Nefilozofujte u piva, přijďte na Svíci.cz!

Zajímavé odkazy

Copyright

7.12.2008 9:57

Výzkum trhu a veřejného mínění

prosinec

Adresát: M. s.r.o., Praha

Vážení,
na Vašem „výzkumu“ se podílet nechceme, žádný další dopis nám neposílejte.

Důvody: Sloužíte výdělečným firmám, nesloužíte občanům, kteří noviny, časopisy a televizi platí. Občané mají jiné problémy, které Vás nezajímají. Výsledky „výzkumu“ jistě upravujete tak, aby jste se zalíbili firmám, které Vás platí.

Dárek za odpovědi je málo. Dostatečnou odměnou by např. bylo zprostředkování trvalé práce na několik let dopředu nebo alespoň jisté práce na jeden rok.

Trh: „Spravedlivá ruka trhu“ neexistuje. Zahraniční firmy si u nás zajistí odbyt všemi jinými způsoby, než je spravedlivá soutěž v kvalitě a ceně zboží.

Noviny: Pouze vydělávají na důvěřivosti a hlouposti čtenářů. Lobují za vládnoucí politické strany a předkládají čtenářům různé bulvární „senzace“, nelze jim věřit. Vydělávají otiskováním reklam. Pro občany snad jsou použitelné pouze otištěné inzeráty nabízející práci, použité zboží, služby, seznámení, reality. Čteme zřídka, používáme jako vložky do bot a na čištění oken.

Časopisy: Odborné jsou užitečné, pokud nejsou přeplácané reklamami. Např. Zahrádkář, Modelář, Chov psů, Chov papoušků, Země světa apod. Zábavné časopisy jsou všechny stejné: Smějící se vnadná „dvacítka“ na titulní straně, politický úvod a dění, bulvární senzace, móda, vaření, krimi, křížovka, sudoku, inzeráty, nahá dívčí těla pro pány, sportovní strana. Čteme zřídka.

Reklama letáková: Je zbytečná, nečteme ji, nabízí málo- nebo neprodejné zboží, které je pro zákazníka nějakým způsobem nevhodné. Nepodává informace o negativních vlastnostech zboží. Nepřijímáme, vyhazujeme.

Televizní program: Je čím dál méně kulturních a vzdělávacích kvalitních pořadů např. o přírodě, klasických divadelních her, klasických i nových filmů s výchovnou tematikou, které by potěšily a obnovily víru v dobro, pravdu a spravedlnost.
TV uvádí tři druhy ubohých zahraničních filmů: a) „Krimi“ (teror, vraždy, krev, výbuchy, střílení), b) „Telenovely“ (přesládlé scénáře, růžové šatičky, sex, lékaři, právníci), c) lidové „Komedie“ podmáznuté umělým přidaným smíchem v místech, kde český divák vůbec nic směšného nevnímá. Ani na jeden z uvedených žánrů se už nelze dívat.
Pouze „Komisař Rex“ a „Big Ben“ jsou vtipné zahraniční krimi pořady.
Počet reklam v televizi už přesáhl únosnou míru. Půjde-li to tak dál, diváci příjem televizního vysílání odhlásí a televizní přijímače vyhodí.
Dosud trpělivě večer přepínáme 4 programy v naději, že se vyhneme reklamám a snad přece jen na nějaký přijatelný program narazíme. Poslední dobou po marném hledání často TV vypínáme před 21 hodinou, nebo se téměř nedíváme.

Vaši nepoužitelní účastníci „výzkumu“


Diskuse byla znepřístupněna. Děkujeme za pochopení.

Nahoru