Snad ne ústavu 9. května?

Odp5: Přiznám se, že na mě tyhle věci příliš...
ivan, 19.3.2013 16:11

Táta nebyl straník, ale myšlením asi ano. Celkem jistě! Marie a František Placákovi, jeho rodiče, byli z chudinských čtvrtí Kladna z Motyčína a Čabárny. Oba dva byli zakladající členové Strany od roku 1922-23. v nepřetržité řadě až do své smrti. Tátova máma byla zaměstnána co si pamatuju na vykládce uhelných vozíků na jakési točně a děda byl truhlářský tovariš později volený Cechmistr spolku kladenských truhlářů, tesařů a řezbářů s právem výsadním. (Zkoušel tovariše a předsedal komisi při skládání mistrovských zkoušek) Být Mistrem nebylo jen tak, prošli jenom nejlepší z nejlepších. Už se jenom přihlásit na zkoušky u ostatních budilo obdiv. Někteří byli čekateli celé roky.

Dneska je mistr každý kdo nosí montérky. Děsivá infalce! Děsivá!

Už můj děda si bral dceru svého mistra, ten by ji nějakému nýmandovi nedal. Táta se u mého dědy učil celé roky už jako mladý kluk musel pomáhat a okukovat. Přišel ze školy a do dílny, mnohdy do večera. Děda byl docela tvrďák, když k němu táta vstoupil do učení tak táta vstával po čtvrté ráno aby bylo zatopíno, prohřáté poky a přílože, rozehřátý klíh, nabroušené nástroje, ořezané tužky, aby až příjdou tovariši ráno do práce mohli začít pracovat aniž by se zdržovali přípravou. Tepre když to děda uznal za možné, tak se táta mohl zapsat ke složení tovarišských a později i mistrovských zkoušek, čímž se stal nejmladší zkoušený mistr truhlářský po letech drezůry mého dědy a tehdejších ,,vídeňáků". Teprve potom ho děda laskavě pustil na studia na tehdejší dřevařsko-průmyslovou školu v Chrudimi, to aby vůbec věděl o čem je ve škole řeč! Něco podobného jsem musel absolvovat i já s bráchou. Dnešním odborářům by z postupů mého komunistického dědy museli volat sanitky. Už jako dítě jsem se učil chodit po truhlárně mého dědy a poslouchal chlapy o čem si povídají a co se jak dělá a jaké fígle na co použít a učil se fortelu.

Ty, Zákysi, by si byl pro mého komunistického dědu příkladem žvanila, u toho se nedalo nic okecat, ukázaná platila, Blafíčku.

Jasné!

Odp6: Přiznám se, že na mě tyhle věci příliš...
ivana Kozárová, 26.3.2013 9:58

Možná,že se znali s mými prarodiči Františkem Fejtem a Jarmilou Fejtovou z Hořic v Podkrkonoší. Zakládali stejnou věc!Někde na sjezdu spolu mluvili!Jupíí!!

Odp3: Přiznám se, že na mě tyhle věci příliš...
ivan, 19.3.2013 11:50

Zákysi, koukám, že si Solonovi příliš života nedopřál, na to že se dožil 93 let v té době nevídaných.
Asi to středomořské slunce a dostatek stravy v kvalitě BIO.

Nezaujalo tě taky, že po vydání jeho zákonů se strhly občanské bouře nevole? Asi to nebylo to ono, že.

Umíš si představit, že by se dneska celý zákoník vešel na pár mramorových desek? Já tedy ne, ale přál bych si to!

Benešův výrok o tom, že se nebude bavit s ševcem o státních záležitostech byl reakcí na Baťův návrh o koupi železnice, s tím, že trvale zlevní jízdné.

BB.- Beneš Baťa. Jeden byl trochu nafoukaný žvanílek který si dával záležet na kulantnosti formulací a citacích cizích myšlenek.

Druhý byl mužem který šel a uskutečnil věci na které si jiní netroufli ani pomyslet.

Dovětek.

Že je to pekelně složité ví každý stud......

Není problém právě v tom, že je to pekelně složité?...a studentíci obchodních akademií by mohli dělat něco užitečného?

Odp2: Přiznám se, že na mě tyhle věci příliš...
Platfus, 20.3.2013 13:49

Já v to vidím začátek debaty s dost nejednoznačným závěrem. Pochopitelně rozumím tvému rozhořčení, ale ty věci, které ty zmiňuješ vidím spíš jako konkrétní problémy, který se dají řešit jednotlivě, takže ne nutně jako chybu systému. Neobhajuju ani současnej stav. S úřadama mám různý zkušenosti, ale určitě bych podporoval omezení byrokracie. Jako člověk od počítačů bych byl nadšenej, kdyby vláda byla míň politická a víc pragmaticko-technokraticky pojímaná ve smyslu racionální správy svěřeného majektu, ale to je utopie sama o sobě.

Snažím si představit, jak by měl fungovat svět, ve kterém by bylo eliminované přerozdělování - třeba si to představuju špatně - ale asi by se mi v něm moc nelíbilo. Nevím. Tohle téma navíc snadno vede ke směšování spousty problémů najednou.

Asi se schodneme, že jsou oblasti, které jsou samy o sobě potřebné a přitom si na sebe nevydělají. Bude to např. zdravotnictví, školství, kultura, armáda, ... O každé oblasti bysme se mohli zvlášť debatovat a názorů, na co by se měly peníze v daném rezortu použít může být celá řada. Rezort si spravuje finance sám a to je asi dobře, jak si přitom počíná je věc jiná.

Řada lidí nemá rádo, když se v tržním prostředí mluví o plánování. To přece zavání komunistama. Přitom spousta problémů je potřeba řešit na nejvyšší úrovni v dlouhodobých plánech a nástrojem k tomu jsou právě dotace. Např. problematický region s vysokou nezaměstnaností je potřeba podpořit v rozvoji. Kdyby se vývoj nechal volně plynout, mám za to, že by se rozdíly spíš vyostřovaly.

Vzdát se dotací obecně, aby peníze zůstaly tam, kde se „produkují“, mi připadá jako krok zpět podobně jako když bych se teď rozhodl, že nebudu používat společnou měnu, ale vrátím se k čistě směnnému obchodu. Nakonec proč ne? Vždyť tak by se nejlépe ukázala hodnota zboží, které produkuji, a mě by mohl hřát pocit, že se obejdu bez státu.

Tvoje představa, že by měl člověk operovat se 100% mzdy je trochu nebezpečná a zvlášť u slabých povah by mohla budit dojem, že je člověk krácen na svých právech a stát je jeho největší nepřítel. Přitom těch 100% je imaginární, reálně nedosažitelná částka a to při jakémkoliv státním uspořádání. Pokud navíc jednotlivci dovolíme rozhodnout kolik peněz dá na co, to je už je podle mýho vůbec cesta do pekel.

Ruka trhu.
Vlastimil Čech, 18.3.2013 12:46

Tož bych skoro čekal, že když si taková síla lidí zateplí svá obydlí a ušetří tolik tepla, klesne po teple poptávka a že ta ruka trhu způsobí pokles ceny tepla, pokles ceny uhlí, elektřiny, plynu, dřeva na topení a tak... Ruko, kde jsi?

Bože, miloval jsem svou ženu a Ty jsi ji mi vzal. Bože, miloval jsem herce Menšíka, i tohos mi vzal. Bože miluji Kalouska... Bože slyšíš? slyšíš? SLYŠÍŠ??

Odp: Ruka trhu.
ivan, 18.3.2013 23:11

No, uvidíme jak se podaří nastartovat ,,hospodářský růst" a koho budeme milovt v příštích letech.

Ani si to nechci představovat, ale tuším, že bude mnoho, mnoho hostitelů hledat svého parazita, hlavně aby se zakous parchant.

Odp2: Ruka trhu.
ivana Kozárová, 20.3.2013 16:48

Právě se kope tunel do budoucnosti. Jak to krásně řekl pan Keller. Budou kšeftovat s vaším strachem z nemoci a ze stáří. Mám už vyhlídnutý jedno místo v lese,kam uteču,až se hodně naštvu. Když to nepůjde chodit,tak se tam nechám donést;-)Je to tam lepší,než na LDN;-);-)

daně dle V.Č.
Vlastimil Čech, 19.3.2013 14:49

Měl bych poznámku k těm daním… Problém je určitě hlavně v těch „líných úřednících“, jak píše pan Ivan… Ano, a jsou věci, kde by si zájmové skupiny měli platit své záliby ze svého. Tuhle jsem četl, že lyžařské stopy byly placeny z veřejných prostředků… No to je hnus velebnosti… šoupalisti si pro svou zálibu nejen zabírají jakési pozemky (zkuste vzít děti na procházku přes jimi zabrané cestičky), ale nárokují si i jejich úpravu ze společné kasy… Totéž ti ocyklenci… něco jiného jsou lidičkové, kteří jezdí na svých velocipédech do práce, s děckem ze školky nebo do kostela či s taškami nákupu… Ovšem cyklouni, kteří si prosadili zbudování cyklostezky podél řeky z peněz ostatních a vyžadují, aby obce platili i úklid a údržbu dráhy pro ně vyhrazené… to je sprostota… Občané, kteří mají bicykl jako dopravní prostředek, přírodou vedenou cyklounskou trasu nevyužijí… ale platit ji musí. Ať si věřící na svého kazatele udělají sbírku, zahrádkáři, rybáři a ostatní taky svůj koníček plně platí, ne?
Na některé věci by měl daňový poplatník míti MOŽNOST přispět… řekněme, že zálibou pana Ivana je letectví a péče o invalidy. Tak nechť může pan Ivan určit, že tato část z jeho práce vybrané daně, musí být použita pro jím preferované účely. Třeba na část nájemného sportovního letiště ve Frýdlantě nad Ostravicí… nebo na nákup invalidních vozíků a berlí…Paní Kozárová třeba určí, že tato část jí odvedené daně půjde na útulek pro zapuzená zvířata a pan Zákys stanoví použití tohoto dílu k provozu veřejných knihoven. Taky si myslím, že by snad bylo lze i starobní důchody vázat na daně odvedené potomky… Vychoval jsi 3 děti a dopřál si jim dobré vzdělání, takže odvádějí daně? Nu, z těchto jimi odvedených daní dostaneš zlomek k základnímu důchodu… A co vy Aranko a Kolomane, 12 dětí říkáte… a jejich příspěvek? Aha, tak nic… (mimochodem, na tohle by V.Č. dost doplatil, protože naše děti jsou v cizině)…
Z druhé strany vzato, některé věci je lépe platit ze společné kádě… těžko si každý položí dvacet pražců a vybuduje 20cm mostu. Totéž společnou ochranu je asi třeba platit ze společného… nu je dobré zachovat ve všem rozumné měřítko, nedovolit krást a neživit flákače. A krmit ptáčky :-)

Odp: daně dle V.Č.
ivan, 19.3.2013 16:43

Ano, mám pocit, že si začínáme rozumět, to byl smysl článku. Já bych byl pro ještě daleko větší odstrčení líných a zbytečných darmožroutů od lizu a nechal bych každého si sám určit komu dám vydělat a za co ponecháním jeho peněz v jeho kapse. Z tohoto maj lehkoživkové přímo strach. Jestli chce někdo lítat tak ať si to platí 100% ze svého a je pouze jeho věcí jestli si na to vydělá vlastní činností nebo jestli ji bude dotovat z jiného, ale hlavně svého příjmu z jeho práce. Pomoci se má pouze starým a nemohoucím nebo lidem v nezaviněné tísni. Platfus má tři děti a Jana čeká čtvrté, proč má přispívat na zateplení cizího baráku nebo na zisk z fotovoltaiky někomu přes státní rozpočet ?! Od toho si přeci stát nevydržujeme! Prostě mě vadí systém kde někdo odebere někomu zasloužení výdělek státní mocí z jím vykonané práce ve prospěch zbytečných a mnohdy doslova škodlivých skutečných parazitů se zdáním legálnosti.

Odp2: daně dle V.Č.
Zákys, 20.3.2013 2:11

Odkud berete odvahu označovat pro vás naprosto neznámé lidi za zbytečné, hovnivále? Až vás potká nějaký nezaměstnaný z Osoblažska, tak se těšte jak vás vezme násadou od krompáče přes tu vaši olezlou hlavu. V mém případě jako by se stalo. My si nevydržujeme... odkud jste spadl? že máte tak silný otřes té prázdnoty, co vám úpěnlivě duní v mozkovně? Mykadlo!!!

Odp3: daně dle V.Č.
ivan, 20.3.2013 5:47

Jestliže jsou nezaměstnaní z Osoblažska v nezaviněné tísni tak se na ně asi vztahuje nárok solidární pomoci.

Škoda, že člověk s takhle vynikající registrační pamětí není taky vybaven schopností přemýšlet, byla by to neobyčejně zdařillá výbava pro život. Takhle si jenom Zákys!

Odp4: daně dle V.Č.
Vlastimil Čech, 20.3.2013 12:58

A co když se někdo nějak přizabije sám? Třeba při provozování své záliby... Ultralight spadne, šoupalista omrzne, motorkářský závodník se přizabije... Měl by být léčen za peníze opatrných? Něco jiného ovšem je, když někdo příjde k úrazu při své práci, nebo jiné běžné činnosti, nešťastnou náhodou... Ovšem když někdo provozuje „andrenalín“... ???

Odp5: daně dle V.Č.
Platfus, 20.3.2013 13:46

Nebo aktuálně: co když se dvě mladé holky vydají samy stopem do Pákistánu a nazpátek to nějak nejede? Pokud by si přivezly jenom cenné ponaučení, byla by to výhra.

Odp6: daně dle V.Č.
Vlastimil Čech, 20.3.2013 14:06

Předpokládám, že turné po stanech mudžahedínů, které už zřejmě začalo, nebo jejich stáž v některém harému, či nevěstinci by bylo pro ta dvě telátka boží tou lepší možností, pokud bude vše zakončeno, pro opotřebovanost příslušných ženských orgánů, uvolněním. Bohužel není vyloučena ani možnost, že budou ženy rozebrány na kusy pro transplantace... Muslimové to umí, viz Albánie. Celé je to nějaké divné a nějak se mi nechce uvěřit, že by bylo vše tak, jak je nám předkládáno... Podle fotografií to bývala hezká děvčata... škoda je jich...
Pokud Pákistánská vláda není schopna zajistit bezpečnost turistů, neměla by turisty do své země vpouštět, neřku-li zvát. Za jejich bezpečnost odpovídá Pákistán a tedy by měl uhradit eventuelní (nepravděpodobné) léčení obou...

Odp4: daně dle V.Č.
Zákys, 21.3.2013 10:36

Pane, zatím o vašem přemýšlení se dá říci: „Vyjadřuje se jazykem svého údělu(kastrovaný býk(již začínáte existovat v množném čísle)) a píšete si na něm své pomíjivé jméno, schovávající se za jakousi deklarovanou pracovitost“.
Máte pravdu. Já jsem do práce jako lev. Lehnu a zařvu! A milovník volného času. Tam je pro mě skutečná říše svobody!!!
Když jednou Tomáš Baťa procházel ve Zlíně svými konstrukčními kancelářemi uviděl jednoho muže stát u okna a dívat se do zalesněné stráně Vizovických vrchů. Přistoupil k němu a zeptal se: „Pane, co děláte“? „Přemýšlím“, odpověděl muž. „Tak to vás nebudu rušit“ řekl Tomáš, a odkráčel. Deprivante.

Odp5: daně dle V.Č.
ivana Kozárová, 21.3.2013 23:49

Předepsaná léčba: Nedráždivá,lehce záživná strava,hojné požívání čerstvého čistého vzduchu,obzvláště sluncem prohřátého vzduchu za volného,hlubokého a silného dýchání,jakož i spaní u otevřeného okna,peřin vyvarovati se co nejvíce.Při předrážděnosti nervů zvláště venkovské zaměstnání,jako lehká práce zahradní,štípání dříví a t.d.Pak časté procházky a slézání vrchův,abychom lepší krev vytvořili.Nutno pečovat o klidný,hluboký spánek a dbáti o dobré rozpoložení mysli a denní stolici.Při zarputilé zácpě klystéry vlažnou vodou.

Odp6: daně dle V.Č.
Zákys, 22.3.2013 6:58
Odp7: daně dle V.Č.
ivana Kozárová, 22.3.2013 16:09
Odp2: daně dle V.Č.
ivana Kozárová, 24.3.2013 15:09

Systém,kde lze žít z podpor bez jakékoli nutnosti něco dělat pro ostatní lidi - byť by to byl jen symbolický čas při smysluplné činnosti - je prohnilý a můžeme čekat jen další nepříjemná překvapení.

Zelená úsporám!
Vlastimil Čech, 22.3.2013 13:17

Úsporám by nejvíc pomohlo, kdyby šetřlily i sami výrobcové...co nejvíc doporučuju mrknout na tohle:
http://dolezite.sk/Planovane_starnutie_veci_Ziarovkova_konspiracia__145.html

Odp: Zelená úsporám!
ivana Kozárová, 22.3.2013 17:07

Takto se plánuje i životnost člověka používáním léčiv,která nemoc udržují.

Odp: Zelená úsporám!
Zákys, 24.3.2013 8:36

Šetření v rámci nějaké technologie po čase vždy narazí na svůj strop. Řešením je změna technologie.
O jedné takové změně se vedou stále hlasitější diskuse mezi ultrapravicovými „vizionáři“. U nás je nejznámější jeden jménem Joch. Neobyčejně inteligentní zločinec. Lékař, který Hipokratovu přísahu rychle hodil do kanálu.
Ale šetřením je také zmenšit počet odběratelů(také Joch pro ně česky horuje). Prý optimální počet odběratelů je 0.5 - 1.5 Mld. Jenom že nás je přes 7 Mld. Někteří snílkové se těší, že to za nás(pár pomazaných zmetků ) udělá Bůh prostřednictvím nějakého posla z vesmíru.
Realisté mají pravděpodobně již scénář napsán. Jen se promýšlí detaily nových vojenských technologií, jak jejich účinek třídit na základě etnických, národnostních... a co já vím jakých hledisek.
No něco když nesublimujeme, vydržíme. Hlavně že nevládnou komunisté.

Odp2: Zelená úsporám!
ivana Kozárová, 24.3.2013 14:19

Nonverbální projevy tohoto muže jsou mnohem strašlivější,než to,co sděluje řečí.Hlava pana Romana,postavení a tvar uší by byla samostatnou kapitolou v učebnicích frenologie;-)

Odp3: Zelená úsporám!
Zákys, 25.3.2013 12:43

Gall a „fretkologie“, to snad nemyslíte vážně. A co teprve Houston Stewart Chamberlain se svými dějinami „Základy XX. století“. Gall kdyby žil by se divil jakého měl žáčka. Joch je jenom Joch, ale více nebezpeční jsou ti fachtidioti, kteří umí jenom slabikovat a slabikovanému rozumět na úrovni své „velikosti“ malého českého človíčka. Špekáčkoví a tlačenkoví tzv. pracovití odborníci. „Hlavně že nevládnou komunisté“ je mantra, kterou dokáží vypotit ze své mohutnosti, velikosti dohasínající svíčky na hrobě prázdnoty, která je naplňuje jediným blahem, kterého jsou ještě schopni.

Odp4: Zelená úsporám!
ivana Kozárová, 25.3.2013 15:17

K lebozpytu ani lebosloví nelnu,ale považuju za pravdivý výrok Oscara Wildea že : Pouze povrchní lidé nesoudí podle zevnějšku.K jistému výrazu se každý člověk po třicítce sám vypracuje a zejména ženy si za svůj ksicht můžou samy;-),pokud je zrovna náhodou nepřejede parní válec.....Nicméně nauky lebozpytné při pohledu na některé hlavy bezděčně vytanou,ať jeden chce čili nic.Moji předkové zaníceně zpívali Tmy vláda je svrrržena a mně se jako dítěti ta písnička líbila,zpívala jsem s tatínkem nahlas Halíhola ód lodi k lódi v blahé nevědomosti o zlu,v pubertě jsem trnula děsem při četbě o tom,jak brilianty v korzetech carských princezen odrážely kulky ožralých revolucionářů,... a od té doby zlo ještě poporostlo,protáhlo si klouby a přeměnilo se několika plastickými operacemi do svůdnějších podob. Jako dítě jsem nevěřila žádné propagandě,neb jsem byla trénovaná od dvou třídně znepřátelených babiček k ostražitosti.Jsem tomu povděčna.:-)Ale to,co je teď,ten kompilát zločineckých kašparů,to jeden tedy neví,zda je to k pláči či k smíchu.Vyrozuměla jsem,že ten pan Roman dělal snad Nečasovi poradce,he he. Odkud se tato individua berou,Bůh suď. A bude hůř.

Odp5: Zelená úsporám!
Zákys, 26.3.2013 11:01

Tak si ji zazpívejte znova. Vracet se na místa svých „zločinů“ je výsadou silných, kteří se nebojí ani sebe. ;-)

http://www.youtube.com/watch?v=NhpfgN6Y6c8

Je to 1000 x lepší než zpívat

http://www.youtube.com/watch?v=gPintwAB0UE

http://www.youtube.com/watch?v=Ox257NIneIE

Odp6: Zelená úsporám!
ivana Kozárová, 26.3.2013 13:01

Poučné! :-):-(:-)

Naprostý souhlas
Juras, 26.3.2013 22:15

Dotace jsou svinstvo.

Na „zelené úsporám“ je to hezky vidět. Dotaci dostane jen ten, který sám do zateplení nemalou částku investuje. Chudáci, kteří se na zateplení nezmůžou, přispějí těmto movitějším občanům na zateplení a zajistí jim úspory za energie. Odměnou je jim potom zdražení plynu a elektřiny, protože menší spotřeba vede ke zvýšení ceny, aby energetici měli určitou výši vybraných peněz a nepoložili se...

Jako třešničku na dortu si za uspořené peníze mohou úspěšnější spoluobčané pořídit třeba malou fotovoltaickou elektrárnu.

Odp: Naprostý souhlas
Platfus, 27.3.2013 1:41

Argumentace zní docela přesvědčivě. Jenom mi to nedá a sám pro sebe hledám důvody z druhé strany. Kdyby takový dotační program neexistoval, dosáhlo by na zateplení jenom malé procento těch nejmovitějších, kteří by mohli profitovat z jeho výhod. A to asi není dobře. Pokud přistoupíme na popisovaný vztah mezi spotřebou a cenou, je představa, že ve výsledku ušetřím dost iluzorní a nikoho by moc nemotivovala.

Až potud uvažujeme, že výstavba nízkoenergetických domů je motivovaná čistě ekonomicky. Ale co třeba ekologická kritéria? Má smysl je zohledňovat pro ně samotné? V popisu programu „zelená úsporám“, jakkoliv to může působit nepřesvědčivě, jsou psány tyto sledované cíle:

* umožnit příjemcům podpory snížit energetickou náročnost budov a provozní náklady a současně snížit emise skleníkových plynů
Argument se skleníkovými plyny zatím nebudí takovou pozornost, i když řada vědců upozorňuje na velmi neuspokojivý stav, rozhodně to není věc, kterou by se při koupi domu někdo jako jednotlivec řídil (musel by se vůbec zvážit reálný přínos řešení). Pokud jsme ale už teď postaveni před problém, který můžeme ovlivnit už dnes (předpokládejme, že situace žádá neodkladné řešení), zatímco jeho drtivý dopad případně pocítíme až za velmi dlouho - v příštích generacích (předpokládejme naivně, že se k tomu takto zodpovědně někdo staví), neumím si představit jak situaci vyřešit jinak než cílenými dotacemi. Trh sleduje okamžitý zisk a proto bych na něj nespoléhal.

K dalším bodům:
* zvýšit kulturu bydlení a kvalitu života žadatelů
* zlepšit vzhled měst a obcí v ČR
To, co mě upoutá pozornost, když přijedu ze zahraničí k nám, je spousta neopravených fasád v obcích. Hodně domků zůstává neomítnutých, lidová tvořivost vesnických všeumělů dost často skončí na půli cesty, jakmile je dokončená hrubá stavba a dá se bydlet. Je to pochopitelné, peněz se nedostává. Pokud by program pomohl někomu dokončit to, k čemu se už stejně chystal, bylo by to fajn. Je to podružnej důvod, ale v celkovém měřítku může mít taky svou váhu.

To, že je dotace vyžaduje nějakou spoluúčast považuju za pochopitelný. Když si jdu koupit auto na leasing, taky se po mě chce složit nějakou počáteční částku, abych působil věrohodně.
Nechci se stavět do opozice, jenom bych dotace z principu neodmítal. Záleží případ od případu. Jenom s nimi opatrně, protože to vposledku stejně všichni zaplatí.

Odp2: Naprostý souhlas
Juras, 27.3.2013 11:03

Dotace odmítám z principu. Je to přerozdělování cizích peněz. Bez ohledu na úmysly těch, kteří dotační programy vymýšlí, jedná se především o příležitost pro šikovně štiky a otvírá se tím prostor pro korupci. Podívej se např. na dotační programy EU. Prachy, které z nás vycucají, spotřebují nikým nevolení lumpenúředníci z EU na své vlastní odměny, část z nich poskytují dotačním programům, kde je získají v převážné většině chytráci, kteří dokážou šikovně vymyslet dokumentaci projektu, který vznikl pouze za účelem získání a utracení těch peněz. Takto získané peníze jsou použity na velmi užitečnou věc, jako že např. u nás ve vesnici pokáceli stovky stromů a vyasfaltovali v něm cyklostezku. Zkurvili kus lesa jenom proto, aby pan podnikatel s firmou na válcování asfaltky mohl nacucat pár miliónů z EU. Na té cyklostezce se podle cyklistů moc dobře nejezdí, jedná se o asi 2 km dlouhou cestu skrz les, na obou stranách na ni navazuje polňačka. Takže nadšený cyklista se může přes pole probrodit blátem k lesu, kde se sveze 2 km po asfaltové cestě.

Odp3: Naprostý souhlas
Vlastimil Čech, 27.3.2013 12:44

Tak u nás ta cyklounská cesta na cosi navazuje. Na katastru obce, s povinností obce se o dráhu ocyklenců starat (uklízet a v budoucnu i udržovat) to šmejdi vedli podle řeky, tak 1,5 km od okraje obce... a vede to do města, do cigánské čtvrti... po normální silnici je to blíž, člověk se vyhne pelechům spoluobčanů a hlavně si nemusí komplikovaně zajíždět... Oni ani ti cyklouni po té své stezce tuze nejezdí... raději se celými pelotóny prohánění po obci... zvoní, troubítkují a hulákají na naše děti hrající si na asfaltu před domky... občas přejedou psa... dokonce jeden na mne křiknul, ať mu nechám otevřená vrátka na hřiště, že chce projet skrze...(na druhé straně byla doširoka otevřená brána)...Jezdíme my do města, abychom se zbůhdarma zbytečně projížděli sem a tam po jejich parku a chodnících? Nemám naprosto ničeho proti cyklodopravě...

Odp3: Naprostý souhlas
Platfus, 27.3.2013 13:34

No, možná, že to co na tom vadí nejvíc není dotace samotná, ale spíš to, že se přerozdělování dělá netransparentně. Ta cyklistická stezka je příklad dost pochybnýho podniku, a chci věřit tomu, že všechny takové nejsou. Hádám, že pokud by dotace nebyly, nebyl by tu najednou ten balík peněz, o které stojí za to se porvat, ale nebyla by tu ani žádná cyklostezka - dobrá nebo špatná. Leda by si na sebe vydělala, což nevím jak.

Jak bys řešil situace typu, že nějaký region potřebuje ekonomicky pozvednout a pomohlo by mu oživení cestovního ruchu. Čekal bys až přijde investor, který prozíravě pozná, co kraj potřebuje a s návratností investic počká jak bude třeba?

Co třeba zemědělství? Zemědělci si v jednom kuse stěžují na špatnou úrodu, nekonkurenceschopnost. Nechal bys to přirozenému vývoji, nebo by stálo za to podporovat domácí producenty?

A co situace, kdy ekologický zájem jde proti ekonomickému? Takové jsou, jenom p. Klaus si myslí, že ne.

Odp4: Naprostý souhlas
Juras, 27.3.2013 15:10

Domácí producenty by ochránily překážky dovozu. Ty ale v EU padly a proto jsou naši chudáci zemědělci decimováni evropskými dotovanými. Kdyby nebyl dotovaný nikdo, musely by být potraviny možná dražší, ale zemědělci by nežili nuceně v pokřivených vztazích.

Problém socialistů je, že cítí potřebu o něco se starat. Vymýšlí, který region potřebuje pozvednout, neustále se snaží zakazovat věci, o nichž soudí, že jsou škodlivé, naopak dotovat přínosné. Díky takovým máme spoustu pitomých regulí, nejkřiklavější jsou (A) zákaz ekologicky nezávadných klasických žárovek (B) ekologicky zvěrská podpora biopaliv (C) fotovoltaika, která spotřebuje více energie na výrobu solárních článků než kolik jí potom dokážou vyrobit.

Takhle to dopadá, když je někdo tak padlej na hlavu, že si troufne všem ostatním diktovat, co je pro ně nejlepší. Byl bych rád, kdyby úředníčci z Brusele jednoho krásného dne přestali za naše peníze vymýšlet chujoviny a šli třeba aspoň zamést chodník. :-)

Odp5: Naprostý souhlas
Platfus, 28.3.2013 10:36

Já mám zase za to, že problém liberálně smýšlejících je v tom, že si myslí, že problémy se buď vyřeší samy, pokud se do věcí zbytečně nezasahuje, nebo to jsou pseudoproblémy (bohužel ve stejném duchu mi zní tvůj postoj k řešení ekologických problémů). Ale ano, nějak je a nějak bude, nakonec příroda i evoluce vám dává za pravdu. Ale ani jedna ani druhá si neklade za cíl, aby co nejlepší množství lidí se mělo tak nějak co nejlíp. Někdy váhám, jestli si stoupenci liberálních názorových proudů taky kladou tyhle cíle. Ale pokud se počítám spíš k socialistům, není to proto, že bych ze sebe chtěl dělat lidumila za cizí peníze.

Bohužel nemám dost kompetence, abych se nějak zasvěceně vyjadřoval k popisovaným chybným rozhodnutím EU. Ale taky bych neargumentoval, že když je něco špatně, tak je všechno špatně, protože pak by bylo třeba nabídnout náhradní řešení. (A) K odklonu od klasických žárovek se odhodlávají země po celém světě, není to jen zvůle EU. Klasické žárovky, které víc topí než svítí, už mají asi odzvoněno, jsou lepší možnosti a je jich dost (nemusí být ani o tolik dražší). To, že je to změna natolik rozsáhlá, že se na tom někdo přiživí, s tím se asi nic nenadělá. Z argumentů proti jsem čet jenom o studii, která prokazuje, že reálný pokres spotřeby nejspíš nebude, protože (zjednodušeně) o to víc lidi budou svítit. Problémem je taky ekologická recyklace, to už je zase na každém. (C) Tohle slyším poprvé a trochu by to stavělo celé odvětví na hlavu. Máš k tomu nějakej odkaz?

Odp6: Naprostý souhlas
Juras, 29.3.2013 0:34

O té energetické náročnosti je to podle tohoto článku zastaralá informace: http://www.infojet.cz/index.php/clanky/renewables/632-vyrobi-solarni-panely-energii-spot. Je pravda, že ten poznatek už v sobě nosím několik let a blíže problematiku nesleduju. Další otázkou potom je, jestli se dá energie získaná z fotovoltaiky dobře využít. Pokud to někdo nepoužívá pro vlastní spotřebu, ale na výdělek, způsobuje tím technické problémy.

Odklon od klasických žárovek je ok, ale jejich zákaz ok není. Proč bych neměl mít klasickou lacinou žárovku třeba ve sklepě, kde potřebuju rozsvítit cca jedenkrát za týden na dvě minuty? A to vůbec nemluvím o kvalitě světla. Např. světlo z úsporních zářivek je proti klasice pěkný hnus.

Cíl vývoje lidstva - přál bych si, aby se všichni měli dobře. Ale jako cíl snažení si to vytyčit nemůžu. To by mohl snad jen někdo, kdo by měl úplné znalosti. Troufám si tvrdit, že nikdo, kdo by všechno věděl nejlíp a správně, nikdo takový neexistuje. Jsou lidi, kteří si to o sobě myslí, ale to jsou potroublenci. Problém je, když se takovým potroublencům podaří získat moc. Napáchají víc škody než užitku.

S tou spotřebou, tos přesně trefil. Potroublenci v EU zdůvodnili zákaz klasických žárovek nižší spotřebou, tedy úsporami. Jenomže nižší spotřeba nenutí lidi tolik zhasínat, navíc např. úsporkám časté zhasínání škodí. Tedy v místnostech, kam vstupuješ desetkrát za večer na dvě minuty, místo dvaceti minut svítíš dohromady šest hodin, protože přece nebudeš zhasínat, když tam během chvilky hned zase půjdeš... Je to od potroublenců stejně krátkozraká úvaha, jako kdyby zakázali čtyř a trojvrstvý hajzlpapír. Když budou místo čtyř vrstev jen dvě, uspoří se podle stejné logiky polovina papíru. Nikomu z těch myslitelů nedojde, že si lidi prostě ten papír přeloží víckrát, protože je jim to tak příjemnější. A to je stejné i s těma žárovkama. Klasické žárovky nejsou nepříjemné na oči, nemají stroboskopický efekt a vyrábí přirozené spektrum. Jsou ekologicky nezávadné a na jejich likvidaci nemusíš jet autem k nejbližšímu sběrnému dvoru 4 km daleko.

Odp7: Naprostý souhlas
ivan, 29.3.2013 3:09

Přidám další argumenty. Všude, kde jsou ve výrobě obráběcí stroje jsou právě kvůli stroboskopickému efektu takováto osvětlení zakázány protože vytvářejí dojem, že stroj není v činnosti, ale můžeš (musíš) si za několikanásobek původní ceny koupit ony klasické, což v úhrnémm množství tvoří ohromný objem s neuvěřitelným zjiskem pro monopolistu s povolením takovéto zboží dodávat na trh.

Několikanásobná cena žárovky vyžaduje několikanásobnou spotřebu energie na její pořízení. Jednoduše je to tak, že se na pořízení žárovky za desetinásobek ceny musí někde soustruh točit desetkrát déle! Další věcí jsou roční období. V létě mimo topnou sezonu se stmívá až po desáté večer a rozednívá se po třetí hodině ráno, kdy doba potřeby přisvícení je velice krátká a je využívána malým počtem účasntníků a navíc je žádoucí aby byla rozvodná síť zatížena kvůli udržení její stability. Je tedy jasné, že potřeba světla a tepla je v souladu. Bez jakéhokoliv omezení můžeš mít doma třeba troje akumulačky po sedmi Kilowattech, ale nemůžeš mít podle unijní chytrystyky ,,tepelný" zdoj o výkonu 40 Wattů, přestože nevyžaduje zvláštní režim likvidace po upotřebení a nevytváří nebezpečný odpad. Troje akumulačky = 500 klasických žárovek, navíc i jejich teplo v době jejich použití je povětšinou žádoucí.

Odp8: Naprostý souhlas
Platfus, 29.3.2013 9:49

Ten stroboskopickej efekt jsem nějak nebral v potaz, pravda. Chtěl jsem jenom napsat, že těch možností je spousta a ani nemusí být tak drahé. Moje tchýně vyměnila všechny žárovky za LED s imitací přirozené teploty světla a nemůže si to vynachválit. Já mám taky radši klasiku a teď jsem kupoval takovýhle žárovky. Rozdíl ani nepoznám.

Nové žárovky mají sice mnohdy vyšší pořizovací cenu, ale ta by se mohla vrátit v jejich daleko delší životnosti. 25 000 h - 40 000 h v případě LED, což jak se uvádí je 15x víc než u klasické žárovky. Na ty žárovky, co pořizovala tchýně je dokonce poskytována doživotní záruka.

Odp9: Naprostý souhlas
Vlastimil Čech, 29.3.2013 14:34

Ovšem světelný tok, poskytovaný LED je dosti mizerný... obyčejná 60W žárovka mívá nejméně 700lumen. To by bylo tak do stolní, nebo stojací lampy, do osvětlení podřadných prostor jako jsou komory, záchody (kde si nebudete číst ;-)), spíže...Do lustru který má sloužit jako hlavní osvětlení je to samozřejmě pramálo. Jaký světelný tok ty LED poskytují? Chápu ovšem, že tvar světelného toku těch LED zdrojů není ryze kulový, asi by pro vytvoření takového bylo třeba LED zdrojů více... a to už by si kasička obyčejného človíčka dovolit nemohla... Schválně, kolik lumenů má LED náhražka žárovky použitá Vaší tchýní ? U těch nových zdrojů mi vadí KROMĚ CENY, nízkého světelného výkonu a u zářivek pomalého náběhu, taky to, že se prozatím nevyrábějí ve všech variantách... Máme hezké svítidlo-stahovačku, které má ploché talířové stínítko. Žárovka, která je umístěna paticí nahoru má na opačném konci své baňky zrcátko. Světlo se tedy od zrcátka soustředí nejprve na sněhobílé stínítko a pak měkce a rozptýleně osvětluje prostor pod svítidlem... V jiném lustru máme jednu žárovku žlutooranžovou... dává to krásné zlaté teplé světlo...
Pro prosazení moderní a třeba i lepší věci není vhodné tu starou zakazovat... Kdo nařídil zastavit distribuci logaritmických pravítek a nahradit je povinně kalkulačkami? A používá ještě někdo staré universální „logáro“ v běžné praxi?
A pokud se týká té doživotní záruky ;-) Ta firma (tedy prodejce může být za dva měsíce pryč... a kdyby třeba i ne, jak dlouho bude schopna Vaše tchyně uchovat a potom ve správné chvíli NAJÍT ten záruční list, čitelný paragon a neřku-li krabičku? :-) Ale ta záruka to je jenom maličkost, obchodní trik. Obdivoval jsem v OBI nová svítidla a musím říci, že konstruktéři svítidel se doposud nepustili do řešení svých výtvorů, tak, aby odpovídaly plně možnostem nových zdrojů světla...
Nesmějte se směšnému staříkovi, ale V.Č. si myslí, že pokud půjde pokrok dál, tak se za čas prosadí světelné zdroje chemické... Něco na ten způsob, jako mají světlušky, někteří mořští živočichové, (nebo děti na diskotékách... :-))
Ještě máme naštěstí pár žárovek schovaných, snad to spolu s nimi doklepeme...

Odp10: Naprostý souhlas
Platfus, 29.3.2013 16:07

Přiznám se, že podrobnosti o tom, jaké žárovky tchýně pořídila neznám. Musel bych se zeptat :-). Souhlasím, že cena je značná a já se proto do toho nehrnu. S tou doživotní zárukou je to ošemetný. Vždycky je lepší když tu záruku nabízí nějaký velký výrobce jako Philips, než prodejce.

Odp10: Naprostý souhlas
Jimmy, 1.4.2013 12:25

LED žárovky: Také jsem měnil v domě LED žárovky jako náhradu za obyčejné a svítivost byla věc kterou jsem kontroloval. LED se svítivostí 500-800 lumenů jdou normálně koupit a mají ještě rozumnou cenu. Takže nahradit žárovky 40-60W není takový problém. Horší to je s náhradou 75-100W, tam cena výrazně naroste a náhrada pak je za 500-600Kč kus, což je docela hodně a i ta „žárovka“ je výrazně větší než obyčejná, takže se nemusí do mnoha svítidel vejít. Nicméně spotřeba je srovnatelná jako u zářivek, náběh okamžitý a nevadí tomu blikání, takže než kupovat kompaktní zářivku je lepší za cca dvojnásobek koupit LED.

A co se týká využití možností nových svítidel, tak jdou koupit třeba LED pásky. Umím s třeba představit jejich využití jako osvětlení celé kuchyňské linky v celé její délce, což žádným klasickým světlem neuděláte. Ty pásky včetně profilu do kterého jsou schované jsou totiž vysoké něco pod 1 cm.

Odp5: Naprostý souhlas
Zákys, 28.3.2013 15:12

„Vědci odhalili genetické příčiny rakoviny prostaty, prsu a vaječníků“, skloňují si spousty novin.
http://www.guardian.co.uk/science/2013/mar/27/scientists-prostate-breast-ovarian-cancer

„Prodejte se“ některé významné univerzitě, třeba:

http://www.berkeley.edu/index.html

nebo nějakému nezávislému výzkumnému pracovišti a možná budeme svědky, že i kritické myšlení trpí podobným genetickým deficitem jako prostata a vaječníky.

O Regionální ekonomii jako vědě a regionální politice jako praxi víte „finální produkt metamorfózy potravin“, který se vám navíc usídlil ve vaší mozkovně. To není moje fantazie. To jste o sobě sdělil v příspěvku výše!

Odp6: Naprostý souhlas
Platfus, 28.3.2013 17:10

„To byla důležitá informace a bylo nutné ji sdělit, avšak navrhuji, aby od této chvíle byla další jednání vedena těmi, co mají mozek větší než angrešt.“ (Kryton)

Odp7: Naprostý souhlas
Zákys, 28.3.2013 18:44

„“I ty Brute"? volám v šoku, jako G.J. Caesar

Odp4: Naprostý souhlas
Juras, 27.3.2013 15:21

SItuace, kdy ekologický zájem jde proti ekonomickému právě díky úředníkům prohráváme. Ekologicky nešetrná biopaliva byla naopek zdůvodňována coby ekologická opatření. Ekonomický zájem na nich je taky, to by mohl vyprávět např. Babiš. Nevím proč se navážíš do Klause, ale je z politiků snad jediný, kdo se snaží bojovat proti jednostranné zavádějící interpretaci klimatických změn a nešetrná opatření v zájmu boje proti tomuto vymyšlenému strašákovi, z něhož přímo plynou ty ekologicky se tvářící opatření motivovaná touhou nahrabat si.

Odp2: Naprostý souhlas
hans, 6.4.2013 16:02

Dotace by z vlastní logiky věci měly být nasazeny jenom na nezbytných místech a zásadně jen v oborech, které na sebe nejsou schopny vydělat - občanská sféra, kultura a kulturní dědictví, školství a vzdělávání apod. Námitka, že bez dotací by na zateplení dosáhlo minimum lidí, je zavádějící. Všude, kam byly dotace nasazeny, došlo k prudkému zdražení. Pamatuji, že první kotle na pelety stály něco okolo 60tis. Jakmile se začaly do jejich užívání cpát dotace, cena se ustálila na cca 160tis. To samé zateplení - bez dotací stával m2 kolem 600,-Kč, dneska nepořídíte pod 1.000,- Kč - to vše za reality podstatně širšího trhu. Dotace způsobily podstatné prodloužení návratnosti investice. Zároveň do zateplovacího byznysu vstoupily banky, které ochotně majitelům domům cpou úvěry - jejich úroky a další maskované náklady opět působí negativně ve vztahu k návratnosti. My jsme činžák našeho bytového družstva zateplili ještě v době „předdotační“, sami jsme si opatřili veškeré potřebné podklady i realizační firmu. Zateplení máme spíše nadstandardní, plastová okna Vekra, pouze lepší dvouskla. Výsledkem je, že ekonomická návratnost byla někde okolo pěti let. To dneska nikdo nedokáže, protože vstupy jsou někde úplně jinde. A převážně za to můžou dotace.
Přitom každý, kdo chce ekonomicky provozovat libovolnou budovu, dojde k úvaze, že hospodařit úsporně lze pouze po přiměřené investici. Platí to ve stavebnictví, u aut, a našlo by se víc příkladů.
Daleko horší z hlediska pokřivování přirozených ekonomických vztahů jsou uměle vyráběné povinnosti, zde například energetické štítky. Stát tu podle mně rozjel ambiciozní projekt, jak zdanit a znevýhodnit staré a starší nemovitosti. Nechci se zastávat nějakých polorozbořených kamenných slepenců, ale na druhou stranu je určitě i ekologičtější zrevitalizovat padesát let starý dům než stavět nový. Postavit nový dům je rychlejší a prý ekonomičtější. Ale je to skutečně jen úhel pohledu - nové materiály jsou násobně dražší a jejich návratnost se posouvá někam za obzor. A tak přijde chytřejší stát, nařídí stavět v pasivním standardu, což je samo o sobě hodně iluzorní nápad, stávající chaloupky topící dřevem zpoplatní, oštítkuje, zaměstná molocha úřadů při regulacích, kontrole a stíhání přestupců.
Dotace pokládám za špatně vymyšlené, nastavené i praktikované.

Odp3: Naprostý souhlas
Vlastimil Čech, 7.4.2013 9:21

Nu, samy o sobě dotace zdražení isolací nezpůsobily. Jediným jejich vlivem, který přispěl k nárůstu ceny bylo to, že pokud někdo dotaci chce může isolovat jen některá firma... tím se zmenší počet a mohou si zvýšit cenu. Dalším vlivem je zvýšený zájem o materiály k isolacím používané... Proč to prodávat zbytečně lacino, když to hejlové stejně koupí...
S těmi štítky máte ovšem stoprocentní pravdu... Dodneška si přece každý zájemce o koupi či postavení domu mohl nechat spočítat kolik ho vyjde topení... k takého rozvaze přece nepotřebuje štítek... Velikou pravdu, které jsem si nepovšimnul je to, co napsal svrchu pan Ivan. Dotaci těm bohatším zaplatí ti chudobnější...
Z toho vyplývá i nemravnost dodací na kulturu. Do divadla si rodina chudáků lístky nekoupí, protože na tu návštěvu prostě nemá... Ovšem ze svých daní to pro sebe nepřístupné divadlo dotuje. Totéž dotace a příspěvky různým sportům. Kdo z nás -chudiny- půjde obdivovat výkony leteckých akrobatů, námořních jachet, anebo třeba jen nějaký motorkářský závod v jiném okrese? Kdo si to může dovolit? Bylo by správné nedovolit dotace. A že to zaplatí bohatí sponzorové?? Nenechte se vysmát, zaplatíte to vy, vy jste ti sponzorové, kteří přispívají na koníčky boháčů a jejich oblíbenců... jedině my jim dobrovolně či nedobrovolně odevzdáváme bankovky, které potom velkopansky rozdělují svým oblíbencům, svým koníčkům, zálibám...

Odp4: Naprostý souhlas
Jimmy, 7.4.2013 23:16

Jsem také proti dotacím, ale oblíbený argument že chudí platí něco bohatým je mylný. Chudí v podstatě žádné daně neplatí. Zkuste si např. spočítat kolik zaplatíte daní s „chudou“ mzdou např. 16 000 Kč hrubého měsíčně a jedním dítětem. Vyjde vám nula. Jediné daně, které chudí platí jsou tedy DPH a i to platí převážně v nižší sazbě.

Odp5: Naprostý souhlas
Juras, 11.4.2013 0:20

Majitel firmy se sídlem na Bahamách je na tom v podstatě stejně jako ta chudá matka, ne? Přesto taky platí jen DPH, ale narozdíl od té matky si dokáže pomocí dotací spoustu těch peněz od státu zase vzít. Matka nemá ani na to, aby si mohla zařídit stavební spoření se státním příspěvkem.

Odp4: Naprostý souhlas
ivan, 8.4.2013 7:46

Věřte, pane Čechu, že se na koníčkách boháčů nijak nepodílíte, ale naopak se to dělo v minulosti v rozsahu o kterém se Vám ani nezdálo ve střediscích technických a branných sportů, ale pouze pro vyvolené Rudou plísní. Všechny svoje bývalé činnosti jsem si platil ze svého z práce za zastropovanou mzdu a k mohým se prostě nebylo možno vůbec dostat protože byly pouze pro vyvolené rudou špínou. Tam se teprve utrácely veřejné peníze pouze pro vlastní zájem.

Neumím si vůbec představit, že by mě dneska někdo koupil letadlo, platil údržbu letišť, navozil cisterny benzínu a ještě mě prosil abych dodržel povinný nálet. Byly časy kdy se vylejval benzin aby se nemusel vylítat když si někdo chtěl vyrazit třeba s holkou na víkend. Prostě se falšovaly hodiny, ale na druhou stranu jiný otročil ve prospěch výstavby bytu pro někoho jiného za 8-12 Kčs na hodinu a sám si platil svoje zotročení v podobě ostnatých drátů a svojí ostrahy.

Odp5: Naprostý souhlas
Vlastimil Čech, 8.4.2013 9:57

Ale jděte, pane Ivane... Takže když platím předražený elektrický proud, nepřispívám na blahobyt majitelů ČEZu? To jste myslel vážně? A od koho připlynuly penízky na koníčky Babiše, Koláčka... To mu poslali medvědi? Anebo ti pánové ve dne v noci tak tvrdě pracují až z nich krev stříká? Opravdu si to myslíte?
Nu řekl bych, že si dovedli „zařídit“, že jim chtě-nechtě naše penízky posíláme... my pracujeme, a oni mají koníčky, dobročinnost, zábavu... Oni jsou sponzoři z našich peněz...Ano, jsou to větší chytráci než my... Oni přemýšlejí jak by získali zisk (od koho asi?)... jiní přemýšlejí, jak by se uživili, když už musí chtíc-nechtíc poslat výsledky své práce... Tu není řeč o daních, tak jsem to nemyslel, navíc chytráčkové boháči z našich daní inkasují jen občas... i když na těch daních zaplatí chudoba DALEKO více, než boháči... není jen daň ze mzdy, že... nejvýživnější jsou daně nepřímé, DPH, spotřební a jiné...

Odp5: Naprostý souhlas
Zákys, 11.4.2013 2:58

Vy ještě žijete? Zajímavé.

Do úspěšného převratu v roce 89 nemělo Československo v podstatě žádný dluh. Převažovala aktíva, a to v miliardách dolarů!!! Další nepochopitelná věc – všichni lidé měli práci. Ústava garantovala právo na práci. Příživnictví bylo trestné. Práce byla právem, i povinností.
Pracovali také poslanci. Za výkon funkce měli symbolicky příplatek. I Bůh, když stvořil svět, pracoval. Na sedmý den dal zavřít super a hypermarkety, a na nebeském obláčku odpočíval, a Adamovi dovolil, aby se nudil na plážích Levanty…
Školy produkovaly jen ty profese, jaké si vyžadovala společenská dělba práce. A také takovou veteš!!! Plánovalo se. Vstřícné plánování se dokonce rozšířilo hlavně mezi přemýšlivými ženami. Nebrali si totiž kalhotky, když šly na rande. Každý absolvent školy měl zaručené místo s platem!!! Někdy i s bytem. Družstevní třípokojový byt se dal splatit, pokud člověk nechlastal za sedm až deset roků, bez toho, aby se rodina živila kořínky a zbytky z popelnice. Z mladomanželských půjček se dala zařídit domácnost. Úrok nebyl likvidační a při narození dítěte se odepisovalo z dlužní částky. S demografickým vývojem jsme neměli zásadní problémy. Když něco zahaprovalo zorganizovaly se tzv. Husákovy děti. Odchod do důchodu se postupně měl snižovat. Rómsky problém nebyl, naši Cikáni pracovali. Jak hrozné. Totalita.
Se změnou se objevila se svoboda a demokracie. A hlavně Zločin, který si oblek bílý límec a začal mluvit ústy některých poslanců. Kterých? Těch co navrhují, nebo prosazují vládou navržené drastické zákony!!!
Sociálně, v tom nejširším smyslu slova jsme se prosincovým převratem vrátili do 19. století. I knížete ve vládě máme. Čekají nás národnostní a sociální konflikty, boj za elementární lidská práva, války a bída.
Jíme také potraviny, které jinde dávají kočkám a psům. Zatím. I oni se dočkají. Jak to bude pokračovat? Něco se však již nějakou dobu děje.Proto máme tolik nezávislých médií, expertů výskytu, soutěží a jiných ohlupovadel. Zisky ven, chudoba domů!!! To se týká i té NOVY, jako generátorky duševní chudoby. Pravda, do nekonečna to nepůjde. Zatím nikdo neví jak to skončí. Přijatelné a optimistické východisko je pravděpodobně ve válce. A návrat k sociálnímu původu nás nezachrání. Marně se snažíme být oháňkou vděčného psa sloužící svému pánovi, jako lokaji a služky za Rakouska – Uherska. Nahradí nás ještě bědnější z východu Evropy a když to nepomůže, jsou k dispozici miliardy z Asie.
Občas si sednu v hospodě (Tonkinském zálivu) s jedním podobným magorem jako vy. V každém rozhovoru se u něj objeví kurvy komunisté. Pracuje ve výšce 25 – 30 metrů zavěšen na karabině s respirátorem několik hodin denně. Jeho zaměstnavatel jej odírá (správně se říká – vykořisťuje) hůř než barevného. To se mu za komančů nemohlo stát.V té době si postavil plachetnici, kterou „brázdí“ nejen naše vody, nakradl si na ni chromová kování v podniku kde pracoval, postavil rodinný dům a čeká… že s těmi komanči se musí něco udělat. Mám jej s kým porovnávat. Další kamarád potřebuje občas někoho zaměstnat v podobných výškách, ale bez toho prachu, nebo laku taky, ale platí jim o 180 Kč na hodinu více, než dostává on. Není žádný lidumil. Jestli jste bručel za to, že jste močil veřejně na pomník Klémy, tak ta vzpoura proti „tradici“ si zasloužila odměnu…
Ale hlavně že jsou banány a nevládnou komunisté.

Na MŠMT je taková příručka, která pro vás by měla být nazván sice poněkud jinak. Ne jak učit..., ale jak chápat...
http://www.msmt.cz/vzdelavani/jak-ucit-evropske-dejiny-20-stoleti

Ale co. Sypat perly sviním...

Odp6: Naprostý souhlas
Vlastimil Čech, 11.4.2013 14:31

100% souhlas!!!
Domek postaven a splacen za 10 let. V naší ulici postavené za zlých komunistů bydlí obyčejní lidi... šofér, elektrikář, zahradník, zedník, učitel...Jak to ti ďáblové komunističtí dělali? žádné zadlužení státu, ještě přebytky, pomoc tomu, ko to potřeboval a rozumně využil...
No, ale nebylo „více takových Kožených“, nebyla velkopanská sídla... jo, ale nebyly banány...

Odp7: Naprostý souhlas
ivan, 11.4.2013 15:54

Stát to dělal tak, že měl armádu otroků za zastropovanou mzdu. Prostě si nadirigoval kolik chce zedníků, asfaltétů, pokrejvačů, tavičů, horníků, elektrikářů, ale taky policajtů a jiných slouhů kteří mu je pohlídali. Živit se vlastní prací bylo trestným činem. Vyjímkou byla svobodná povolání, jejichž svoboda jim byla laskavě darována podobně jako otrokovi milost. To všechno si pěkně oplotil jako svůj majetek a nechal hlídat svýma lokajema se samopalama.

Současná sračkárna je důsledkem.

Odp8: Naprostý souhlas
ivana Kozárová, 11.4.2013 16:33

Nemáte pocit,že to je v béžovém totéž a ještě horší v tzv. globalizovaném světě? Myslíte,že nám nikdo neplánuje to,co máme? Jediná svoboda je konzum naplánovaných kurvítek.Je těžké se rozhodnout,co je horší. Sen o jakékoliv nezávislosti se mi už dávno rozplynul. Právo nevymahatelné. Soudní znalec z oblasti obchodního práva mi řekne: De facto máte pravdu,ale de iure nikoliv... Přeberte si to jak chcete. Lidské vlády jdou od špatného k horšímu. Jediná svoboda,kterou člověk má je svoboda stoika,pokud se týká vztahu ke světu.Svoboda nepřijmout to,co nám diskrétní elity naplánovaly se stále víc zcvrkává. :-(

Odp8: Naprostý souhlas
Zákys, 11.4.2013 18:20

Vy máte určitě pravdu a tajně si pějete: http://www.youtube.com/watch?v=Zck4Xh-Nivk

Kdežto všichni ostatní si preludují píseň která vznikla v době té skvělé kapitalistické I. republiky: http://www.youtube.com/watch?v=Kq0xp7aKMlQ

Jenom že čas oponou trhnul a změněn svět...:http://www.youtube.com/watch?v=fUV7YuDu0KI

Ovšem kastrovaný býk je kastrovaný býk, jehož základním atributem je to, že se zpožďuje.

Odp: Naprostý souhlas
Vlastimil Čech, 27.3.2013 8:51

Velice hezká a logická úvaha! Sedí!
Ovšem nemyslím si, že by se právě energetici dostávali do stavu, kdy jim hrozí bankrupt :-) ... Snížením spotřeby by jim klesly mastné zisky... tak proč té holotě nepřisolit, když to jde... ona ta žebrota chce na nás Podnikadějích šetřit!!!
Pořád ovšem nevidím tu profesórem Big Toonelem obdivovanou a slibovanou ruku trhu!

Odp2: Naprostý souhlas
Juras, 27.3.2013 11:05

Ruka trhu je přirozený mechanismus, v našem prostředí to nemůže fungovat. Možná až se položí socialistická EU, která reguluje i zakřivení banánů.

Odp3: Naprostý souhlas
Zákys, 28.3.2013 9:52

Jaký model funguje ve vaší rodině? Tržní, včetně sankcí za nedodržení tržních pravidel (nepravidel - (svobodná ruka trhu v čisté podobě nenávidí regulaci ))? Kolik jste „popravili“ domácích „tržníků(netržníků)“ za jejich neplnění mantry, kterou tak hezky vysvětlil Adam Smith. Jenže ten spolu s biblí všech liberálů (jak se jenom jmenuje?) také napsal Teorii mravních citů. Myslel při tom na neviditelnou ruku trhu, nástroj eticky neutrální, nebo hlavně na lidi?
No dnes by stačila chrita. Hlavně že nevládnou komunisté. Kdyby ti nebyli, tak by se Hlavně .... hbitě přesunulo k socialní damokracii.

Odp4: Naprostý souhlas
Zákys, 28.3.2013 9:53

... charita!!!

Odp2: Naprostý souhlas
Z., 3.4.2013 10:49

Když tu slavnou neviditelnou ruku trhu nevidíte, můžete ji alespoň slyšet. :-)

Tak jsem nedávno slyšel na Zoomu v...
Neuvedeno, 2.4.2013 22:26

Tak jsem nedávno slyšel na Zoomu v televizi, že kysličník uhličitý se dostává do vody a usazuje se pak v horninách na dně a že tím pádem bude nedostatek kysličníku uhličitého v ovzduší a vznikne tím velká zima na zemi. Dále, že stromy tím pádem začnou strádat, protože jim bude scházet kysličník uhličitý a vše přeroste v nějakou dlouhou trávu podobnou bambusům. Bude pak i málo kyslíku na zemi.
Tak a teď babo raď.
Pozdravuji Vás po dlouhé pomlce vzniklé rozbitým počítačem.

Odp: Tak jsem nedávno slyšel na Zoomu v...
ivan, 3.4.2013 9:41

Vítáme Vás zpátky, pane Neuvedeno, je dobře , že Vaše odmlka byla jenom rozbitý počítač.

Odp2: Tak jsem nedávno slyšel na Zoomu v...
Neuvedeno, 4.4.2013 19:22

Jenže ten počítač mi teď funguje nějak zpomaleně, tak asi budu muset počkat na nějakou přidruženou paměť pro rychlejší rozbíhání počítače. Není to snadné. Programy jsou stále složitější a tím se počítač zahlcuje. Tak nevím asi bude ještě nějaká ode mě pomlka. Protože na takovou funkci počítače, jako mám teď, nemám nervy. Stále na něco čekat, až se to rozběhne.
Tak mějte strpení.

Odp: Tak jsem nedávno slyšel na Zoomu v...
Vlastimil Čech, 3.4.2013 15:00

Samozřejmě! CO2 se ze všech plynů rozpouští ve vodě nejlépe. A že by z oceánu vznikla sodovka :-) ... to asi opravdu nehrozí ani náhodou...Kdepak, CO2 není problém... máte pravdu...

Odp2: Tak jsem nedávno slyšel na Zoomu v...
hans, 13.6.2013 15:37

Záludné CO2, stejně jako bláboly o globálním oteplování, nejsou ničím jiným, než záminkou ke grandióznímu napakování se z veřejných rozpočtů států.
Cirkulace plynů, ať už kysličníku uhličitého nebo kyslíku, člověk nedokáže ovlivnit ani omylem. CO2 není zdaleka tolik, aby všechen rozpuštěný ve vodě dokázal oceány okyselit. Ani jeho podíl ve vzduchu není významný, pohybuje se tuším někde na druhém desetinném místě, bráno procenty. Bude-li nějaká teoretická nadprodukce CO2, biomasa ji spolehlivě spolyká - viz např. stoupající zalesnění kontinentů (doložitelné mnoha srovnávacími fotografiemi). Největším producentem kyslíku je fytoplankton, na rozdíl od tvrzení militantních ekologů, že jsou to jihoamerické deštné pralesy. Výměna CO2 v oceánech je přímo závislá na teplotě - když se oteplí, oceány plyn uvolní, když se ochladí, plyn absorbují. Vliv člověka - nula. I co se oteplení týče - jedno pšouknutí na sluníčku vydá za miliardu automobilů - když pšouká dlouho, na Zemi se oteplí. Když míň, ochladí se. Ale člověk to rozhodně neovlivní. Howgh

Odp3: Tak jsem nedávno slyšel na Zoomu v...
Zákys, 14.6.2013 6:40

Tak nám beznadějně bezmocný producent merkaptanu sdělil, co všechno člověk nemůže. A takový „prďola“ musí přece vědět o čem píše...
Jen mně notorickému závistivci jde o to, kde se dají taková fakta a hlavně souvislosti které se jako bájný fénix zjevila výše, nastudovat. Termíny jako globální (existuje také glokalizace, heč!!) , fytoplankton, biomasa.... se, aspoň mně se to nepodařilo, potkat na ulici? Nebo, že by jsme tu měli novou Kateřinu Jacques v gatích - opačného garde?
Zdá se že sedimentace blbosti dosáhla svého krátkodobého vrcholu. Pokračování bude určitě příště!

Jen malé nahlédnutí aby řeč nestála:
https://www.google.cz/search?q=deforestation+amazonia+satellite&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=EZu6UYyzFMzwtQbY2oCoAQ&ved=0CDEQsAQ&biw=1676&bih=745
Blb nevidí! Blb přece ví!!!

A na závěr pro poetické duše trochu hudby: http://www.youtube.com/watch?v=-nAwQoM3eS8

A pro zvídavé: http://www.kosmas.cz/knihy/127511/skepticky-ekolog/
Na úvod.

Být čtenářem jediné, byť skvělé knihy, není to pravé ořechové. Podotýkám, že recenze je silně zavádějící. Vřele doporučuji.

Odp4: Tak jsem nedávno slyšel na Zoomu v...
hans, 18.6.2013 18:05

Protože o diskusi nestojíte,ani já s Vámi diskutovat nehodlám.
Je škoda, že majitel a provozovatel tohoto serveru nestojí o úroveň fóra. V opačném případě byste totiž dávno dostal ban za trollování a flame, kterým se tu pěkně dlouho bavíte.
Na jiném diskusním fóru už byste dávno byl kopnut tam, kam zasluhujete za vaši podnětnou činnost. Ale když majiteli nevadí, že mu odtud nějaký pablb odhání návštěvníky, já to řešit nebudu.
Samozřejmě jsem zaregistroval, že i pod mými příspěvky jste nablil něco ze svého repertoiru. Hodnotit je nebudu, protože věrně kopírují vaše myšlenky a vyjádření pod jinými přispěvateli.
Tedy vězte, že podle mně jste pouze dementní mrzák, který svůj duševní deficit maskuje za rádoby vtipné slinty, nejlépe bez hlavy a paty. Kdybyste požadoval důkaz, na což si potrpíte, všimněte si, že za celou dlouhou dobu, co sem zvracíte svoje vývody, se Vám nepodařilo vypotit jediný příspěvek, který by nebyl urážlivý, vulgární nebo by obsahoval myšlenku k tématu nebo nedej bože k myšlence v diskusi.
Ani dále nebudu na vaše příspěvky reagovat, tohle byla ta příslovečná výjimka, co potvrzuje pravidlo. Ono ignorovat Vás nejspíš nepomůže, protože odevšad jinud by Vás dávno vybanovali a Vy se tu prostě držíte, protože smíte. My ostatní se halt budeme muset smířit s tím, že sem leze blbec, kterého sice nemáme rádi, ale jsme na jeho blbost krátcí, protože provozovatel se mylně domnívá, že i obtěžující hovado může být komunitě ku prospěchu jakousi podivnou pluralitou názorů.

Odp5: Tak jsem nedávno slyšel na Zoomu v...
Z., 18.6.2013 18:46

Rolling on the floor laughing. :-)

Odp5: Tak jsem nedávno slyšel na Zoomu v...
Zákys, 20.6.2013 15:35

... pokračování bylo. Co bylo. Ono je v tomto „měchu“ trvalý steady state.

Odp5: Tak jsem nedávno slyšel na Zoomu v...
Zákys, 21.6.2013 14:08

Už jste si toho Skeptického ekologa koupil. Když ano, tak čas který zatím uběhl je tak na prolistování. Přesto chcete diskutovat (doufám že aspoň na úrovní sekundy z gymnázia) a mimo „já vím“ jste zatím o ničem jiném nepřesvědčil. Ty vaše „šplechy“ nejsou ani do IV. cenové skupiny mezi skalní pivaře (skalní pivař=10 piv a více na posezení).
No, lesů na planetě ubývá, kastrovaných býků přibývá. Že by docházelo k tomu jevu, který se studuje stále častěji na sociologických pracovištích, tedy k návratu k sociálnímu původu?

Odp5: Tak jsem nedávno slyšel na Zoomu v...
Tlapka, 17.9.2013 11:38

Co se vám nelíbí nemusíte číst. Oči se dají „nastavit“ což mají výhodu proti uším, které přijímat musí. V reále často lituji, že nemůži zavřít uši. Ucpávky do uší mě tlačí.

VÍTEJTE NA STRÁNKÁCH FIRMY ELEGANCE ÚVĚRU
elegance úvěr firma, 17.9.2013 8:48

VÍTEJTE NA STRÁNKÁCH FIRMY ELEGANCE ÚVĚRU
Rádi Vám pomůžeme, aby váš život jednodušší. Už jste byla zamítnuta banky se snaží získat úvěr? Nebojte se, máte další možnosti! Můžeme vám pomoci dosáhnout vašeho cíle. Kontaktujte nás ještě dnes na eleganceloanfirm@gmail.com získat půjčku bez komplikací a dosáhnout svého cíle

Odp: VÍTEJTE NA STRÁNKÁCH FIRMY ELEGANCE ÚVĚRU
Tlapka, 17.9.2013 11:39

eventuálně se dosmrti zadlužit

Máte k článku co říct? Máte názor? Je jedno, že článek nevyšel dneska, téma je aktuální stále! Váš komentář se nám zobrazí, tak napište!

Přidat nový komentář

Pokud jste registrován(a), zadejte heslo:

Pouze Vaše jméno (přezdívka) a vlastní příspěvek jsou povinné položky.

Prosím můžete-li, používejte diakritiku - píše se to stejně dobře a mnohem lépe se to čte. Příspěvky naprosto mimo téma nebo obsahující vulgární výrazy budou bez odpovědi smazány - poškozují tuto diskusi.
Formátování: [bold]tučně[/bold], [ital]kurzíva[/ital], [url=adresa]text odkazu[/url] (viz Formátování textu).
Děkujeme za Váš názor.

Nahoru
O serveru, právní ujednání, přístupnost
Založeno na vlastním redakčním systému a vlastním fóru.