Dost často na různých letácích s různými výrobky vidím slogan „Znáte z TV“ či něco podobného. Manažeři těchto firem si zřejmě myslí, že průměrný člověk chápe výrobky z TV jako kvalitní nebo prostě lepší.
Nevím, ale buď se šeredně mýlí nebo vůbec nejsem průměrný člověk. Já mám totiž asociace úplně opačné. Při termínu „televizní výrobek“ si představím slabomyslný teleshopping snažící se nás přesvědčit, že tato pánev, kterou nikdo už několik let nekupuje, je super hit, po kterém se musí jen zaprášit. Atd. atd., každý zná. Zkrátka vymývárna mozků blbostmi.
Televizní výrobek je prostě: nekvalitní, nechtěný, vysoce předražený, nevyzkoušitelný. A v drtivé většině případů podvod.
Když u nějakého výrobku tedy vidím „znáte z TV“, dost u mě klesne v ceně. Jenom soudnost a nadhled způsobí, že si takové zboží někdy i koupím
Jsem sám, na koho to tak působí?