Nefilozofujte u piva, přijďte na Svíci.cz!

Poslední komentáře

Střípky z diskuse

Zajímavé odkazy

Novinky na Svíci.cz

  • 30.11.2007: Nyní jsou nově přidané komentáře od poslední návštěvy zvýrazněny barevně
  • 13.4.2007: Možnost úpravy i zatím neschváleného článku
  • 22.6.2006: Zlepšeno vyhledávání
Proč používat Linux

Komentáře k článku

31.3.2014 19:36

Muž a jeho ovladač

Ráda bych se s vámi podělila o další svůj poznatek. Muž a dálkový ovladač, přijde domů a první co zhaní je TV ovladač, se slovy jsem doma, ovladač je můj. Muži mají pocit, že ovladač je jejích privilegium, oni rozhodují na co se budou dívat a tím pádem i my.
Pořád ho drží v ruce, brání ho, nebo ho mají na břiše, jsou s ovladačem téměř srostlí.
Jsem chlap - ovladač je můj tvrdí, nevím nikde jsem na ultrazvuku neviděla u plodu v děloze ovladač, že by nastávající mamince řekli , vidím na ultrazvuku ovladač, bude to chlapeček. Nebo si ovladač pletou se svým mužstvím, nebo mají pocit vlády, když ovládají televizi ?
Těžko říct, jen já na to odpověď nenajdu, nemůžu, ten pocit držet ovladač pořád v ruce neznám, to blikání kanálu o reklamě, z kanálu na kanálu z důvodu, že reklamu nevydrží, mně přivádí k šílenství. mám dojem koktavé televize, co sekunda jiný kanál. Za sekundu snad ani nejde zjistit co je to za pořad. Už jsem se zmínila o tom, že čím více televizních stanic máme tím lépe ? Věta prosím restartujte svůj přijímač z důvodu nových televizních stanic, ty rozzářené oči v mužově tváři, jak když dítě dostane novou hračku, hned restartuje, čeká na načtení televize a jede od stanice jedna až na konec a hledá co přibilo.
Kdyby přibila rybářská TV stanice kde by dvacet čtyři hodin vysílali vodní hladinu, budou jásat, mám nový kanál i kdyby ho nikdy nesledovali, hlavně, že ho mám. To nepochopím. Mně stačí tak max osm kanálu, dívám se do programu a přepínám cíleně pomoci číslic ne šipek, ovšem to je málokdy. K ovladači se dostanu jen, když muž usne, jinak nemám právo.
Ono těch mužských úchylek je více, krájení chleba na kostičky, že by naši muži neuměli kousat ? Škrabání určitých partií, snad je to projev ukázky mužnosti samičkám, nebo opruzeniny ? :)
Samostatná kapitola je mužská rýma, teplota, popřípadě bolesti břicha - žaludek, kdy muž ač ví co na večer nemá jíst to sní a pak skučí.
O zvukách co jeho tělo produkuje, hlasité žíháni a podobně což je prý mužné ani nepíši. Nevím, jak vy milé dámy, mne brkání, hlasité připomínající zvuky s JZD nevzrušuje ani to není to o čem by mé dívčí srdéčko plálo v dospívání.
Jo milý pánové, jinak se na mne nezlobte, v jádru vás mám ráda a třeba někdy popíši i vaše klady :)

Misandrie
Lipovan (Z.), 1.4.2014 10:26

Z TV ovladače se rychle vyklubala ukázková misandrie, ale po delším soužití v malém bytě to lze pochopit. Já s ovladačem srostlý nejsem, nicméně reklamy přepínám ex-principio. Občas sice některá zaujme, ale rozhodně si nehodlám kupovat nabízené leštěné prdy...musíte se holt rozmyslet, madam. Buď chcete (spolu)živitele, nebo nechcete. Pokud cítím, že se blíží meteor, úmyslně zaujmu tělesnou polohu, která způsobí co nejhlasitější zvukový efekt. Toto počínání považuji za výsostné právo majitele svého příbytku, kterým jsem. :-)

Odp: Misandrie
RomanaMazánková, 1.4.2014 10:32

ovladač držící v ruce jsem zpozorovala u více mužů. Brkání hlasité, nevím jsem žena a vím, jde to po tichu, není třeba otvírat ústa, jak jelen v říji .

Odp2: Misandrie
ivana Kozárová, 1.4.2014 10:40

Ovladač ani televizi doma nemáme,ani nepostrádáme. je to jedno z řešení,jak předejít zbytečným afektům....Dokud vidím,čtu si,nebo něco dělám. Taky rádio už jsme omezili, Rádio,ve kterém mám poslouchat reklamy na televizní pořady? je to divné.Nedělám si iluzi o svobodě,která se mi tím dostane,ale fakt je,že svoboda něco dělat nebo nedělat je uvnitř člověka. Právě tak svoboda se naštvat nebo nenaštvat. Toto poznání přijde se zkušenostmi,žel,ty zkušenosti často přijdou až s věkem...

Odp3: Misandrie
Tlapka, 1.4.2014 13:33

Taky jsem četla, žádné radio, žádná televize a málem jsem zmeškala změnu času.

Odp4: Misandrie
ivana Kozárová, 1.4.2014 20:12

Tak jsi tlapičko měla blbej kalendář. Změna času je ale taky blbá:-(

Odp5: Misandrie
Tlapka, 2.4.2014 20:22

Já to nemám ráda- je to jakási nesprávná věc, čas je čas.. sotva přestanu ráno vstávat potmě už je zase ráno tma. V kalendáři jsem to neměla uvedeno. Prostě spiknutí.

Odp6: Misandrie
ivana Kozárová, 3.4.2014 18:30

Člověk nemá kompetenci měnit čas. je to naopak:-(

Odp7: Misandrie
Tlapka, 8.4.2014 17:09

Ano, přináší to smůlu.

Odp8: Misandrie
Zákys, 16.4.2014 17:50

A co s tím? 7. třída ZŠ zeměpis....

Odp9: Misandrie
Tlapka, 17.4.2014 13:48

Shánite učebnici?

Odp10: Misandrie
Zákys, 17.4.2014 16:28

Poslouchejte „krávo nebeská“ pro vás jsem tam aby bylo vidět jak jste omezená zakomponoval chybu 7. třída ZŠ (probírá se regionální zeměpis). Postavení Země ve vesmíru se probírá ve třídě 6. IQ=mentální věk/kalendářní věk x 100. Dosaďte si a tiše žasněte.

Odp11: Misandrie
Tlapka, 22.4.2014 15:04

Tak si kupte učebnici pro třídu šest, jaký problém?

Odp12: Misandrie
Platfus, 22.4.2014 18:17

:-). Tohle nemůžeš Zákysovi dělat - už teď vidím, jak se dusí vztekem a schání se po respirátoru.

Odp10: Misandrie
Olix, 18.4.2014 16:13

Děkuji za komentář - máte mé uznání. Přeji Vám hezké velikonoce :-)

Odp8: Misandrie
j.hermanek, 22.4.2014 11:09

Básník tím chtěl říci, že se stává ještě menším a menším, až je z něj trpaslík ...
Vesmír, planety, včetně té na které dupem nožičkama, se stejně točí dle svého. A nějaký letní či zimní čas je slunci i měsíci a ostatním šuma fuk.

Odp2: Misandrie
Vlastimil Čech, 1.4.2014 15:24

Na toto téma slyšel V.Č. kdysi jakousi úvahu. Autor tvrdil, že muži přepínáním TV programů vlastně sledují co se kde děje... a neděje-li se nic znepokojivého, jsou uklidněni. Je to prý atavismus z dob, kdy hlídka stála na vršku a vyhlížela, zda se neblíží mamut či jeskynní medvěd... Naopak, děje-li se něco neobvyklého, spustí muž obyčejně povyk. Něco jako: „ Mámo pojď se podívat, co se zase stalo!“

Vyluzování animálních zvuků prý je u mužů znakem dobré nálady a radosti ze života. A hlasité krknutí signalisuje okolí, že tvůrce jest nasycen a že mu chutnalo. Konec konců víte co odpoví potěšená jihoslovanská hospodyně na hlasité krknutí strávníka? No přece „dobro rúčo“ !
V.Č. toto tvrzení obhajovat nebude, prostě to slyšel - a líbilo se mu to...
Přesto bych se s dovolením pokusil Vám poradit:
Pokud se Váš muž takto chová, jest to chování u mužů zcela běžné, nijak neúchylné, nemusíte mít z něho obavy. Možná Vám není příjemné, ale rozhodně není nebezpečné! Doporučuji reagovat lehkým shovívavým a pobaveným úsměvem či upřímně veselou poznámkou. Muž bude potěšen, že jste si jeho výkonu povšimla. V případě, že například vlivem momentálně mrazivého počasí nechcete usilovně větrat, doporučuji nepodávat nadýmavá jídla.
Ale opakuji, nevzniká ani po hrachu, fazolích žádný sarin.
Je pravda, že střevní plyn hovězího je prý výbušný, ale ani ve velkých ložnicích kasárenských nikdy-ani po hrachové kaši podávané na večeři- NEDOŠLO K VÝBUCHU...

Odp3: Misandrie
Lipovan (Z.), 1.4.2014 15:45

To je klidně možné, pane Čechu...pořád tvrdím, že jsme pralidé, uvěznění ve výdobytcích moderní doby...což se projevuje například zdánlivou leností. Z rektálu jinak uniká metan, mimořádně to hořlavý plyn. :-)

Odp4: Misandrie
Tlapka, 8.4.2014 17:10

Bude užitečný při energetické krizi.

Odp2: Misandrie
Zákys, 2.4.2014 7:44

Když „ovladač“ nemůže, robertek vám pomůže!!!

Odp3: Misandrie
Lipovan (Z.), 2.4.2014 12:55

Fuj...doufám, že aspoň používáte lubrikant. :-(

Odp3: Misandrie
Tlapka, 8.4.2014 17:11

Vám to pomohlo?

Odp4: Misandrie
Zákys, 8.4.2014 18:01

vyzkoušejte a uslyšíte. Mimochodem, byla jste tázána? Už se konečně nakrmte něčím co připomíná vtipnou kaši. Ať jste aspoň trochu k „jídlu.“

Odp5: Misandrie
Tlapka, 9.4.2014 15:20

Když jste to vyzkoušel proč zkušenosti nepředat? ´Můj zvyk je mluvit bez tázání, je to praktické.

každopádně nechápu, že muž v restauraci...
RomanaMazánková, 1.4.2014 16:17

každopádně nechápu, že muž v restauraci brká potichu, ví asi, že se nesluší hlasité říhání a doma, jak prasátko, nemáme i my ženy právo mít doma toho slušného muže a ne prasátko ?

Odp: každopádně nechápu, že muž v restauraci...
Tlapka, 3.4.2014 13:49

Toto je ryzí idealismus. Existují horší vlastnosti ev. nemoci.

Odp: každopádně nechápu, že muž v restauraci...
Kalná voda, 3.4.2014 15:27

Dovolil bych si podotknout, že Vaše právo není mít doma žádného, natož si dělat nároky na výběr. Vaše právo je si domů pořídit pouze ono zmiňované prasátko pokud nebudete v kolizi s jinou normou.

Toto jsou hranice Vašich práv, uvědomujete si to ?

Jaká práva, si myslíte, podle Vašeho, že by měl na ženskou mít doma chlap? Prosím vypište je.

Odp: každopádně nechápu, že muž v restauraci...
Vlastimil Čech, 23.4.2014 8:02

No nevím... za bujarého mládí V.Č. jsme se radostných, živočišných zvuků s veselou myslí a bezstarostností let junáckých dopouštěli i na místech veřejných.
;-)
V osvěžovnách všeho druhu, ovšem s tím, že stoupající číslo cenové skupiny osvěžovny přímo souviselo s intesitou těchto projevů radosti z plnosti našeho života a bříška!;-)

Odp2: každopádně nechápu, že muž v restauraci...
Tlapka, 23.4.2014 14:10

To je zdravá životospráva, jsem pro. Bujaří zůstanou zdraví i ve stáří.

Odp3: každopádně nechápu, že muž v restauraci...
ivana Kozárová, 23.4.2014 16:05

Pokud neplatí pravidlo : Mladý erotik - starý prostatik:-(

Odp4: každopádně nechápu, že muž v restauraci...
Tlapka, 24.4.2014 12:36

No TOTO jsem ještě neslyšela ! V okolí vidím případy opáčné;-)

Odp5: každopádně nechápu, že muž v restauraci...
ivana Kozárová, 24.4.2014 14:35

Toto úsloví jsem pochytila od zdravotníka s praxí

Odp6: každopádně nechápu, že muž v restauraci...
Tlapka, 28.4.2014 13:17

Nojo zdravotníci.. ti to vidí vždy z té horší stránky, a pacienti.. ti zase hodně lžou.. tím neříkám že to nemůže být pravda.

Odp7: každopádně nechápu, že muž v restauraci...
ivana Kozárová, 28.4.2014 15:49

Já miluji zdravotnické postřehy.Jdou totiž do hloubky:-)

skeptické profese
Vlastimil Čech, 28.4.2014 18:11

tak třeba zdravotníci, policisté, vězenští dozorci, učitelé zvláštních škol a funebráci vidí většinou ty odvrácené stránky života...

Odp: skeptické profese
ivana Kozárová, 29.4.2014 12:09

A právě proto musí být optimisté a zvládají svoje profese díky záklopkám,které každý profesionál zaklapne,aby vůbec přežil.... Jistě to znáte i ze své praxe.

Odp8: každopádně nechápu, že muž v restauraci...
Juras, 29.4.2014 11:59

Ach, ty Vaše dvojsmysly: erotik, prostatik, do hloubky ;-)

Odp4: každopádně nechápu, že muž v restauraci...
Juras, 29.4.2014 13:37

To znamená, že být erotikem je zdravé, když se potom člověk dožije stáří :-)

Odp5: každopádně nechápu, že muž v restauraci...
ivana Kozárová, 30.4.2014 10:44

Každý svého osudu strůjcem:-)

Odp6: každopádně nechápu, že muž v restauraci...
Tlapka, 7.5.2014 14:47

.. a děj se vůle boží :-)

Odp7: každopádně nechápu, že muž v restauraci...
ivana Kozárová, 8.5.2014 14:16

Proto se křesťané neustále modlí,aby jejich vůle byla v souladu s vůlí boží...

Odp8: každopádně nechápu, že muž v restauraci...
Maličkatý Senegalec, 8.5.2014 16:18

Super, konečně je zrušené vízum [url=http://http://senegaldovolena.cz/vizum/]senegal vízum[/url]

Odp8: každopádně nechápu, že muž v restauraci...
Tlapka, 9.5.2014 12:43

A pomáhá to?

Odp9: každopádně nechápu, že muž v restauraci...
Vlastimil Čech, 10.5.2014 21:07

také mne to docela udivuje... na jedné straně si přejí, aby nastala boží vůle, na druhé straně pánbíčkovi nakazují: DEJ nám chleba, PŘIJĎ království, ODPUSŤ nám, VYSTŘÍHEJ nás, OCHRAŇ nás... Takže nač ty všechny ty pokyny pánbíčkovi? Má-li pánbuh ty možnosti dirigovat svět podle své vůle, která je údajně nejlepší-(v kostele jsem viděl nápis „Bůh je láska“), tak stačí jen uznat, že cesty boží jsou nevyzpytatelné, Jáhve (Jehuda, Jehova) si stejně udělá to, co chce (i když třeba potom lituje)...tak k čemu ty instrukce, které mu, jako svému pastýři, jeho dobyteček posílá?

Odp10: každopádně nechápu, že muž v restauraci...
Zákys, 11.5.2014 6:37

K doplnění vzdělání:
Bůh

Odp10: každopádně nechápu, že muž v restauraci...
ivana Kozárová, 11.5.2014 13:13

Viz Karel Havlíček Borovský: Křest sv. Vladimíra. A přesto Havlíček v Krista věřil a Pánaboha prosil,když se modlil otčenáš.Váš nadhled Vás před ničím neochrání,neboť je dočasný jako všechno v našem životě.Musel jste mít ještě horší zkušenosti s farářema,než já....

Odp9: každopádně nechápu, že muž v restauraci...
ivana Kozárová, 11.5.2014 13:09

Nad tím,co je boží vůle přemýšlím celý život.Agnostikové budou tvrdit,že se to poznat nedá a ateisty to nezajímá. Z dějin lidí se dá vyčíst podivuhodné opakování stejných chyb. Z biblických dějin se dá vyčíst důvod,proč se tyto chyby opakují. Chybou všech možných níboženských denominací jsou jejich neomylná dogmata a hnusné války,které odpuzují. Stvořená Příroda poukazuje na svatost a nedotknutelnost života.Vše se obnovuje. Lidské konání pak svědčí o poklonkování modlám,Smrti a potažmo Konzumu.Každý má možnost v tomto galimatyjáši hledat to,co ho těší,čeho si váží,co mu imponuje. Mně imponuje umučený Boží Syn,kterému bylo lidstvo natolik drahé,že se rozhodl udělat pro něj to,co udělal.On nad Smrtí zvítězil,mně to imponuje a pro mnohé další lidi je to jediná naděje.Nikoli moje osobní spása - tento termín mi byl už jako dítěti odporný,- ale záchrana Života jako takového. ... Váš život je schován u Krista,- píše se v dopise Kolosanům. Já tomu věřím,dokonce si myslím,že jinou naději lidi nemají.Nikomu to nenutím,ani nevnucuju. Každý má svoji cestu.Přesvědčila jsem se mnohokrát,že člověk,který není v míru sám se sebou,nutně promítá svůj vnitřní zápas do společnosti těch,s nimiž žije a šíří svár.I tehdy,když se pokouší činit dobro,je to beznadějné.Neví,jak činit dobro sobě.Když si vezme do hlavy,že udělá lidi šťastné,zahrne je svým vlastním neštěstím.....

Zaražený prd nebo žlučníkový záchvat?
j.hermanek, 2.4.2014 15:12

Vzpomněla jsem si jak jsem po každém krmení držela syny v náručí, hladila je po zádíčkách, různě s nimi pohupovala, poplácávala po zadečku a očekávala hlasité krknutí. Když přišlo ulevilo se mým synům i mně a věděla jsem, že budou v klidu spát do dalšího krmení. Běda, když se přecházelo na Feminar nebo Sunar. Nafouklé bříško. Vaření fenyklového čaje, nahřívání a máseže bříška. Bezesné noci a nad ránem zjistit, že šlo „jenom o zaražené prdíky“. Moje babička, když si řádně prdla, vždy okomentovala: „Zaplať pánbů za ty dary“. Jako malá jsem to moc nechápala a dělala si z toho bžundu. Teď děkuji také.

Odp: Zaražený prd nebo žlučníkový záchvat?
RomanaMazánková, 2.4.2014 15:45

já vám to věřím, ale už nejsme děti a cokoli jde produkovat potichu a diskrétně

Odp2: Zaražený prd nebo žlučníkový záchvat?
j.hermanek, 3.4.2014 11:11

Nejde. Trošku se tady a teď podivuji a udivuji nad Vaší netolerancí, minimum pochopení. Na světě a v životě existuje vícero zdravotních postižení a problémů. Nechci na Vás útočit. Útočím. Protože jak jsem napsala právě u Vás a ve Vašem případě mě tahle netolerance zaráží. Velmi zaráží.
Ps: škoda, že nejste již dítětem, škoda, že spousta lidí zapomíná, že dítě v nás by rádo žilo dál a udupává je v sobě a před celým světem předstírá, že vůbec kdy byl dítětem, škoda, že si neumíte hrát a dívat se na svět dětskýma očima, velká škoda

Odp3: Zaražený prd nebo žlučníkový záchvat?
RomanaMazánková, 3.4.2014 18:20

umím si hrát a mám i velkou fantazii, jen si nemyslím, že projevy hlasitého brkání několikrát za den, čím víc nahlas tím líp, jsou projevem dětské hravosti, když mluvím o dospělém muži.
tolerantní jsem jen jsem chtěla mluvit o paradoxech, venku se chovat jinak, než doma, venku vím, že to není vhodné, doma je to mužné

Odp4: Zaražený prd nebo žlučníkový záchvat?
Lipovan (Z.), 4.4.2014 9:25

Přítelkyně dokáže krkáním s bravurou napodobovat závěrečnou fázi vypouštění obsahu umyvadla či dřezu - onen pověstný sifon. Ani já sám bych to lépe nesvedl. A co jako? :-)

Odp5: Zaražený prd nebo žlučníkový záchvat?
ivana Kozárová, 5.4.2014 12:33

Moje babička říkala: lepší jeden prd než deset doktorů. Zaražené větry dokáží imitovat i srdeční infarkt. A jakékoliv zadržování prdů doma před důvěrnými známými příbuznými je zdraví škodlivé. Pravda je,že lze regulovat odér tím,jak se stravujeme. Zdravé střevo zřídka produkuje páchnoucí plyn. Ve střevech,kde neprobíhá kvasněhnilobný proces,žádné ošklivě zapáchající zplodiny nejsou. Všechno je v lidech:-)

Odp6: Zaražený prd nebo žlučníkový záchvat?
Vlastimil Čech, 6.4.2014 9:08

Prý: „Proč to smrdí? Aby z toho i ti hluší něco měli...“
;-)
ale zajímavé... jaká debata o prdíku!

Odp7: Zaražený prd nebo žlučníkový záchvat?
ivana Kozárová, 6.4.2014 18:39

Fakt,ale je to někdy produktivnější,než debaty v politice;-)

Odp8: Zaražený prd nebo žlučníkový záchvat?
ivana Kozárová, 7.4.2014 11:00

Ostatně politika s prdy přímo souvisí. Až naši politici podepíší další dohody o dovozu potravin a zakážou nám nakupovat u farmářů,zakážou používat byliny jako léčivo - eventuálně i zakážou zpívat,budem nafouklí tak,že se nám o tom ani nezdá. Možná,že i zdravotní prevence bude předehrou kondolence;-);-)

Odp9: Zaražený prd nebo žlučníkový záchvat?
Juras, 7.4.2014 12:44

Politika a prdy mají společné ještě to, že jednou za čas neškodí udělat trochu průvan :-)

Odp10: Zaražený prd nebo žlučníkový záchvat?
Tlapka, 7.4.2014 17:04

Rozdíl je v tom, že v politice to nepomůže, nebo velmi dočasně.

Odp11: Zaražený prd nebo žlučníkový záchvat?
ivana Kozárová, 13.4.2014 11:57

souhlas!

nejde o to co produkujeme, čert to vem...
RomanaMazánková, 5.4.2014 13:32

nejde o to co produkujeme, čert to vem, je to příroda, ale o snahu , aby to bylo co nejvíce slyšet, to nechápu ten význam, doma musím vše dělat nahlas,

Odp: nejde o to co produkujeme, čert to vem...
ivana Kozárová, 5.4.2014 16:05

Pokud je to demonstrativní,bude to jistý druh tvorby.;-)

Odp2: nejde o to co produkujeme, čert to vem...
Tlapka, 7.4.2014 17:10

Souhlasím, je to tvorba která vyjadřuje jakýsi smysl symbolický. „Na to bych se .. vykašlal“.

Co jste si vzala, to máte. Možná by...
Žorž, 5.4.2014 20:17

Co jste si vzala, to máte. Možná by bylo zajímavé slyšet druhou stranu.

druhá strana není tolik komunikativní...
RomanaMazánková, 5.4.2014 20:40

druhá strana není tolik komunikativní, jinak nemyslím si, že hlasité projevy a okupace TV ovladače je jen ojedinělý případ

Odp: druhá strana není tolik komunikativní...
Lipovan (Z.), 5.4.2014 21:12

V kontextu vašich článků jsem vyrozuměl, že využíváte mužova pohostinství. Tak se podle toho chovejte. :-)

Odp: druhá strana není tolik komunikativní...
Tlapka, 8.4.2014 17:07

To nic není. Co kdyby popadl gamblu?

Odp: druhá strana není tolik komunikativní...
Žorž, 14.4.2014 10:05

Jestli je komunikativní nebo ne, není podstatné. Důležité je to co si on myslí. Jiné - teoreticky - případy okupace TV ovladače, než ten Vašeho starého nejsou Váš problém. Do toho se nepleťte. To si musí vyřešit jiné dvojice.

RomanaMazánková
RomanaMazánková, 6.4.2014 13:06

domácí puťka bez názoru ze mne nebude !
už jsem psala píší o mužích všeobecně, ne o jednom za účelem pomluvit, že v tom vidíte pomluvu, vaše věc :)

Někdo to rád horké
Lipovan (Z.), 15.4.2014 17:29

Kdysi jsem četl sci-fi příběh „Někdo to rád horké“. V kontextu článku jde o dílčí variaci umělého prostředí „Lepší než život“. Tentokrát si každý solventní zájemce může pořídit takřka dokonalou kopii kteréhokoliv jiného člověka. Každý člověk je na druhou stranu povinen pod hrozbou přísných trestů kdykoliv poskytnout své tělesné a duševní údaje zástupcům výrobce. Androidi jsou zpravidla ukryti ve sklepě a aktivují se hlasovým povelem. Jejich stravou byla speciální tekutina v kanystrech. V praxi vše fungovalo tak, že se občan nechával v práci seřvávat svým šéfem, večer přišel domů a rovnou zamířil do sklepa, kde na něj čekal šéfův dvojník. Replikant dostal pořádnou nakládačku, jejíž následky se ovšem do druhého dne zhojily. Zámožnější jedinci si poté zašpásovali s Marilyn Monroe, nebo Miss Universe. Co s tím vším, proč, nač a zač? Madame autorka je nespokojená s podmínkami azylu, jehož bezostyšně využívá. Především jí pak vadí dva původní obyvatelé, kteří měli tu drzost a kvartýr promptně neopustili. Hlavní hrdina sci-fi příběhu Boyd se mimo jiné zamýšlí nad svým životem a konstatuje, že si absolutně nedokáže představit možnost, že by svůj příbytek sdílel s jiným skutečným člověkem. Současná lidská ubohost má k dispozici „psa“ Aibo a robota Asimo, ale jednoho dne...kdo ví? ;-)

Odp: Někdo to rád horké
Lipovan (Z.), 15.4.2014 18:15

Dodatek; Láďa Molík by si zřejmě koupil replikanta Ivana a po večerech ho řezal za to, že si nahrabal na truhlařině...celá záležitost měla ovšem jeden velmi pozitivní efekt - prakticky vymizela kriminalita. Lidé se vyřádili doma, dali volný průchod svému rozhořčení a bez rozpaků otevřeli staré rány...a byl klid. :-)

Máte k článku co říct? Máte názor? Je jedno, že článek nevyšel dneska, téma je aktuální stále! Váš komentář se nám zobrazí, tak napište!

Přidat nový komentář

Pokud jste registrován(a), zadejte heslo:

Pouze Vaše jméno (přezdívka) a vlastní příspěvek jsou povinné položky.

Prosím můžete-li, používejte diakritiku - píše se to stejně dobře a mnohem lépe se to čte. Příspěvky naprosto mimo téma nebo obsahující vulgární výrazy budou bez odpovědi smazány - poškozují tuto diskusi.
Formátování: [bold]tučně[/bold], [ital]kurzíva[/ital], [url=adresa]text odkazu[/url] (viz Formátování textu).
Děkujeme za Váš názor.

Nahoru
O serveru, právní ujednání, přístupnost
Založeno na vlastním redakčním systému a vlastním fóru.