Módní diktatura není zas až tak neznámý termín. V literatuře se objevuje čím dál častěji, protože módní diktatura nadnárodních podniků je jedním z neustále rostoucích problémů ve společnosti a netýká se jen dětí a mladistvých i když v této věkové...
Adresát: M. s.r.o., Praha
Vážení,
na Vašem „výzkumu“ se podílet nechceme, žádný další dopis nám neposílejte.
Důvody: Sloužíte výdělečným firmám, nesloužíte občanům, kteří noviny, časopisy a televizi platí. Občané mají jiné problémy...
„ V České republice je tabáková reklama zakázaná od 1. července 2004, a to včetně bezplatné distribuce cigaret, reklam obsahujících výhradně ochrannou známku, emblém nebo charakteristický rys tabákového výrobku.“
Reklama na alkohol a potravinové...
Určitě jste si už všimli červených rukou, které jsou doslova všude: v televizi (na Óčku dokonce vedle loga), na benzínkách, v obchodech, na internetu... Ale kdo za nimi stojí? Máme se to dozvědět až 31.ledna, ale už teď se o tom všichni dohadují...
Téměř ke všem známějším (=hranějším) písničkám existuje klip. Tedy takové to video, které má s písničkou nějak souviset a celý jeho zvuk je vlastně jen ona píseň. To video ho má dokreslovat, tedy dávat nějakou přidanou hodnotu. Bohužel, většinou to...
Všimli jste si, kolem je kolem nás reklam? Jsou všude a budou snad i na toaletním papíře.. Zajímalo by mě, kam až výrobci reklam zajdou, ale myslím, že už jsou hodně daleko a začínají tím obtěžovat (billboardy, reklamy v televizi, v novinách...)...
Představte si nějakou obchodní společnost, ve které není ani jeden člověk. Vše řídí stroje, a také si na svůj chod vydělávají. Je to jen utopie, nebo je to opravdu možné? Myslíte, že by se taková firma „uživila“? A jak dlouho by mohla existovat?...
Na pivních táckách i v reklamách je pivo (a nejen to) hodnoceno jako „stejná chuť od roku“ (doplňte co chcete v rozmezí 700 let), „originální receptura z...“ atd. Copak se pivo přestalo úplně vyvíjet?
Napadá mě jediná otázka - když už tolik...
Dost často na různých letácích s různými výrobky vidím slogan „Znáte z TV“ či něco podobného. Manažeři těchto firem si zřejmě myslí, že průměrný člověk chápe výrobky z TV jako kvalitní nebo prostě lepší.
Nevím, ale buď se šeredně mýlí nebo vůbec...
Média se nás často snaží přesvědčit, že čím je film navštěvovanější, tím je „lepší“.
Ale napadlo vás někdy, na čem vlastně závisí návštěvnost filmu? Na čem závisí to, jestli na film půjdete?
Představte si, že jste průměrný návštěvník kina...